Gå til innhold

Trumf og coop (enda en kredittkort-tråd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å få bedre oversikt og litt ekstra kickback har jeg nå bestilt meg trumfvisa. Nærbutikkene er trumf-butikker, men også en coop butikk. Tar vanlivis storhandel på kiwi eller rema 1000. Rema 1000 er vel ikke knyttet til noen av delene, men det er billigere. En en flittig følger av kundeaviser, så drar til coop og handler tilbudsvarer.

Vurderer i samme slengen å bestille en coop kredittkort, så jeg kan spare inn litt ekstra der også?

Noen som har begge kortene, som kan dele erfaringer? Jeg vet jeg må betale innen fristen for å slippe renter, er det vanskelig å holde orden med flere kort?

Kommer til å bruke kortet til dagligvarer, mat og drivstoff. Også for å bestille turer, de få gangene det skjer.

Anonymous poster hash: 619ab...8ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har begge kort. Jeg har jo mange kredittkort, men synes ikke det er vanskelig å holde styr på. Jeg holder orden ved å føre budsjett og regnskap. Nå skal det sies at jeg stort sett kun bruker Trumf Visa siden Coop er et stykke unna der jeg bor.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Trumfkortet kan ikke brukes i coopbutikker, stemmer det?

Hvilke bruker du til drivstoff? Vi har shell og statoil.

Takk for svar. :)

Anonymous poster hash: 619ab...8ec
Skrevet (endret)

Slike kort er greie å ha av grunnene du beskriver.

Om det er "lett" å holde oversikten og betale i tide kommer ned til deg som person. Er du flink å holde oversikt og betale regningene dine er det ikke noe problem.

For min del har jeg ikke kredittkort hos dagligvarebutikkene (trumf/coop), men bruker medlemskortet hos coop og har trumfkonto knyttet til det vanlige visakortet mitt. Det ikke ikke like mye bonus, men jeg slipper å styre med flere kort.

Jeg har egne bensinkort jeg bruker til bensin og et kredittkort jeg bruker til reise.

EDIT:

Bruker cresco og statoils kort til bensin. Har også disse med meg som backupkort på reise.

Til reise pleier jeg å bruke norwegians kort. Dette er litt fordi når jeg bruker det i jobb til reise er det greit å ha alt på ett sted/kort. I tillegg får man bonus på ting der, såkalt reward.

Godt mulig det hadde vært andre kort som hadde vært enda bedre å bruke, men jeg er ikke nede på det detaljnivået.

Endret av ekkoet
Skrevet

Vi har begge, fungerer fint :) handler mest på Kiwi, og bruker trumf. Til bensin bruker vi cresco.

Anonymous poster hash: 6a124...9ba

Skrevet

Som jeg har nevt før er det beste kortet for dagligvarer Eika Gold (4% i alle dagligvarebutikker). Dette kan kombineres med Trumf-kort og Coop medlemskort for ekstra bonus i de respektive butikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...