Gjest Winza Skrevet 12. februar 2014 #41 Skrevet 12. februar 2014 Joda. Noen vil få det. Jeg liker best ordinære menn, og gjerne om de har noe særpreg. Det var derfor jeg slet veldig da jeg drev med nettdating i sin tid. Liker ikke damer best menn som har six pack og ser ut som chrish hermsworth?
Gjest Lincoln Skrevet 12. februar 2014 #42 Skrevet 12. februar 2014 Jeg liker best ordinære menn, og gjerne om de har noe særpreg. Konkurranse: Finn selvmotsigelsen. 12
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #43 Skrevet 12. februar 2014 Jeg chattet med en kar. 2-3 mld frem og tilbake, så kommer "hvor høy er du?" "164cm - hvordan det?" "OK, jeg liker ikke damer som er høyere enn 170cm" "Neivel. Hvor høy er du da?" "195cm. Hvordan det?" "Nei, siden du hadde et høydekrav lurte jeg jo på hvor høy du er" "høres jeg lav ut?" "eh, ja.." Merkelig fyr. Anonymous poster hash: c89ed...cec 8
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #44 Skrevet 12. februar 2014 Jeg møtte en fyr på Tinder og vi holdt på i seks-syv uker. Men fordi han var tilnærmet arbeidsnarkoman som ønsket å møte stifte familie, ble det ikke noe mer. Jeg likte han godt og han likte meg, men det ble ikke riktig. Det var noen fine uker, og vi er fortsatt venner. Glad jeg møtte han! Anonymous poster hash: 3db27...5b0 1
Gjest Citronella Skrevet 12. februar 2014 #45 Skrevet 12. februar 2014 Liker ikke damer best menn som har six pack og ser ut som chrish hermsworth? Ikke denne damen. Slike menn er i utgansgspunktet ikke av interesse for meg. Jeg ville ikke tatt i Brad Pitt med en ildtang. Men han er sikkert grei og snill. Konkurranse: Finn selvmotsigelsen. Med særpreg mener jeg litt lett skjeling. En nese som står dårlig i forhold til resten av ansiktet. Litt pussige tenner, mellomrom/tenner som står oppå hverandre. Høye viker. Smal munn. Får jeg premie? 1
Gjest Winza Skrevet 12. februar 2014 #46 Skrevet 12. februar 2014 Ikke denne damen. Slike menn er i utgansgspunktet ikke av interesse for meg. Jeg ville ikke tatt i Brad Pitt med en ildtang. Men han er sikkert grei og snill. Med særpreg mener jeg litt lett skjeling. En nese som står dårlig i forhold til resten av ansiktet. Litt pussige tenner, mellomrom/tenner som står oppå hverandre. Høye viker. Smal munn. Får jeg premie? Så du velger heller en lubben mann med god personlig, som er hyggelig og koselig enn en six packa mann med en eikeknøtt som hjerne og som bedrar deg hele tiden? 1
Gjest TheRighteous Skrevet 12. februar 2014 #48 Skrevet 12. februar 2014 Så du velger heller en lubben mann med god personlig, som er hyggelig og koselig enn en six packa mann med en eikeknøtt som hjerne og som bedrar deg hele tiden? Det gjør nok de fleste jenter altså! Hvertfall jeg! 11
Gjest Citronella Skrevet 12. februar 2014 #49 Skrevet 12. februar 2014 Så du velger heller en lubben mann med god personlig, som er hyggelig og koselig enn en six packa mann med en eikeknøtt som hjerne og som bedrar deg hele tiden? Nja. Og kun være hyggelig og koselig er ikke nok. Jeg er en krevende kvinne. . Men poenget mitt er/var. Jeg er en kvinne som er pen/vakker. Noe utenom det vanlige. Jeg opplevde da jeg tok kontakt med slike ordinære menn som jeg umiddelbart likte, at de ble mistenksomme og veldig usikre. Og bla bla bla. Og selv om jeg prøvde å holde kontakten, så lå denne usikkerheten i bunn, og disse stadige spørsmål om hva jeg så i ham. Det ble slitsomt.
Gjest Winza Skrevet 12. februar 2014 #50 Skrevet 12. februar 2014 Nja. Og kun være hyggelig og koselig er ikke nok. Jeg er en krevende kvinne. . Men poenget mitt er/var. Jeg er en kvinne som er pen/vakker. Noe utenom det vanlige. Jeg opplevde da jeg tok kontakt med slike ordinære menn som jeg umiddelbart likte, at de ble mistenksomme og veldig usikre. Og bla bla bla. Og selv om jeg prøvde å holde kontakten, så lå denne usikkerheten i bunn, og disse stadige spørsmål om hva jeg så i ham. Det ble slitsomt. Høres ut som slik jeg kunne vært men jeg blir heller taknemlig vist jeg får en match lol:) Skulle likt å sett hvordan ting hadde utspilt seg vist alle menn sluttet å kontakte damer hele tiden, det er jo derfor det er vanskeligere for menn fordi damer får så¨mange match at dem drukner i det
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #51 Skrevet 12. februar 2014 Griseprata litt med en høytstående politiker (Satt i den rødgrønne regjeringen). Fatter ikke hvordan de tør å holde på slik, de må jo skjønne at sjansen er enorm for at dette blir lekket ut... Kanskje heldig som traff på meg da som aldri kommer til å tilkjennegi dem, men ganske utrolig å lese grove sexmeldinger fra de man vanligvis ser i mørk dress og snakker seriøst. For å si det slik: Hvis det hadde kommet ut hva han hadde lyst til å gjøre med meg, hadde nok hans politikerkarriere hengt i en tynn tråd Anonymous poster hash: 37030...25c Må jo være Giske Anonymous poster hash: 897e6...bdc 4
Gjest Citronella Skrevet 12. februar 2014 #52 Skrevet 12. februar 2014 (endret) Høres ut som slik jeg kunne vært men jeg blir heller taknemlig vist jeg får en match lol:) Skulle likt å sett hvordan ting hadde utspilt seg vist alle menn sluttet å kontakte damer hele tiden, det er jo derfor det er vanskeligere for menn fordi damer får så¨mange match at dem drukner i det Ikke gå for nest-nest beste. Ha tålmodighet. Og bygg og en selvfølelse. Når det der sagt så var jeg av den sorten som kontaktet mange mann i den tiden jeg bedrev nettdating. Og det ble oppfattet begge veier det også. Noen syntes det var tøft. Og 80% trodde jeg hadde en fake profil. Vel vel. Jeg tror vi rett og slett må kjenne oss selv, være trygge, vite sånn i grove trekk hva vi søker. Og ligge litt bakpå. Og slå til når det virkelig gjelder. Endret 12. februar 2014 av Citronella
HR94 Skrevet 12. februar 2014 #53 Skrevet 12. februar 2014 Har møtt igjen flere matcher når jeg er på jobb xD det er noenlunde pinlig. Ellers er det en som skrev satans lange dikt med utrolig bra rim (imponerende). Har vert på 3 dater, hvor en var vellykket.
Gjest Winza Skrevet 13. februar 2014 #54 Skrevet 13. februar 2014 Har møtt igjen flere matcher når jeg er på jobb xD det er noenlunde pinlig. Ellers er det en som skrev satans lange dikt med utrolig bra rim (imponerende). Har vert på 3 dater, hvor en var vellykket. Om du møter noen matcher igjen i real life så bare si at det var tvillig søstera di som dem møtte:)
HR94 Skrevet 13. februar 2014 #55 Skrevet 13. februar 2014 Om du møter noen matcher igjen i real life så bare si at det var tvillig søstera di som dem møtte:) Haha. Har berget meg ganske bra ut av det. Det har vert like pinlig for de som for meg xD
Gjest Winza Skrevet 13. februar 2014 #56 Skrevet 13. februar 2014 Haha. Har berget meg ganske bra ut av det. Det har vert like pinlig for de som for meg xD Hva om du hadde møtt en av brukerne fra forumet i virkeligheten men så var det bare du som viste hvem det var?
Gjest Blåmeis Skrevet 13. februar 2014 #57 Skrevet 13. februar 2014 Må jo være Giske Anonymous poster hash: 897e6...bdc Hahaha hvorfor er det giske tror du har du møtt han på tinder? Det er priceless traff kollegaen min som sverget på at han ikke hadde tinder der, likte han ikke da sånn i tilfelle. Later som om jeg ikke har truffet han der! 1
HR94 Skrevet 14. februar 2014 #58 Skrevet 14. februar 2014 Hva om du hadde møtt en av brukerne fra forumet i virkeligheten men så var det bare du som viste hvem det var? Da ser jeg ann situasjonen og anledningen. Kanskje tar jeg kontakt! Kanskje later jeg som ingenting. Kommer helt ann på egentlig
Bex Skrevet 14. februar 2014 #59 Skrevet 14. februar 2014 Hvorfor er det pinlig å møte matcher i virkeligheten? Er ikke hele poenget med Tlnder å komme i kontakt med hverandre? Har ikke prøvd selv, altså. Mistenker at det ikke funker så godt for oss jenter med gjennomsnittlig utseende... 3
Gjest Winza Skrevet 14. februar 2014 #60 Skrevet 14. februar 2014 (endret) Hvorfor er det pinlig å møte matcher i virkeligheten? Er ikke hele poenget med Tlnder å komme i kontakt med hverandre? Har ikke prøvd selv, altså. Mistenker at det ikke funker så godt for oss jenter med gjennomsnittlig utseende... Dere trenger ikke bekymre dere, menn tar alt dem får uansett hvem og hvordan dem ser ut:) Dette kommer fra en mann selv, vi er alle desperate svin som tar alt vi får Endret 14. februar 2014 av Jacklost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå