AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Hei dere! Vet ikke hvordan jeg skal starte, men skal prøve å gjøre det kort. Det er slik at min kjære har kone i utlandet. Hun har bodd her tidligere sammen med ham her i Norge, men pga id forfalskning måtte hun ut landet. (Hun kan heller ikke tråkke på norsk jord før om minst 5 år, som en del av straffen.) Men det er nå slik at hun har blitt gravid, og han skal prøve på familiegjenforening om noen år har jeg hørt. Det jeg lurer på da, er om dette er mulig? Hun har blitt "kastet ut", da skal det vel være vanskelig å komme tilbake? Eller er det slik at hun kan komme om ca 5 år dersom de får godkjent familiegjenforeningen? Vet dere noe om dette? For jeg håper inderlig at hun ikke kan komme hit .. Anonymous poster hash: 8fa73...5d3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 er hun gravid med kjæresten din? Anonymous poster hash: a2efc...1ea 12
Populært innlegg Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2014 Populært innlegg #3 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor er du tjuvskrævet til en gift mann? 56
solglad12 Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Ja, det er hun... :-( men dette er en veldig lang historie..
solglad12 Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Ja, det er hun... :-( men dette er en veldig lang historie..
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Ja, det er hun... :-( men dette er en veldig lang historie.. Den vil vi høre... 45
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Hun har blitt gravid, og han er faren? Anonymous poster hash: 2242c...31b
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Han må få seg inntekt over 270000,- og dokumentere at han har hatt den inntekta i minst 2 år . Les på UDI sine sider. Så, han har altså vært på ferie til hjemlandet sitt og gjort sin KONE gravid, samtidig som han er kjæresten din...............?? Det er en særdeles god dumpegrunn. Fysj for en mann! Anonymous poster hash: 05fdb...823 30
Gjest Mupsi Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Du er knullejenta til denne mannen her og håper kona ikke kommer hit på en stund? Tror du noe kommer til å forandre seg på denne tiden? De kommer jo ikke til å skilles.
solglad12 Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Han må få seg inntekt over 270000,- og dokumentere at han har hatt den inntekta i minst 2 år . Les på UDI sine sider. Så, han har altså vært på ferie til hjemlandet sitt og gjort sin KONE gravid, samtidig som han er kjæresten din...............?? Hei, TS her. Så det vil si dersom lønnen er rundt 400.000 i året så vil han kunne få familien gienforent? Til tross pga id forfalskning? Ja, etter hun ble kastet ut ble jeg og han samboere. Og etter en "ferie" i hjemlandet fikk jeg høre av han at hun har blitt gravid. Med ham, vel å merke.. Jeg har tilgitt ham for dette, og har også akseptert at jeg kan oppdra barnet deres, om han kun "gjenforener" med ungen. Men virker som han vil ha med begge.. Anonymous poster hash: 05fdb...823 Endret 10. februar 2014 av solglad12
solglad12 Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 Så det vil si dersom lønnen er rundt 400.000 i året så vil han kunne få familien gienforent? Til tross pga id forfalskning? Ja, etter hun ble kastet ut ble jeg og han samboere. Og etter en "ferie" i hjemlandet fikk jeg høre av han at hun har blitt gravid. Med ham, vel å merke.. Jeg har tilgitt ham for dette, og har også akseptert at jeg kan oppdra barnet deres, om han kun "gjenforener" med ungen. Men virker som han vil ha med begge..
minister-mio Skrevet 10. februar 2014 #14 Skrevet 10. februar 2014 Så det vil si dersom lønnen er rundt 400.000 i året så vil han kunne få familien gienforent? Til tross pga id forfalskning? Ja, etter hun ble kastet ut ble jeg og han samboere. Og etter en "ferie" i hjemlandet fikk jeg høre av han at hun har blitt gravid. Med ham, vel å merke.. Jeg har tilgitt ham for dette, og har også akseptert at jeg kan oppdra barnet deres, om han kun "gjenforener" med ungen. Men virker som han vil ha med begge.. Kjære deg for en smørje 8
solglad12 Skrevet 10. februar 2014 #15 Skrevet 10. februar 2014 Og dette her finner du deg i? Det har vært mye om og men, men etter flere måneder så har jeg prøvd å tilgi og legge dette bak meg. Det er bare slik at han er så sikker på at hun og barnet GARANTERT kommer hit.. Personlig så er jeg veldig sleptisk til dette. Vi har vel ikke så enkle lover? Det er vel andre krav dersom hun har forfalsket papirene sine her tidligere?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #16 Skrevet 10. februar 2014 Så det vil si dersom lønnen er rundt 400.000 i året så vil han kunne få familien gienforent? Til tross pga id forfalskning? Ja, etter hun ble kastet ut ble jeg og han samboere. Og etter en "ferie" i hjemlandet fikk jeg høre av han at hun har blitt gravid. Med ham, vel å merke.. Jeg har tilgitt ham for dette, og har også akseptert at jeg kan oppdra barnet deres, om han kun "gjenforener" med ungen. Men virker som han vil ha med begge.. Ja, da får han gjenforening, men ikke før de 5 årene er gått. Reglene er blitt strengere på det, så det er mulig han vil møte noen problemer underveis. Men ts, Ser du ikke at han overhode ikke respekterer deg? Det du nå står i, er nettopp det jeg selv fryktet skulle skje med meg. Det skjer heldigvis ikke fordi jeg tok ut skilsmisse før jul, og han har ingen rettigheter til å bli i Norge. Men han har en ekskone i sitt hjemland, men jeg har ingen garanti for at han ikke har giftet seg med henne på nytt uten at jeg vet det når han har vært på ferier der. Det du gir han, er et hjem, varm seng, og noen å være med mens han venter på sin kone og nå dette barnet. Han kan nemlig ikke svikte hverken henne eller barnet, spesielt dersom han er muslim. Så du bør ta en tenkepause og spørre deg selv om du virkelig vil være et brukogkast-objekt for din samboer. Hva hvis du blir gravid? Hva hvis konen og barnet kommer til Norge? Skal du være i et forhold med denne mannen mens han setter flere barn på dere begge? Bruk fornuften nå, selv om hjertet sier sitt. Anonymous poster hash: 05fdb...823 18
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #17 Skrevet 10. februar 2014 Det har vært mye om og men, men etter flere måneder så har jeg prøvd å tilgi og legge dette bak meg. Det er bare slik at han er så sikker på at hun og barnet GARANTERT kommer hit.. Personlig så er jeg veldig sleptisk til dette. Vi har vel ikke så enkle lover? Det er vel andre krav dersom hun har forfalsket papirene sine her tidligere? Ok nå skal jeg prøve å være saklig...Nei..det går ikke! HALLO I LUKEN! Fyren vil tydeligvis ha både i pose og sekk og du er dum nok til å fortsette med dette! Skjerp deg, er du virkelig en dørmatte som han kan ha seg med og ha deg som bonus ved siden av familien? Hva er det som gjør at du tror dette er ok?? Anonymous poster hash: 9efc2...886 27
Gjest Ironically me Skrevet 10. februar 2014 #18 Skrevet 10. februar 2014 Her kan Hotel Cæsar skaperne finne godt stoff til sikkert 10-12 episoder. Farken til smørje! 33
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #19 Skrevet 10. februar 2014 jeg kan bare ikke forstå at det kan være virkeligheten til noen... Anonymous poster hash: a2efc...1ea 14
The Kitten Skrevet 10. februar 2014 #20 Skrevet 10. februar 2014 For å ta en Dr. Phil: Hva er så galt med deg som gjør at du ikke fortjener bedre? 22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå