AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 I dag er det morsdag og det føles som om hjertet mitt skal revne... Det er en dag de fleste synes er fin, men for meg er den bare vanskelig, som alltid, men spesielt i år. Jeg måtte for noen måneder siden bryte kontakten med moren min. Hun behandlet meg fullstendig utilgivelig og tråkket så grundig på meg at jeg ikke hadde noe valg. Jeg mener fremdeles det var den riktige tingen å gjøre, men det gjør så vondt... Hun er moren min, jeg er fremdeles glad i henne og alt jeg vil i dag er å ringe henne, sende henne blomster, fortelle henne at jeg savner henne, men jeg har ingen mor å feire lenger. Jeg kommer aldri til å bli feiret på morsdagen selv heller. Det er ingenting jeg ønsker meg mer her i verden enn barn, men jeg kan ikke få. Jeg lever stort sett greit med det i hverdagen, men i dag gjør det ekstra vondt. Spesielt vondt gjør det å tenke på det lille livet jeg mistet som 15-åring og som jeg aldri fikk bli kjent med. Min lille engel. Jeg greier ikke annet enn å gråte og gråte i dag, og jeg skulle ønske jeg hadde noen å snakke med... Anonymous poster hash: 80141...097
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Trist lesning. Tusen takk. <3 Anonymous poster hash: 80141...097
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå