Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nettopp møtt en HÆRLIG mann for snart 2 uker siden. Sa bare PANG. Etter bare 5 dager etter første møte, ja faktisk første gangen vi var alene sammen, så kysset vi ganske heftig!:) Dette er nå 1 uke siden. Vi har møtt hverandre hver dag utenom fredag og søndag. Alltid like heftig. I går skjedde det mer og....:) Vi har allerede snakket om forhold, og det er helt tydelig hva han vil! Alt har gått så lett, og vi stortrives med hverandre. Det er da spørsmålet dukker opp i hodet mitt...... kan det bli FOR intenst i starten? Bør jeg holde igjen, eller bare ta det som føles naturlig? Begge har vært i lange forhold som ble slutt for ca 1 år siden. Begge har hatt endel "forhold" etter denne tiden og.

Bør jeg passe meg, eller kan det være at faktisk den rette har dukket opp? Er liksom vant til at det alltid er spennende i begynnelsen, for så at mannen mister interesse etterhvert....:( Redd for å bli såret på ny.

Hvordan har det vært for dere i deres forhold? Han er 24, jeg 28...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kos deg med de følelsene dere har, men vær forsiktig med å prate for intenst om fremtid og unger og hus og stasjonsvogn og sånt - da er det mulig du skremmer ham. Har du allikevel begynt å leke med de tankene så hold dem for deg selv, og MÅ du ha dem ut, så kom til oss med dem - eller venninnene dine ute i den virkelige verdenen.

Lykke til! Så kos at du/dere er så himla forelsket!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror ikke det er fare for at det blir snakk om hus, barn og bil med det første nei!:) Det vi prater om er vel mer at vi vil ha et seriøst forhold, og at vi begge trives så utrolig godt med hverandre! Og så legger vi planer en ukes tid fremover om hva vi skal gjøre. Ikke mer enn det. Men vi sier begge to f.esk at vi gleder oss sånn til helgen, for da skal vi virkelig kose oss! Er vel faktisk HAN som tok det opp først, og han som har snakket mest om at han gleder seg!:)

Men som sagt, jeg har blitt såret SÅÅÅ mange ganger i det siste......har "alltid" trodd at NÅ har jeg endelig truffet en flott mann....så går det noen dager, så stikker han. Forskjellen denne gangen er vel at det nå er HAN som er mest frempå!:)

Skrevet

Nyt det , kos deg og ta det som det kommer....

Skrevet

Ikke hold igjen. Gjør det dere vil, og det som føles naturlig. Mitt forhold med min tilkommende startet også slik...og vi skal gifte oss om 4 dager..hehe ;-)

Gjest Anonymous
Skrevet

GRATULERER!!!! :-) Så fint!:)

Lykke til til dere begge! Og ha en STRÅLENDE dag!:)

Gjest ikke innlogget Sissi
Skrevet

Jeg får lyst til å si - ja, ja - hiv deg på!!! men...... jeg har også opplevd det du snakker om - og det er noe som heter "opp som en løve ned som en skinnfell".

Personlig hadde jeg nok satset - men samtidig helt sikkert hatt et lite forbehold i bakhodet i forhold til å engasjere meg for intenst. Jeg har opplevd menn som er veldig intense for så å miste interessen etter en stund, men gjerne etter at jeg har begynt å "slappe av" og vise mer interesse....

Gjest Anonymous
Skrevet

Takker for svar! Kan si at det er det jeg også alltid har opplevd. At de er intressert helt til jeg viser dem interesse, og følgelig begynner å slappe mer av selv. Da stikker de. Håper bare det ikke er slik denne gangen! Virker foreløpig VELDIG lovende! Og vi har snakket om det "å spille skuespill". Han var helt enig i at det bare var idiotisk. Var en intressert, så var en intressert og da var det bare tull og liksom skulle vise mindre intresse enn hva som var tilfelle. Så han har sagt at han håper jeg vil det samme som han, og at han ikke har tenkt å slippe meg uten kamp!:) Så krysser fingrene og håper på det beste!:)

Men en liten "djevel" inni meg sier STOPP.......pass på så du ikke blir såret......vet jo hvordan det har endt før.......og det faktisk ganske nylig! Derfor er jeg LIVREDD for å bli seriøs for raskt.....men ØNSKER jo at det skal være seriøst! KAN jo være det er anderledes denne gangen da! :)

Skrevet
GRATULERER!!!! :-) Så fint!:)

Lykke til til dere begge! Og ha en STRÅLENDE dag!:)

Takk :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Måtte jo skje igjen da..........! Nå tekker han seg...... etter 1 hærlig helg på hyttetur med venner........ og etter mange komplimenter...... begynte han nå pluttselig å ikke være sikker......ikke vite om han var klar for et seriøst forhold. Overøser meg med komplimenter, men er likevel usikker på hva han vil. Og det skjer jo selvsagt nå som jeg virkelig har begynt å falle for ham.... og virkelig begynt å tro at han mente noe med det som har skjedd. Og det har han nok og, men jeg fatter ikke hvordan følelser bare sånn pluttselig kan skrus av igjen??? Han som nettopp sa han virkelig hadde begynt å falle for meg (bare noen dager siden) og at han syns jeg var sååå utrolig hærlig...:( Og nå må han tenke, ta det mer med ro, men vil selvsagt treffe meg videre....vil jo ikke miste meg...vil vel holde meg lunken....

Så nå sitter jeg atter en gang såret tilbake, og vet ikke hva jeg skal tro... Skal jeg tro på det han sier? At han vil, men ikke vet om han er klar for det? Han har en datter som han må ta hensyn til, og i følge han selv er det mye derfor han er usikker...... men ikke vet jeg

Alt ble bare så helt feil nå.... og det etter at han har skrytt meg opp i skyene om hvor fantastisk hærlig og nydelig jeg er.... og hvor vanvittig godt han liker meg...... og det sier han faktisk ennå da

:(

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan legge til at jeg er en person som gir veldig mye av meg selv. Han har sagt at han føler jeg fortjener en som kan gi like mye tilbake, og at han ikke er sikker på om han kan gi det nå. Så er det mulig jeg rett og slett gir FOR mye???? For mye oppmerksomhet? Er FOR snill? Er jo ikke første gangen dette skjer da..... men det er nå slik jeg er, og jeg vil helst ikke late som jeg ikke bryr meg når jeg i virkeligheten bryr meg...

Gjest En annen gjest
Skrevet

Easy come, easy go!

Kanskje du skulle satse på kjærlighet istedenfor begjær? Det eneste som funker i lengden.

Gjest gjest2
Skrevet

Kanskje du skal være glad for at det ikke gikk lengre?

Slike gutter er gjerne psychos-in-disguise... intens kurtisering, lidenskap... videre til enten å dumpe deg eller mishandle deg. Ikke for å være kynisk, men det er faktisk ofte tilfellet...

Sjekk manhaters.com.

Gjest Anonymous
Skrevet
Kanskje du skal være glad for at det ikke gikk lengre?

Slike gutter er gjerne psychos-in-disguise... intens kurtisering, lidenskap... videre til enten å dumpe deg eller mishandle deg. Ikke for å være kynisk, men det er faktisk ofte tilfellet...

Sjekk manhaters.com.

Ehhhh.....synes vel dette var å dra det litt langt. For ikke å si laaaangt ut på viddene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...