Gå til innhold

Hårpudder som man faktisk kan vaske ut? -_-

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært trofast bruker av Bed Head sin Sugar Dust ganske lenge, men er lei av å sjamponere håret to-tre ganger når jeg skal vaske håret (vasker håret ofte, så blir jo en del sjamponering da). Jeg har tidligere prøvd den fra Swarskopf (er det noen som greier å skrive dette navnet rett på første forsøk!?) Oasis et eller annet (mener jeg???), og alle de billige alternativene. Finner INGEN som vaskes lett ut. Er det mulig å finne en som blir vasket ut etter første sjamponering?

Anonymous poster hash: 9035a...232
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du heller må invistere i en bedre shampo;) Kjøp en som er egnet for å fjerne hårprodukter, frisørshampo ikke matbutikk-shampo. Renseshampo tror jeg det heter:)

Anonymous poster hash: d5a96...090
Skrevet

Jeg kjøper billig hårpudder, ala HM eller Vita, og har ikke hatt problemer med å vaske det ut med vanlig sjampo.

Anonymous poster hash: c8be3...373
Skrevet

Tror du heller må invistere i en bedre shampo;) Kjøp en som er egnet for å fjerne hårprodukter, frisørshampo ikke matbutikk-shampo. Renseshampo tror jeg det heter:)

Anonymous poster hash: d5a96...090

Jeg bruker "frisørsjampo".. Har brukt både Moroccanoil, Redken, TiGi, KMS California, Paul Mitchell, og Fudge mens jeg har brukt dette pudderet. Må fortsatt bruke sjampo to ganger!

Anonymous poster hash: 9035a...232

Skrevet

Big Sexy Hair Powder Play får jeg vasket ut uten problemer med kun én sjamponering.

Skrevet

Sliter med det samme som deg, TS. Vet ikke om det har sammenheng med at jeg har ekstremt tørr hodebunn i utgangspunktet, men jeg sliter veldig med å vaske ut hårpudder. Jeg har problemer med mange andre produkter også, men tørrshampoo/ hårpudder er det verste for mitt hår!

En venninne tipset meg om tørrshampoen til Lush, og den fungerte greit på meg. Den gir ikke noe særlig volum, men hjelper på fett hår. Det beste er at den ikke gjør hodebunnen seig, tørr og ekkel.

Når jeg leste på ingredienslista fant jeg ut at pudderet besto av maisena (corn starch) og luktsatt med essensielle oljer. Nå har jeg bare en slik med maisenamel på badet, og det er absolutt den beste løsningen for meg!

Skrevet

Kanskje du bruker for mye? Jeg har aldri hatt problemer med å vaske det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...