elihidle Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 hei. venninna mi gifter seg 2 mnd før oss og de har nettopp klart å kapre toastmaster. så ble det den samme som vi skal ha... vi bestilte han 8 mnd før bryllupet for vi har fått han anbefalt og han skal være veldig god. de skal ha han fordi de ikke får tak i andre... jeg tror ikke jeg går bryllupet. syns det ødelegger for mitt eget... noen meninger??
frosken Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 Skal du ikke gå i din venninnes bryllup fordi de skal ha samme toastmaster som dere????
Gjest Madam Felle Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Unnskyld meg, men hvilken venninne er du? Tror du virkelig at du har enerett på toastmasteren? Du burde heller være gld på deres vegene, at de har fått en bra toastmaster, i stedet for å sutre som en liten drittunge.
apriljente Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Ups...her kom det friske tilbakemeldinger... :-? Synes du bør gå uansett, da kan du jo se an toastmasteren og plukke bort evt. "feil". Hvis det er mange av de samme gjestene på samme bryllup bør han gjøres oppmerksom på det slik at han fremstår som frisk og ny til deres. bryllup. Er han proff så vet han dette. Lykke til
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #6 Skrevet 25. mai 2004 :o Ikke gå i bryllupet til venninna di fordi hun har samme toastmaster som deg? Merkelig at du hadde tenkt å gå i bryllupet i det hele tatt, siden hun skal gifte seg også, og det var jo du som hadde den ideen først! Hvor gammel er du? 8?
Tari Skrevet 25. mai 2004 #7 Skrevet 25. mai 2004 Jeg ser ikke på dette som et problem i det hele tatt jeg da, forstår liksom ikke argumentasjonen her. Klart du skal gå i bryllupet, hva er dette for noe tull?
vimsa Skrevet 25. mai 2004 #8 Skrevet 25. mai 2004 Å ikke gå i bryllupet fordi de skal ha samme toasmaster?? Unnskyld meg, men det synes jeg er skikkelig barnslig, og utrolig dårlig gjort ovenfor venninnen din!! :evil: Enig med apriljente! Det er jo bare å ta en prat med han og "plukke bort feil", og siden dere har fått han anbefalt, er han helt sikkert proff, og da vet han hva han driver med! Håper virkelig for din egen skyld at du stiller opp for venninnen din! Lykke til da!
Lissemor Skrevet 25. mai 2004 #9 Skrevet 25. mai 2004 Dette må da være bare tull.... Min søster fortalte to dager etter at vi offentliggjorde vårt bryllup at de også skulle gifte seg....FØR oss!! Men---jeg er KJEMPEGLAD for det,fordi da kan jeg snappe opp ideer,eller luke vekk ting som jeg ikke vil sånn og sånn i mitt eget Blir liksom en generalprøve,samme slekta og greier Men å ikke gå i bryllupet fordi dere skal ha samme toastmaster???Verste jeg har hørt på leeenge...!!
Glossy Skrevet 25. mai 2004 #10 Skrevet 25. mai 2004 Men hvilken venninne er HUN da?? Det lurer jeg på. De kan vel finne seg en selv? Jeg forstår problemet her, men jeg hadde nok ikke valgt å la vær å gå.
Gjest Xavia Skrevet 25. mai 2004 #11 Skrevet 25. mai 2004 Men hvilken venninne er HUN da?? Det lurer jeg på. De kan vel finne seg en selv? Jeg forstår problemet her, men jeg hadde nok ikke valgt å la vær å gå. Herregud! Er det så nøye om de har samme toastmaster da?? :o
LilleBille Skrevet 25. mai 2004 #12 Skrevet 25. mai 2004 Hvis han er proff.. så burde det vel ikke være noe problem.. Han burde vel kunne vitser etc. som kan holde til to bryllup.. Men er det kanskje et større problem om det er de samme gjestene.. Kanskje de ikke har lyst til å gå i to brylluper etterhverandre v :-? At du ikke gidder å gå i bryllupet til noen du kaller venninne pga dette er helt utrolig... Men med den instillingen synes jeg du bare bør bli hjemme og ikke stille opp og ødelegge for "venninen din".. (og så kan du jo fortelle henne hvorfor du ikke kommer...- så er du sikkert ferdig med det vennskapet)
Gjest MrsL Skrevet 25. mai 2004 #13 Skrevet 25. mai 2004 Ikke god nok grunn for å ikke delta i en god venninnes bryllup! Finn en annen unnskyldning............for det er det du vil, ikke sant?????
9na Skrevet 26. mai 2004 #15 Skrevet 26. mai 2004 Men hvilken venninne er HUN da?? Det lurer jeg på. De kan vel finne seg en selv? Jeg forstår problemet her' date=' men jeg hadde nok ikke valgt å la vær å gå.[/quote'] Hovedinnlegger skriver at venninnen skal ha denne toastmasteren fordi de ikke fikk tak i en annen. Kan du ikke gjøre toastmasteren oppmerksom på problemet, og be han om å unngå å bruke samme vitser o.l.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå