Gå til innhold

Utdrikningslag/bryllup til en dårlig venn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt invitert i utdrikningslaget (h*n har satt opp liste over de h*n vil ha med) og bryllupet til det som var en av mine beste venner!

Forloverne har lagt opp til at det skal bli en dag h*n skal huske for livet og satt ett budsjett på ca 25.000 kr som må deles mellom "gjestene" (ca 2000 pr. person)

Ved tidligere anledninger som bursdagen til vedkommende så har det blitt samlet inn penger til å kjøpe dyre ting som h*n har ønsket seg, alltid bidratt men når jeg har bursdagsfest eller annet så gidder h*n ikke å komme engang!

Føler alltid at jeg må stille opp med penger fordi kjæresten og venna forventer at h*n alltid skal ha det beste + at h*n har blitt sur flere ganger når det har vært helt umulig for meg å komme på barnedåp,surprise party for kjæresten osv pga jobb og blir garantert ett h..... hvis jeg ikke dukker opp på utdrikningslaget og bryllupet!

Jeg ser ikke hvorfor at jeg skal være med å koste på at h*n får en dag for livet og komme i bryllupet da h*n aldri stiller opp for meg!

Syntes jeg gir og gir etter beste evne, men å få noe i retur er helt håpløst!

Føler at grensen er nådd nå...

Nylig blitt singel, gått sykemeldt lenge, nær slektning som sliter med alvorlige helseproblemer men ikke fått så mye som en sms om hvordan det går med meg eller noe!

Måtte bare få det ut, er så lei meg for at vedkommende ikke kan vise litt støtte engang når jeg har det skikkelig dårlig om dagen og nok engang forventer at jeg skal stille opp med ett smil! :(

Anonymous poster hash: eba20...d51

Anonymous poster hash: eba20...d51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du stille opp for deg selv. Gjør det som passer deg og lukk øra for surmuling. Å være en pleaser er ikke noe man vinner på uansett.

• Liker 1
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Sett foten ned, og vær tydelig på hva du vil/ikke vil. Stå på ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...