Gå til innhold

Mariusgensere, ok bryllupsgave?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, ja, enkelte begynner å høre ut som at de ikke helt fortjener gaver.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner jo de som skal gifte seg, og har litt peiling hva de liker og ikke..

Og som jeg skrev tidligere så trenger de jo ikke å gå med genserene sine samtidig:)

Tror de vil sette pris på at jeg legger så mye arbeid i gavene de får fra oss, jeg er som tidligere skrevet ikke en racerstrikker, og strikker ikke to gensere i damestr og stor herrestr på 1-2-3...

• Liker 2
Gjest Haaploes
Skrevet

Kan jeg få lov til å invitere deg i bryllupet mitt?

Må bare sette en dato først. Og bli fridd til. Og bli samboer. Og finne en mann.

Gjest melonly
Skrevet

Ta på deg Mariusgenser når du er med sauer, så kryper de inntil deg og tror du er moren!

• Liker 1
Skrevet

Mannen min hadde hatet det! Han liker Mariusgenser, men han ville aldri ha gått i like klær som meg...

Hahaha, er ikke det kult da, matchende gensere! Som tatt rett ut av en eller annen 80-90-tallskomedie med en sær familie på sommerferietur med bobil og unger og bikkje og...

;)

Neida, det er harry.

Anonymous poster hash: 52f4b...66d

Skrevet

Hadde blitt kjempeglad!

Anonymous poster hash: 7e61f...e2a

Skrevet

Mannen min hadde hatet det! Han liker Mariusgenser, men han ville aldri ha gått i like klær som meg...

Mannen min hadde blitt glad. De trenger jo uansett ikke gå med genserene samtidig. Skjønner uansett ikke hvordan noen kan "hate" en gave som tydelig er gjennomtenkt og som giveren har lagt masse arbeid og omtanke i.

• Liker 4
Gjest gurimalla
Skrevet

Mannen min hadde blitt glad. De trenger jo uansett ikke gå med genserene samtidig. Skjønner uansett ikke hvordan noen kan "hate" en gave som tydelig er gjennomtenkt og som giveren har lagt masse arbeid og omtanke i.

Føler at jeg har vært litt slem mot mannen min her, han er virkelig ikke en utakknemlig idiot...

Han hadde blitt glad for at noen hadde strukket en flott genser til han, men han hadde nok følt det som en påtrengende "happy couple" gave. Han synes par med like klær er corny og han ville ikke hatt på lik genser som meg. Selv om vi fint kunne brukt gensrene hver for seg er en Mariusgenser et typisk fritidsplagg og på fritiden er vi mye sammen. Vi hadde blitt veldig glad for to klassiske gensere med forskjellig mønster.

Nå sier TS at hun kjenner paret godt og da er det ingen fare for at hun går i denne fellen.

• Liker 2
Skrevet

Mannen min hadde ikke likt det, da han synes det er harry med par som har like klær, men jeg regner med at TS kjenner paret såpass godt at hun med sikkerhet vet at det går greit.

Vær bare sikker på at de kommer til å bruke genseren på tur. Når vi går på tur bruker vi som regel treningstøy eller tynne ulltrøyer. Vanlige ullgensere veier mye og er mer upraktiske, og vi bruker dem sjelden.

Skrevet

Jeg er veldig sikker på at de kommer til å bruke genserene mye på hytta de eier på fjellet.

Skrevet

Føler at jeg har vært litt slem mot mannen min her, han er virkelig ikke en utakknemlig idiot...

Han hadde blitt glad for at noen hadde strukket en flott genser til han, men han hadde nok følt det som en påtrengende "happy couple" gave. Han synes par med like klær er corny og han ville ikke hatt på lik genser som meg. Selv om vi fint kunne brukt gensrene hver for seg er en Mariusgenser et typisk fritidsplagg og på fritiden er vi mye sammen. Vi hadde blitt veldig glad for to klassiske gensere med forskjellig mønster.

Nå sier TS at hun kjenner paret godt og da er det ingen fare for at hun går i denne fellen.

Men hva er ikke bryllup om enn ikke en "happy couple" greie?

• Liker 1
Gjest gurimalla
Skrevet

Men hva er ikke bryllup om enn ikke en "happy couple" greie?

.

I dette tilfellet er det snakk om en påtrengende cheesy lykke.

Det er mulig du ikke forstår hva jeg mener, men det er ganske mange menn som synes det er kleint med like strikkegensre, vindjakker eller joggedresser.

Skrevet

.

I dette tilfellet er det snakk om en påtrengende cheesy lykke.

Det er mulig du ikke forstår hva jeg mener, men det er ganske mange menn som synes det er kleint med like strikkegensre, vindjakker eller joggedresser.

Cheesy er jo bare søtt da. Og man trenger jo ikke å bruke genserene samtidig.

Gjest gurimalla
Skrevet

Cheesy er jo bare søtt da.

Det synes mannen min også, bortsett fra at ikke har så veldig lyst til å være såååå søøøøt....

Skrevet

Det synes mannen min også, bortsett fra at ikke har så veldig lyst til å være såååå søøøøt....

Har den mannen trøbbel med sin maskulinitet eller noe? Redd for at noen skal ta den ifra ham?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror kanskje at Marius i tradisjonelle farger har blitt så vanlig, populært og kjent at folk ikke tenker at "jeg har samme genser som kona" om de får en Marius.

Anonymous poster hash: df4de...071
  • Liker 1
Skrevet

kjempefin idé, bare pass på at du har kontroll på størrelsene :)

Anonymous poster hash: 3f411...068
Gjest gurimalla
Skrevet

Har den mannen trøbbel med sin maskulinitet eller noe? Redd for at noen skal ta den ifra ham?

.

Haha, langt derfra. Jeg vet at du forsøker å provosere, men den funker ikke 😉

Skrevet

.

Haha, langt derfra. Jeg vet at du forsøker å provosere, men den funker ikke

Niks, jeg prøvde å være morsom.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke Mariusgensere. Hadde en når jeg var liten. Forstår ikke hva hysteriet er. Nå finnes det Marius -sengetøy, -grytekluter, -sokker, håndkle, -russebiler, og gudene vet hva... Fri meg fra Mariusmønsteret!!!

Men utenom det er hjemmestrikket en god tanke og en flott presang!

Anonymous poster hash: c3fc5...d30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...