AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg har blitt innkalt til intervju til en jobb jeg har veldig lyst på. Jeg er nokså usikker på egen kompetanse og er i tillegg skikkelig nervøs for at jeg skal dumme meg ut. Føles som en "once in a lifetime" og så kommer jeg sikkert til å sabotere. Jeg har søkt nokså mange jobber uten å høre noe og så ringer de fra jobben jeg har mest lyst på!Anonymous poster hash: 5cc26...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferdigstudent Skrevet 9. februar 2014 #2 Del Skrevet 9. februar 2014 Dersom du har blitt innkalt til intervju har arbeidsgiver allerede bedømt kompetansen din til å være tilstrekkelig på papiret. Nå gjelder det bare å overbevise dem på intervjuet at du er riktig person for jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Del Skrevet 10. februar 2014 Dersom du har blitt innkalt til intervju har arbeidsgiver allerede bedømt kompetansen din til å være tilstrekkelig på papiret. Nå gjelder det bare å overbevise dem på intervjuet at du er riktig person for jobben Jeg hører folk sier det, men det er ikke så lett å tro på! Hvor mange kalles inn til intervju for offentlige stillinger? Kanskje de fant 5 gode, men trengte 6 og så er jeg den ekstra. Haha, så mange rare tanker! :-DAnonymous poster hash: 5cc26...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå