AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Nåværende forhold har vart nå i 3 år. Ble slutt med eksen for ca 4 år siden. Han var utro, behandlet meg utrolig dårlig, stjal fra meg og min familie, and the list goes on. Poenget mitt er at han for noen måneder siden pratet til meg på face, spurte hvordan d gikk osv. Spurte om å møtes, nektet at han hadde ny kjæreste selvom jeg sa til han at jeg visste han hadde det (ikke at det brydde meg). Det som irriterer meg er hvorfor later han som han bryr seg om hvordan det går meg meg? Hvorfor legger plutselig alle kompisene hans til meg igjen? Hvorfor spør han venninner av meg om hvordan jeg har det osv? Jeg kan ikke fordra fyren og alt ved han irriterer meg. Jeg lurer bare på hvorfor han plutselig bestemmer seg for å vise interesse i mitt liv? Hvorfor hans kompiser må legge meg til? Teit bagatell, men irriterer meg så mye at jeg trenger svar.Anonymous poster hash: 0ff18...281
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Du kan jo bare gi blanke i å ha dem på vennelista? 1
Chia Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Må du legge til de folka da?? Hvis eksen er så drittsekk som du beskriver han så ville jeg blokka hele fyren jeg og latet som han ikke eksisterer. Go on with your life. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Må du legge til de folka da?? Hvis eksen er så drittsekk som du beskriver han så ville jeg blokka hele fyren jeg og latet som han ikke eksisterer. Go on with your life. What she said.Anonymous poster hash: c75f9...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Han er ute etter å få noe av deg. Selvfølgelig. En desperat fyr? Anonymous poster hash: 97040...6c1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Har da aldri sagt at jeg har noen av de på vennelista? Og ja jeg har blokkert ham. Men at han snakker med mine venninner når de møter på han får jo ikke jeg gjort noe med. Var dessuten ikke svar på det jeg spurte om. Anonymous poster hash: 0ff18...281
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå