AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Noen som vet om noen steder å jogge i Asker som ikke er rundt Semsvannet? Ikke asfalt! Anonymous poster hash: a6dd9...b96
Frøken Smilla Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Kyststiene på Vollen, Blakstad og Vettre? Eller i skogen ved golfbanen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Drengsrud - men er ikke så bra nå på vinteren siden lysløypå går der og skiløperne klikker i vinkel hvis du våger deg dit uten ski på beina:P Anonymous poster hash: 1fddc...886
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Kyststiene høres veldig bra ut Er de lette å finne? Hvor er golfbanen? Tør meg ikke ut i skiløypene uten ski! Anonymous poster hash: a6dd9...b96
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Kyststien fra Vollen til Slemmestad-ish. Det er vel 5 km tur-retur ca. Det er merket, men ta deg god tid første gangen! Den siste biten er det noe asfalt, over en båtplass, men det er ikke så lange stykket. Anonymous poster hash: fbef8...f6e
Frøken Smilla Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Kyststiene høres veldig bra ut Er de lette å finne? Hvor er golfbanen? Tør meg ikke ut i skiløypene uten ski! Anonymous poster hash: a6dd9...b96 Kyststien fra Vollen var i allefall tidligere godt skiltet. Golfbanen er på Drengsrud. Det er skiltet fra veien hvis du kommer kjørende.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Har dere peiling på bussene? Jeg tenkte jeg kunne tatt 713- bussen til Vettre, om det er lett å finne stiene derfra, men jeg skjønner ikke tidtabellen, går virkelig bussene bare én gang i timen? Litt krise når jeg da gjerne skal tilbake og det er vinter, foretrekker kortest mulig reisevei når forskjellen på hva man trenger av klær under og etter løping er så stor... Busstabell *Bymenneske* Anonymous poster hash: a6dd9...b96
Frøken Smilla Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Ja, den bussen går nok bare en gang i timen. Hvor god skiltet kyststien er fra Vettre, vet jeg ikke, og heller ikke hvordan denne er å følge nå som det er snø. Derfor ville nok jeg heller tatt 251/252-bussen til Vollen og jogger mot Slemmestad og tilbake. Den bussen går også oftere.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Ja, den bussen går nok bare en gang i timen. Hvor god skiltet kyststien er fra Vettre, vet jeg ikke, og heller ikke hvordan denne er å følge nå som det er snø. Derfor ville nok jeg heller tatt 251/252-bussen til Vollen og jogger mot Slemmestad og tilbake. Den bussen går også oftere. Supert, takk! Vet du om man kan bruke Ruter app for billett i Asker og? Gleder meg til å teste ut denne runden! Går man liksom ned til parkeringsplassen der, og finner stien derfra? Tror det fort kan bli litt venting på bussen tilbake, men i Vollen er det i det minste steder å vente innendørs, får prøve meg frem Tar gjerne også andre forslag som er relativt greit fremkommelige med buss, dersom noen har ideer Anonymous poster hash: a6dd9...b96
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Hva med Borgen/Dikemark? Anonymous poster hash: 47602...10c
Frøken Smilla Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Supert, takk! Vet du om man kan bruke Ruter app for billett i Asker og? Gleder meg til å teste ut denne runden! Går man liksom ned til parkeringsplassen der, og finner stien derfra? Tror det fort kan bli litt venting på bussen tilbake, men i Vollen er det i det minste steder å vente innendørs, får prøve meg frem Tar gjerne også andre forslag som er relativt greit fremkommelige med buss, dersom noen har ideer Anonymous poster hash: a6dd9...b96 Kan bruke Ruter-appen, ja Fra parkeringen ved hurtigbåtkaia på Vollen var det i alle fall tidligere skiltet, men vet ikke hvordan det er nå. Er nesten et år siden jeg var der sist. God tur 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå