AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har hatt et såkalt "friends With benefits " forhold til min beste venn i snart tre år. De to første årene var egentlig ikke noe stress, vi hadde sex ganske sjeldent (i fylla), og ellers fungerte vi som perfekt som venner. Han var en jeg alltid viste stilte opp for meg uansett hva det gjaldt. For ca et år siden endret dette forholdet seg helt. Vi begynte å ha sex minst en gang i uka, laget middag sammen, han overnattet flere ganger i uka, vi møtte hverandres venner osv. Jeg begynte å føle at jeg var på vei inn i et forhold, og så klart fikk jeg følelser for han i sommer. Dette var jeg åpen med han om og vi snakket om det. Han sa han var veldig glad i meg og at han aldri før hadde opplevd å være så "Close" med en jente før. Vi fortsatte som før. Masse sex, så hverandre daglig osv. Men så kom vi til desember og som et lyn fra klar himmel forteller han meg at han har funnet en jente som vil være kjæresten hans, og han likte henne og ville være med henne. Han sa han hadde jo ikke vært i et forhold på mange år. Vi hadde hatt en helt vanlig helg og på søndagskvelden forteller han meg altså dette. Jeg ble så utrolig lei meg, kjentes som om hele hverdagen vi hadde hatt sammen bare ble revet bort på et øyeblikk, og hvordan kunne han ville avslutte denne tingen med meg når han for ikke så lenge siden nok en gang sa til meg at han likte så godt å være med meg. Men nå til det som jeg trenger deres råd om. Jeg har begynt å innse at han ikke vil være med meg, og det vi hadde sammen tydeligvis ikke betydde så mye for han. MEN han insisterer på at vi skal være bestevenner, han vil fortsatt spise middag sammen flere ganger i uka, til å med sove over, men sex, nei det skal vi ikke ha for han er jo i et forhold. Han sier han fortsatt er og alltid vil være veldig glad i meg, og at han på en måte har blitt avhengig av meg. Det var jo han som valgte bort meg, tror han at han kan få ting til å være som før? Uansett hva jeg sier så tar han kontakt med meg som om ingenting har skjedd. Mitt problem er jo at jeg også er utrolig glad i han og han har jo vært en veldig god venn i mange år. Men så har jeg følelser for han og jeg ville jo fortsette forholdet vårt som inkluderte sex. Hva er best? Kutte han helt ut, eller prøve å komme over at han valgte meg bort slik at jeg ikke mister en god venn? Anonymous poster hash: 6cc19...6f0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Dersom han overhodet ikke føler det samme for deg som du føler for han, synes jeg du burde prøve å gå videre. Anonymous poster hash: ba11d...0cf
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Shit, dette skjedde med meg også for ikke lenge siden. Men både jeg og hun er jenter, hun er lesbisk men det er ikke jeg (ikke egentlig tror jeg) men likevel ble jeg veldig lei meg når hun fant noen andre Anonymous poster hash: a6db2...244
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Du har mistet både en venn og en elsker. Gratulerer.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Du har mistet både en venn og en elsker. Gratulerer. For en merkelig ting å si. Upassende! Anonymous poster hash: 12e35...791 2
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 For en merkelig ting å si. Upassende! Anonymous poster hash: 12e35...791 Mnja, snarere fan av å holde ting adskilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå