AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 Har du? Jeg hadde en mann som stalket meg på nettet i 1-2 år. Han lagde seg profil på "alle" nettstedene hvor jeg var. slettet profilen etter en kort stund, lagde seg ny profil, slettet den, og sånn holdt han på. Han sa han bodde i nærheten av meg, og så sendte han bilde av en norsk "kjendis" og sa at det var ham. Han prøvde også å få meg til å møte ham, for han ville se puppene mine sa han. Han ville betale for det. Har heldigvis ikke hørt noe fra ham på noen måneder nå. Begynte å bli litt lei. Jeg rakk aldri å rapportere ham da han slettet profilene så fort. Anonymous poster hash: 19244...c6d
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #2 Skrevet 10. februar 2014 Ja, en tispe på babyverden, ekkel kjerring! Ellers ingen irl. Litt mobbing, men ikke sånn at de forfulgte mg hjem eller noe,Anonymous poster hash: 3458d...35c 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Hadde en en liten stund i irl, veldig ekkelt, men en dag ga jeg bare klar beskjed om at han måtte holde seg unna! Har ikke sett han siden Anonymous poster hash: 219f1...b8c
Teethgrinding Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har hatt flere. Både som ung og som voksen "kjendis". Jeg vet ikke helt hva det er som trigger stalkingen, men det er gjerne romantisk motivert. En av dem holdt på i fem år. Dro meg til vanvidd nesten. Ringte konstant. En annen røpte detaljer om huset mitt til tross for at hun bodde timesvis unna. Det skumleste jeg noensinne har opplevd var å få emails med satelittbilder av adressen min og melding om at vedkommende endelig skulle komme på besøk. Dette var en kvinnelig fan fra Tyskland. Det var da jeg skiftet navn og artistnavn i den digitale verden. Det er mange der ute som leter etter kjærligheten på Helt feil sted, og de tar sjelden subtile hint eller selv utskjelling. Folk som aldri har hatt stalkers vet ikke hvor ille det kan være. Det føles ut som om man blir sett på hele tiden. 2
momo Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Hadde en irl. Han kom alltid på jobben min, for å prate. Jeg jobbet på kinoen, så måtte jo være blid og høflig. Så etter en stund startet han å fortelle alt om hva jeg gjorde hver dag, når jeg var på butikken, når jeg kom hjem på kvelden, når jeg var på byen, og hvem jeg hadde kysset på byen. Var ekkelt. Men etter en stund bare sluttet han. 1
Marie90 Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Regner ikke nettstalkere som reelle "stalkere". De kan blokkeres og saa lenge de ikke plager meg i det virkelige liv er det haandterbart. Ellers ja, jeg har hatt en norsk og en da jeg bodde i Frankrike. Han jobbet som leverandor for UPS og jeg har alltid handlet endel paa nett...Han saa navnet mitt og begynte aa soke meg opp samt henge utenfor leiligheten min. Kontaktet hovedkontoret og til slutt fikk han en ny leveringsrute..
Gjest Lolita8 Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 (endret) Ja, hadde en utfor her for noen uker(?) siden. Sett mannen en gang før, aldri snakket til han. Han ringte en kveld, og fortalte at han sto utenfor. *grøss* Litt over gjennomsnittet ekkelt, denne mannen er vel kanskje i slutten av førti-åra. Har aldri vært så glad for at jeg har hund før. Har også noen som driver å ringer med skjult i tide og utide. Jeg bruker å svare, men det er tulleringing på sitt verste, de gidder jo ikke puste i røret en gang. Begynner å bli mektig lei akkurat det nå. Endret 10. februar 2014 av Lolita8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Hadde en som drev å ringte meg på natten, uten noe lyd i den andre enden. Creepy, men jeg fikk kjæresten til å ta telefonen hver gang (var ukjent nummer) og han barsket seg skikkelig opp og brølte "hallo" inn i røret med den mest mandige stemmen du kan tenke deg Regner med det var en eks eller noe. Anonymous poster hash: 8156b...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Hadde en dame som klarte å spore meg opp via en nettdatingside og plutselig en dag dukket opp i leiligheten min. Dum som jeg var lot jeg henne komme inn og sette seg ned siden hun sa at hun hadde tatt toget fra en annen landsdel. Måtte kaste henne ut etter 15-20 minutter. Jævlig creepy. Hun begynte å klå og tafse, og prøvde å dra av meg buksene. Heldigvis er jeg en voksen veldfødd mann, så det var ingen problem å hive henne ut når hun ikke kunne oppføre seg. Hadde det vært motsatt - at jeg var en liten spe jente og hun var en stor voksen mann - hadde det sannsynligvis endt med en grov voldtekt.Anonymous poster hash: 634fd...cdd 4
Majott Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Ja, har hatt det irl, og det var veldig ekkelt!
Snowblind Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 En kunde der jeg jobber. Han følger med på hva jeg gjør hele tiden når jeg er på jobb. Selv om han legger litt skjul på det så er det alikevel helt opplagt hva han gjør. Og har noen ganger sett at han står parkert utenfor her jeg bor midt på natta. I tillegg så lagde han seg en falsk profil på facebook og la meg til som venn. Har virkelig aldri hatet noen så sterkt som det jeg hater han.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 Ja, har hatt det i virkeligheten. I fem-seks år. Det har sluttet nå heldigvis; personen er i fengsel. Anonymous poster hash: e43f1...7fd 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 (endret) Ja, det var en kar på internett som visste hvem jeg var, jeg spurte hvem han er, men han svarte aldri på det. Jeg ignorerte han, men han lagde nye profiler hele tiden for å kontakte meg. Han var irriterende også, en gang jeg spurte hvem han er, sa han "Han som bor i det hvite huset nede i veien" problemet var jo at omtrent alle hus der er hvite Endret 10. februar 2014 av Evilposelos
Novemberellie Skrevet 10. februar 2014 #14 Skrevet 10. februar 2014 (endret) Ja, en gammel eks stalket meg i mange år. Veldig ubehagelig, og jeg var i mange år redd for å være alene. Måtte få hemmelig nummer og flytta. Han sa bla. at om ikke han fikk meg så skulle ingen andre få meg heller. Det roet seg etter at jeg fikk noen til å ordne opp.... nuff said.... Endret 10. februar 2014 av Novemberellie 1
Bellablue Skrevet 10. februar 2014 #15 Skrevet 10. februar 2014 Jeg hadde en stalker som studerte året under meg på universitetet. "Møtte" han under fadderuka og ble ikke kvitt fyren før et par av de jeg studerte med "ordna opp". Var utrolig ubehagelig og han ringte meg hele tiden, plaget meg på face, sendte meldinger og møtte opp utenfor leiligheten min. Jeg ble sammen med en fyr jeg studerte med og da flippa han totalt på meldinger, på face og kalte meg en falsk hore, truet med at han skulle ta meg etc. Det endte med at jeg ikke turde å gjøre noe og "klappa sammen" i gråt på skolen. To av de jeg studerte med klikka helt og løp opp i etasjen over og dro han med seg ut og rett og slett truet han til å holde seg unna. Ikke helt "korrekt" måte å håndtere det på, men det fungerte. Vil egentlig si at det har påvirket meg endel, jeg var redd for å se på meldinger i flere år etterpå. Kutta ut face helt og tar ikke telefonen dersom det er et ukjent nummer som ringer meg. Jeg sjekker feks alltid opp nummeret før jeg ringer tilbake dersom det er et nummer jeg ikke kjenner igjen. Dersom jeg er ute å løper på kveldstid så har jeg alltid med meg hundene og jeg løper ikke med musikk. Irriterer vettet av meg at en fyr som stalket meg i ca 8 mnd fremdeles har innvirkning på livet mitt ca 6 år etterpå. Angrer veldig på at jeg ikke hadde mot nok, eller tok det "seriøst nok" til å anmelde han mens det pågikk. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #16 Skrevet 10. februar 2014 Teller eksen? Fulgte etter meg i to år. Anonymous poster hash: e8682...9f9
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #17 Skrevet 10. februar 2014 En fyr som skrev til meg på Face og ringte meg fra forskjellige numre. Creepy! Løste det (foreløpig, i alle fall..) ved å blokkere han og ikke svare på tlf. Enkelte menn kan være så ekle, altså. Anonymous poster hash: 5a761...1cc
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #18 Skrevet 10. februar 2014 Hadde en dame som klarte å spore meg opp via en nettdatingside og plutselig en dag dukket opp i leiligheten min. Dum som jeg var lot jeg henne komme inn og sette seg ned siden hun sa at hun hadde tatt toget fra en annen landsdel. Måtte kaste henne ut etter 15-20 minutter. Jævlig creepy. Hun begynte å klå og tafse, og prøvde å dra av meg buksene. Heldigvis er jeg en voksen veldfødd mann, så det var ingen problem å hive henne ut når hun ikke kunne oppføre seg. Hadde det vært motsatt - at jeg var en liten spe jente og hun var en stor voksen mann - hadde det sannsynligvis endt med en grov voldtekt.Anonymous poster hash: 634fd...cdd Hjelpes...! Anonymous poster hash: fe450...3e3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #19 Skrevet 10. februar 2014 Skremmende lesning! Tror ikke engang jeg skal svare, for jeg har ikke opplevd noe av et slikt kaliber som dere tydeligvis har :o. Anonymous poster hash: fe450...3e3
Jordbæra Skrevet 10. februar 2014 #20 Skrevet 10. februar 2014 Hadde en utlending i byen her jeg bor som dukket opp overalt jeg var. I starten merket jeg ikke så mye til det, men når jeg møtte han på biblioteket og han dukket opp rundt hvert eneste hjørne der så begynte jeg å se greia. Han hadde funnet noen solbriller og kom til meg og spurte om de var mine. Så gikk jeg. Prøvde å titte litt mer, men han sto plutselig på andre siden av hyllen, så meg igjennom der bøkene står og smilte bredt. Da løp jeg derfra. Hver gang jeg møtte han på gata så kryssa jeg veien. Eller hvis jeg gikk på en side og han på en annen så krysset han for å møte meg. Skikkelig creepy, Heldigvis gikk det over utenat noe mer skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå