Gjest Sjokkert Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Leser på ei nettavis nå at pizza er med i haste-pakkene som sendes ut i butikkene..................... :o Når ble egentlig Pizza livsviktig mat Synes faktisk at vi nordmenn burde skamme oss......... Vi har det så godt at vi ikke ser hvor godt vi har det! Vi får panikk hvis det vi ikke får pizza................... :-?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 Det ble vel livsviktig for de som faktisk lever av salget idet det gikk opp for dem at hvis de ikke har pizza, så går kundene et annet sted.
Gjest GreenSky Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Det er vel de matvarene det blir solgt mest av som blir sendt ut med hastepakkene.
Maetzii Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Leser på ei nettavis nå at pizza er med i haste-pakkene som sendes ut i butikkene..................... :o Når ble egentlig Pizza livsviktig mat Synes faktisk at vi nordmenn burde skamme oss......... Vi har det så godt at vi ikke ser hvor godt vi har det! Vi får panikk hvis det vi ikke får pizza................... :-? Jeg har aldri fått panikk av pizzamangel, men pizza er en av de tre(!!) tingene jeg så langt har rukket å savne under streiken. De to andre var kattesand og gnagerfòr, som jeg måtte kjøre til en butikk 30 km unna for å få tak i. Synes ikke pizza er livsviktig, men synes heller ikke dopapir, bleier etc kvalifiserer som "livsviktig" siden det alltid vil finnes alternativer.. (det var jo snakk om at streiken måtte tvangsavbrytes om det gikk tom for bleier). Husk, det er faktisk sommer, om det går tomt for mat i butikkene kan vi leve på planter og fisk og bortkomne sauer så lenge
lille mor Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Det er vel de matvarene det blir solgt mest av som blir sendt ut med hastepakkene. Kapitalismen lenge leve....
MarianneE Skrevet 25. mai 2004 #6 Skrevet 25. mai 2004 Broder'n er sjeleglad streiken er over. Han har nesten abstinenser over mangelen på Grandis, for ham er pizza livsviktig.
Gjest Lizbet Skrevet 25. mai 2004 #7 Skrevet 25. mai 2004 Dere ville blitt forbauset over hvor mye pizza som faktisk selges i en butikk i løpet av en dag. Det er MØE!! Det er neppe uten grunn det er i hastepakkene. Har kamerater som nok kunne sultet ihjel forran brødboksen av mangel på grandis. Satt litt på spissen.
Gjest Gjesta Skrevet 25. mai 2004 #8 Skrevet 25. mai 2004 For meg er ikke pizza livsviktig... (spiser ikke ferdigpizza....) Clea
Gjest 1111 Skrevet 25. mai 2004 #9 Skrevet 25. mai 2004 De sender nok ut de mest ettertraktede varene ja.. For meg har pizza aldri vært livsviktig, kommer nok aldri til å bli det heller
Arkana Skrevet 25. mai 2004 #10 Skrevet 25. mai 2004 De sender nok ut de mest ettertraktede varene ja.. For meg har pizza aldri vært livsviktig, kommer nok aldri til å bli det heller Enig, spesielt ikke kjøpepizza *urk*.
Rio Skrevet 25. mai 2004 #12 Skrevet 25. mai 2004 da jeg var på rimi igår titta jeg litt i hyllene for å se hva der var lite av.. og jeg var overraska da jeg så at der var så og si fullt med grandis og skrapa med frosne baguetter o.l i couldn't care less..
MarianneE Skrevet 26. mai 2004 #13 Skrevet 26. mai 2004 Men, så er spørsmålet; hvor lenge har vi pizzaen og andre matvarer? Transportkjørerene er misfornøyde med oppgjøret etter streiken, og har hintet om en ny streik i Juni.
Gjest gjesta Skrevet 26. mai 2004 #14 Skrevet 26. mai 2004 Jeg spiser nesten aldri kjøpepizza, så for meg så er ikke pizza livsviktig.
Titti72 Skrevet 26. mai 2004 #15 Skrevet 26. mai 2004 Han som var forran meg i køen på bensinstasjonen kl. 07.50 i dag kjøpte pizza. Lurer på når han skal spise den? Jeg kjenner han og vet han var på vei til jobben. Lurer på om han har pizzaabstinenser??
MarianneE Skrevet 26. mai 2004 #16 Skrevet 26. mai 2004 Han som var forran meg i køen på bensinstasjonen kl. 07.50 i dag kjøpte pizza. Lurer på når han skal spise den? Jeg kjenner han og vet han var på vei til jobben. Lurer på om han har pizzaabstinenser??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå