Gå til innhold

Første kjærestetur til Gran Canaria. Klær...

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg skal på min aller første kjærestetur til Gran Canaria. Vi skal bade, sykle, gå turer og spise ute om kveldene. Jeg bor jo i Norge og har derfor dårlig utvalg av sommeklær i skapet mitt. Kan dere hjelpe meg med noen ideer/linker?

Jeg trenger

- noen topper. Helst unngå hvit/svart. Noen morsomme, noen klassiske og feminine

- jeans shorts

- sommerkjole

- mer klassisk kjole for å ha på på kvelden

- accessories (halskjede til dag/kveld)

Er 29 år. 171 cm og normalvektig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på min aller første kjærestetur til Gran Canaria. Vi skal bade, sykle, gå turer og spise ute om kveldene. Jeg bor jo i Norge og har derfor dårlig utvalg av sommeklær i skapet mitt. Kan dere hjelpe meg med noen ideer/linker?

Jeg trenger

- noen topper. Helst unngå hvit/svart. Noen morsomme, noen klassiske og feminine

- jeans shorts

- sommerkjole

- mer klassisk kjole for å ha på på kvelden

- accessories (halskjede til dag/kveld)

Er 29 år. 171 cm og normalvektig.

Er du ute etter handletips eller pakkeliste? Om førstnevnte er jo "sommerkjole" litt vagt. Hvilken stil liker du?

Anonymous poster hash: 113de...ad0

• Liker 2
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg tenkte mest på handletips.

Jeg skrev jo at jeg liker klassisk og feminin stil.

Skrevet (endret)

Jeg tenkte mest på handletips.

Jeg skrev jo at jeg liker klassisk og feminin stil.

Gjorde du vel ikke. Du skrev:

noen topper. Helst unngå hvit/svart. Noen morsomme, noen klassiske og feminine

Endret av FantasDick
  • Liker 2
Skrevet

Har du ikke sommerklær?

Anonymous poster hash: 1ce3c...e68
  • Liker 3
Gjest Wei Wei
Skrevet

Har du ikke sommerklær?

Ikke noen fine sommerklær som kan brukes på ferie. Jeg har noen passende kjoler, men tenker å kjøpe meg flere. Ellers har jeg mer sporty stil med shorts og topper. Kan godt tenke med noen bluser, finere topper og t-shirts.

Skrevet

Ikke noen fine sommerklær som kan brukes på ferie. Jeg har noen passende kjoler, men tenker å kjøpe meg flere. Ellers har jeg mer sporty stil med shorts og topper. Kan godt tenke med noen bluser, finere topper og t-shirts.

De som drar på ferie til Kanariøyene kler seg stort sett som de gjør om sommeren hjemme. Det er ikke akkurat noe fancy sted.

• Liker 5
Gjest Wei Wei
Skrevet

De som drar på ferie til Kanariøyene kler seg stort sett som de gjør om sommeren hjemme. Det er ikke akkurat noe fancy sted.

Det er ikke stedet som er viktig her.

Greit. La os tenke at denne tråden stenges.

Skrevet

Gå i butikkene å se, vanskelig å si hva du skal kjøpe. Klær kan se fine ut på bilder, men ikke like fint når man tar de på. Jeg er velding glad i enkle topper som jeg kan ha på med skjørt. Jeg er ikke en shorts jente.

Anonymous poster hash: 18687...734
Skrevet

Du har jo handlelista klar, så jeg føler vi ikke har så mye å bidra med her.

Du vil ha en jean short, noen topper som ikke er hvite eller sorte (vi vet ikke hvilke andre farger du kler), en sommerkjole (som kan være hva som helst) og et smykke (hva liker du?).

Skrevet

Se på Nelly :-) jeg bestilte masse der før jeg reiste til lanzarote :-)

• Liker 1
Gjest Nanne70
Skrevet

Zalando har masse fine sommervarer inne året rundt :)

Skrevet

Er temmelig kjølig på kveldene der nede nå. Så jeg ville ikke satset på kun sommerklær. Jeg gikk med jakke på kveldstid for bare noen uker siden

• Liker 1
Skrevet

Første kjærestetur?<br />Ikke ta med så mye klær. Gå ut til Maspalomas-stranden der dere kan være kliss nakne. Kom hjem uten en enste bikinistripe. Typer liker alltid jenter som blir med dem på nakenstrand. Sier nok "nei", men.<br /><br />Bli brune og flotte overalt. Herlig å springe ut i vannet uten en tråd.<br />Skulle dere bli FOR glade i hverandre er det plenty av sanddyner, der dere vår være i fred.

Anonymous poster hash: 6a03e...d35

• Liker 1
Skrevet

Ellers kan du fått kjøpt klær her nede, masse fint og de klærne osv som er her, er ikke i Norge ;) El mirador har en del butikker med mangen fine klær ;)

Skrevet

Det er ikke stedet som er viktig her.

Greit. La os tenke at denne tråden stenges.

?

Hva er det egentlig du lurer på, da? Regner med at du kjenner til konseptet sommertøy sånn generelt fra før, så om det ikke handler om dette spesielle reisemålet, hva handler det da om?

Og hvorfor skulle en uskyldig tråd om klær til kanairtur stenges? Må skjønner jeg ikke bæret, må jeg innrømme...

Anonymous poster hash: 9c82f...233

• Liker 1
Skrevet

Man kan da få lov til å pynte seg uten å måtte dra til Dubai..

• Liker 1
Skrevet

Skal dere være på et sted, og sykle ut derfra, eller skal dere være på sykkeltur?
Har litt å si i forhold til pakkinga, og om man anbefaler deg å kikke etter klær som må kunne pakkes og være pakket eller om du kan ta med deg noe som bare skal være pakket fra Norge, og fram til destinasjonen noen timer senere.

Til syklinga, og sånt noe så tror jeg at jeg ville valgt sportstopper, man blir jo varm, og da hjelper det gjerne ikke at du var aldri så søt på morningen om det er topper som ikke egner seg for bevegelse.

Syns tipset om Zalando var godt, der finner man jo masse i alle kategorier.

Litt mer info om hva, hvor og hva du kan tenke deg ville hjulpet litt iallfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...