marion Skrevet 10. februar 2014 #1 Skrevet 10. februar 2014 http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article9115745.ece Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Fyren er jo total idiot. Tiltalte Steven "Paco" Dan Danielsen vil altså komme med en forklaring i retten at grunnen til at han drepte Anja var et bestillingsdrap fra et kriminelt miljø. Han vil altså ikke få en skikkelig slutt på denne saken, men fremstå som en feig liten rotte som distanserer seg fra det grusomme han har gjort mot Anja. 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Hvem bestilte det da? Hva med å lese artikkelen? ".....drapet skjedde på bestilling fra den kriminelle gjengen Mara Salvatrucha" Anonymous poster hash: 231d4...87c 1
Guy Fawkes Skrevet 10. februar 2014 #4 Skrevet 10. februar 2014 http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article9115745.ece Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Fyren er jo total idiot. Tiltalte Steven "Paco" Dan Danielsen vil altså komme med en forklaring i retten at grunnen til at han drepte Anja var et bestillingsdrap fra et kriminelt miljø. Han vil altså ikke få en skikkelig slutt på denne saken, men fremstå som en feig liten rotte som distanserer seg fra det grusomme han har gjort mot Anja. Det er følgelig bare tull og tøys. Hvis noen av en eller annen grunn skulle ønske denne jenta bort hadde de ikke brukt en kjent kriminell rusmisbruker fra nærmiljøet som tillegg skulle voldta jenta og etterlate DNA. Dette er det ingen i retten som tror men han håper vell på å bli erklært utilregnelig med idiotiske forklaringer. Sannheten er at han føler så stor skam at han må finne en unnskyldning. Inen ute og ingen i fengselet der han kommer til å sone vil tro han. Han blir plassert nederst på rangstigen der som simpel voldtekstforbryter. 21
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #5 Skrevet 10. februar 2014 Enig med Guy Fawkes. Tipper det er et patetisk spill for å forsøke å bli funnet utilregnelig. Fyren er "gæren", men neppe utilregnelig. Bare en jævla idiot av en taper. Anonymous poster hash: 7e8ac...f0d 19
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2014 #6 Skrevet 10. februar 2014 Hva med å lese artikkelen? ".....drapet skjedde på bestilling fra den kriminelle gjengen Mara Salvatrucha" Anonymous poster hash: 231d4...87c Aldri hørt om dem. 1
Rægs Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Aldri hørt om dem. En av verdens farligste gjenger, også kalt MS-13. Holder hovedsakelig til i Mellom-Amerika, så tviler sterkt på at de har noe å gjøre med drapet i Ålesund. 5
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Holder hovedsakelig til i Mellom-Amerika, så tviler sterkt på at de har noe å gjøre med drapet i Ålesund. Godt poeng. 2
Gjest meh Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Det å skylde på MS-13 er en utrolig virkelighetsfjern påstand med tanke på at gjengen ikke eksisterer i Norge, sikkert et dårlig forsøk på å bli stemplet som utilregnelig. 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 (endret) http://www.smp.no/nyheter/alesundogomland/article9115745.ece Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro jeg. Fyren er jo total idiot. Tiltalte Steven "Paco" Dan Danielsen vil altså komme med en forklaring i retten at grunnen til at han drepte Anja var et bestillingsdrap fra et kriminelt miljø. Han vil altså ikke få en skikkelig slutt på denne saken, men fremstå som en feig liten rotte som distanserer seg fra det grusomme han har gjort mot Anja. Hahaha. Nå skjønner jeg hvorfor det ubrukelige neket valgte navnet "Paco". Når jeg vokste opp som yngre ungdom var jeg ofte i kontakt med "bolere" og "gangstere" - de maste hele tiden om MS13 og at de var så farlig osv. Det er så utrolig tragisk og være vitne til hvordan disse menneskene tenker og naturligvis er denne forpulte idioten av menneskelig avskum også en slik en. Innlegg redigert for upassende utsagn Sophie-Ann, mod Anonymous poster hash: 54e75...e99 Endret 12. februar 2014 av Sophie-Ann 8
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Han skulle heller ha gått for "knights templar" som breivik. Sikkert gærningskort.Anonymous poster hash: dba0f...ec4 10
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 Fy faen så nedrig og ufattelig redpektløst overfor avdøde. Anonymous poster hash: 58398...fa7 3
lashara Skrevet 11. februar 2014 #13 Skrevet 11. februar 2014 (endret) For en patetisk drittstøvel han er. Han gidder først ikke reise seg opp og når han blir bedt om å presentere seg med fullt navn så svarer han Paco. Allerede i rettsakens første minuttet så viser han hvor tilbakestående han er. Familien til anja sitter i salen, hva med å vise litt respekt. Endret 11. februar 2014 av lashara 6
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #14 Skrevet 11. februar 2014 Lurer på hvordan etnisk norske Steven Dan Danielsen kom i kontakt med og fikk innpass i den hovedsakelig spansktalende MS-13 gjengen som stort sett befinner seg i spansktalende land, og ikke minst hvilken forgrening av gjengen han tilhører jeg. Bare i Los Angeles er det jo haugevis av "undergjenger" av MS-13. Ålensund Loco Gangstas kanskje? Høres sannsynlig ut. Kanskje vi skulle utlevert han til et av landene MS-13 er i siden han er så keen på å være badboy gjengmedlem. Der har de jo straffenivåer som står mer i stil til forbrytelsen han har gjort enn det vi har i Norge, og jeg tror heller ikke ekte medlemmer av MS-13 ville sett mildt på at han går rundt å sier han er medlem uten å ha gjennomgått innvielsen og heller ikke at han skylder voldtekt og drap på dem. Anonymous poster hash: f9719...ac3 18
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #16 Skrevet 11. februar 2014 Og nå mener tiltalte det var en annen innblandet i saken, Mr X. Han slo Anja først før "Paco" begynte å voldta offeret. For en hjerteløs klovn. Anonymous poster hash: 96fda...643
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #17 Skrevet 11. februar 2014 Idioten er fra Tresfjord. Den bygda ble for liten når han skulle fortsette sin kriminelle løpebane. MS13? hahaha. Det nullet der kan knapt bestille en øl på spansk. Anonymous poster hash: ff1af...c23 7
Guy Fawkes Skrevet 11. februar 2014 #18 Skrevet 11. februar 2014 (endret) Nå har ikke jeg fulgt med i rettssaken så langt, men ut i fra de kommentarer som står her styrer han selv mot full pakke. 21 års forvaring, og etter hva jeg kan tyde er vell det og riktig. Endret 11. februar 2014 av Guy Fawkes
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2014 #19 Skrevet 11. februar 2014 Han hadde spanet på henne i 1-2 uker før drapet skjedde, blant annet på skolen :/ Anonymous poster hash: 394dc...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå