Gjest Makemeloveit Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Valentines day nærmer seg med stormskritt. Så da lurer jeg på: - Er du kvinne/mann? - Hvilken forventninger har du til dagen? - Skal du gi gave? - Forventer du å få gave?
skruf Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Jeg synes det er en tulledag. Det er egentlig ingen tradisjoner på det her i Norge, men adoptert fra Amerika. Forventer ikke gave, og gir ikke gave. Både mannen min og meg er enige om at dette er bare helt idioti for at handelstanden skal tjene ekstra penger. Blir ganske rystet når jeg leser hva enkelte forventer seg. 1
pølsebrød Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Valentines day nærmer seg med stormskritt. Så da lurer jeg på: - Er du kvinne/mann? Kvinne - Hvilken forventninger har du til dagen? Ingen - Skal du gi gave? Nei, for han er bortreist, men ville nok gitt ham noe om han var her. - Forventer du å få gave? Forventer ingenting siden han ikke er hjemme da, men hadde blitt kjempeglad om jeg fikk noe. Tror ikke jeg ville fått noe om han var hjemme uansett.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Tviler på at noen over 14 år bryr seg. Og hvorfor skulle de bry seg med nok en Handelstandens dag?Anonymous poster hash: 5b23e...d36 1
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Jeg skal på date med folk fra KG, faktisk.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 1. kvinne 2. skal være med min kjæreste kjære i hvert fall, vet ikke helt hva som skjer 3. Ja, men ikke noe spesielt dyrt, men noe koselig. Tar det ikke like seriøst som jul/bursdagsgave. 4. ble enige om å gi en liten ting, men.. vil fremdeles ikke forvente noe da Anonymous poster hash: 60989...cea
DysterPytten Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 - Er du kvinne/mann? Kvinne, samboer. - Hvilken forventninger har du til dagen? Jeg skal gratulere broren min med bursdag, ellers ingen forventninger. - Skal du gi gave? Nei - Forventer du å få gave? Nei
Gjest Chloe87 Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 - Er du kvinne/mann? Kvinne. - Hvilken forventninger har du til dagen? Litt forventninger om at dagen blir fin, første Valentines vi feirer. - Skal du gi gave? Ja, en søt liten bamse det står Jeg elsker deg på, hjertesjokolade, hjertekjærlighet og kort + tur på restaurant og kino. - Forventer du å få gave? Nei, men håper på et lite kort.
Gjest crazycatlady Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Valentines er bare noe piss for at handelstanden skal tjene enda mer penger! Gir ikke gave og forventer heller ingenting. 1
Barcelone Skrevet 10. februar 2014 #10 Skrevet 10. februar 2014 Jeg synes det er en tulledag. Det er egentlig ingen tradisjoner på det her i Norge, men adoptert fra Amerika. Forventer ikke gave, og gir ikke gave. Både mannen min og meg er enige om at dette er bare helt idioti for at handelstanden skal tjene ekstra penger. Blir ganske rystet når jeg leser hva enkelte forventer seg. Signerer denne. Skjønner ikke at man skal måtte ha en egen dag for å vise noen hva man føler for dem. Mye viktigere å vise det i hverdagen og ikke nødvendigvis med gaver og fancy middag og what not. 2
plix Skrevet 10. februar 2014 #11 Skrevet 10. februar 2014 Jeg stemmer for en innføring av valentinsdag light, med fokus på paret, 1 gang i uken! Minst!! Prøvd ut, med suksess. Reddet forholdet den gangen... Nå har vi både valentinsminutter og valentinstimer flere ganger i uken, ca hele året. Fungerer så mye bedre for oss uten hjerter og gaver, tror vi er kjedelige på den fronten gitt 2
plix Skrevet 10. februar 2014 #12 Skrevet 10. februar 2014 Valentines day nærmer seg med stormskritt. Så da lurer jeg på: - Er du kvinne/mann? Ja en liten kvinne - Hvilken forventninger har du til dagen? Facebook-statuser som forteller om kjærligheten til sin kjære - Skal du gi gave? Tror jeg står for matlagingen, og prøver en ny oppskrift til middag. Klaffer det blir jeg verdens beste resten av uken - Forventer du å få gave? Nei, tviler også sterkt på at han fikser gave merket valentinsdag. Han er mer imot konseptet enn meg, han. Glemte å svare på dette..
Gjest Inferno Skrevet 10. februar 2014 #13 Skrevet 10. februar 2014 - Er du kvinne/mann? Kvinne. - Hvilken forventninger har du til dagen? STORE! - Skal du gi gave? Ja! Meg selv! Med rosa sløyfe på! - Forventer du å få gave? Ja! En ponny! 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #14 Skrevet 10. februar 2014 Kvinne. Ingen. Synes det er en tullete dag, kun skapt for at butikkene skal tjene mer. I fjor var jeg ute og spiste på restaurant, kun fordi han jeg var sammen med da insisterte på det (han er helt opphengt i alt som har med USA å gjøre, han feirer til og med thanksgiving). Anonymous poster hash: 978dd...e17
Kåre Kålrabi Skrevet 10. februar 2014 #15 Skrevet 10. februar 2014 Mann. Det blir nok ikke til å gjøre noe stort ut av valentinesdagen, men jeg syns det kan være kos å markere det på en eller annen måte. Tror frøkna er av samme oppfatning
Fråde Skrevet 10. februar 2014 #16 Skrevet 10. februar 2014 <-obviously mann Jeg synes det er flott, jeg. For meg er det enda en anledning til å overøse kjæresten min med gaver og elskov. Skjønner ikke hvorfor folk er så negative og begynner med handelstand-skiten sin. Dette er en dag dedikert til kjærligheten og jeg synes det er synd dersom man ikke feirer kjærlighet, uansett grunn. Om du virkelig er bekymret for handelstanden er det bare å kjøpe økologisk sjokolade. Virkelig, altså! 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #17 Skrevet 10. februar 2014 - Er du kvinne/mann? Kvinne - Hvilken forventninger har du til dagen? Ingen - Skal du gi gave? Nei - Forventer du å få gave? Nei Og jeg er gift med en amerikaner. Anonymous poster hash: d9946...086
sullå Skrevet 10. februar 2014 #18 Skrevet 10. februar 2014 - Er du kvinne/mann? Kvinne - Hvilken forventninger har du til dagen? Være med min kjære, lager en god middag hjemme - Skal du gi gave? Nei - Forventer du å få gave? Nei
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #19 Skrevet 10. februar 2014 Skjønner ikke hvorfor folk er så negative og begynner med handelstand-skiten sin. Dette er en dag dedikert til kjærligheten og jeg synes det er synd dersom man ikke feirer kjærlighet, uansett grunn. Jeg har ingenting imot handelsstand og markedsøkonomi og kapital og greier, men det er en dag der man liksom skal være krampaktig romantisk. Skal jeg være romantisk skal det ikke være fordi jeg er nødt, og slik blir det med Valentines. Det blir ikke genuint, siden det skjer utelukkende fordi det er en bestemt dato, og det er bare et unødig og irriterende press på folk for å få dem til å være påtatt romantiske. Ellers, som svar på spørsmålene: - Mann. - Ingen, jeg er ikke tolv. - Nei. - Nei. Anonymous poster hash: 37d3a...ec0 2
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #20 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har ingenting imot handelsstand og markedsøkonomi og kapital og greier, men det er en dag der man liksom skal være krampaktig romantisk. Skal jeg være romantisk skal det ikke være fordi jeg er nødt, og slik blir det med Valentines. Det blir ikke genuint, siden det skjer utelukkende fordi det er en bestemt dato, og det er bare et unødig og irriterende press på folk for å få dem til å være påtatt romantiske. Ellers, som svar på spørsmålene:- Mann.- Ingen, jeg er ikke tolv.- Nei.- Nei. Anonymous poster hash: 37d3a...ec0 Enig. Slik føler jg det forresten med jul og. Motta gaver folk føler seg pliktig til å kjøpe bare fordi det er jul. NeitakkAnonymous poster hash: 72918...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå