Bente Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Min kjære ønsker seg xbox...han går å lurer på ett kjøp i disse dager. Så tenkte jeg at kanskje jeg kunne kjøpe det til han i morgengave?? Eller er det fryktelig teit?? Har jo gjort ferdig disse undertøysblidene til han da, men tenkte å få tak i en ting til... Hva synes dere??
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 Det første som slo meg, var at han hadde sannsynligvis blitt kjempeglad! Det neste som slo meg, var at da blir det lite sengevals og mye spilling... Tenk taktisk!
Gjest Madam Felle Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Høres ut som en bra ide, for kjøpe en slik kommer han vel til å gjøre uansett. Men du får gjøre som med barna, sette av tid til det, og til annet som dere kan gjøre sammen.
blåveis Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Hadde det ikke vært for at min kjære alt har en, skulle jeg gått for en slik morgengave selv.. Det er jo tross alt viktigere at gaven er noe han blir glad for enn at den er en varig eiendel.. synes jeg..
Tari Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Om vi skulle ha kjøpt morgengave til hverandre, kunne jeg godt ha kjøpt xbox til min kjære. Jeg kjøpte Playstation 2 til han til jul, og han ble superglad!
magnhild Skrevet 25. mai 2004 #6 Skrevet 25. mai 2004 Joda bra presang det. Mannen mi har en sånn han, og hadde han ikke hatt det så kunne han nok fått en av meg ja... Og haner flink til å ikke psille hele tiden også. Jeg er nok ikke like flink når jeg låner den...
jea Skrevet 25. mai 2004 #7 Skrevet 25. mai 2004 hvis han ønsker seg det så syns jeg du skal kjøpe det..Syns dete r en flott morgengave..Hva kan han ønske seg mer enn x-box og flotte bilder av sin kone
Bente Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2004 Voldsomt med positive tilbakemeldinger :D Gjett hva jeg skal nå da......KJØPE XBOX!!!!!!!!!!
Saeria Skrevet 25. mai 2004 #9 Skrevet 25. mai 2004 Jeg også synes det er en kjempeide. Det er ingenting som slår det øyeblikket du ser mannen åpne gaven, i det han får "liten gutt som gleder seg til å leke fjes". Jeg har gitt amiga og commodore til min kjære (han elsker de gamle maskinene) , og det er like gøy hver gang jeg får se det fjeset. :D
ashera Skrevet 25. mai 2004 #10 Skrevet 25. mai 2004 Ikke noen dum idé. X-boxen er jo også en DVD-spiller, så da kan dere kose dere med film sammen også. Vil bare spørre først om dere har barn, og om det er aktuelt at spillingen kan bli en hyggelig aktivitet for hele familien? Dette fordi det er svært dårlig utvalg i barne/familiespilll med norsk lyd til x-box. Siden PS2 har en større markedsandel er det der produsentene legger penger i å oversette og tilrettelegge norske versjoner. Av den grunn solgte vi vår x-box til ungkarsbroren min og kjøpte PS2 i stedet. Viften på x-boxen støyer også betydelig mer enn hva tilfellet er for PS2. Men, altså, dersom brudgommen har sett på x-box, og det er den han ønsker seg, go for it!
~Viva~ Skrevet 25. mai 2004 #11 Skrevet 25. mai 2004 Slutter meg til de andre og sier at det høres ut som en bra ide.
Lullu Skrevet 25. mai 2004 #12 Skrevet 25. mai 2004 Kjempe bra!! Å kjøpe noe HAN virkelig ønsker seg, er jo midt i blinken. Han kommer sikkert til å bli utrolig glad og stolt av at kona fant på en så flott gave :-) Det er jo hans ønsker som skal i fokus når det gjelder morgengaven syntes jeg. Man kjøper ikke smykker til sin mann, dersom man innerst inne vet at han ikke ønsker seg noe slikt (Selv skal jeg spandere fotballtur med gutta. Vet han kommer til å elske meg litt ekstra for den gaven )
Wayah Skrevet 25. mai 2004 #14 Skrevet 25. mai 2004 Vi ser masse filmer på xboxen, og så kan du bruke den som spillemaskin, sette den i nettverket og spille både det ene og det andre fra forskjellige pc'er, og se på bilder, og sjekke været over Internett, og høre på radio, osvosv.... Er en god gaveide mener nå jeg ja, helten fikk til jul av mamman sin, vi er ikke lei oss for det.
Bente Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #16 Skrevet 25. mai 2004 Hva koster en Xbox da? Har vært å kjøpt XBOX jeg... 1695,- på Elkjøp.
Arkana Skrevet 25. mai 2004 #18 Skrevet 25. mai 2004 Jeg synes det er en flott idé, en gave til ham og ikke noe tull som kvinnen mener mannen burde få fordi det er romantisk, men som han egentlig ikke ønsker seg.
Bente Skrevet 25. mai 2004 Forfatter #19 Skrevet 25. mai 2004 Og dere bruker den til? Hvem vi?? Spilling seff Noen bruker xbox også til å se/høre DVD`er...
Gjest Bertine Skrevet 26. mai 2004 #20 Skrevet 26. mai 2004 jeg syns det er en kjempe god ide! jeg skal også kjøpe xbox, det har jeg planlagt lenge, tror nok prinsen blir gld for det ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå