AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har nå i flere netter drømt at jeg har sex med broren min. Det er ufattelig ekkelt, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det! I drømmen min nyter jeg det (av en eller annen grunn) men når jeg våkner innser jeg hva jeg har drømt, og vil mest bare spy. Noen andre som opplever slike syke drømmer? Er det noen grunn til at jeg drømmer det? (vil virkelig ikke ha sex med han...) Anonymous poster hash: 32308...667
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Helt normalt! Dvs, jeg har drømt om de mest bisarre ting og reagert helt motsatt av hva jeg ville gjort hvis jeg var ved bevissthet. Drømmer er en ubevisst opplevelse som ikke har noe med den bevisste og rasjonelle deg å gjøre i det hele tatt. Anonymous poster hash: 8c709...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Jeg drømte det samme en gang, og leste etterpå at det kan bety at man føler man er veldig lik denne personen, eller ønsker å bli det, uten at man egentlig vil gjennomføre dette.. Anonymous poster hash: f4fdb...010
Heart Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Alle har drømmer der vi gjør ting som er helt atypiske for oss som personer, og som vi aldri ville gjort i virkeligheten.Riktignok kan traumatiske hendelser føre til gjentagende drømmer (eller snarere mareritt), men at man tilfeldigvis drømmer vanvittige ting i en periode er sannsynligvis ingenting å bry seg om.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Har flere ganger drømt at jeg har kysset eller hatt sex med menn jeg ellers aldri ville gjort noe slikt med. Er nok ganske normalt Anonymous poster hash: e3d70...c33
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Jeg er kvinne og fullstendig hetro, og likevel drømmer jeg rare ting som at jeg har sex med kvinner, og da har jeg noen ganger vært en kvinne, og noen ganger en mann. Så vil si at det er normalt å drømme sånt Anonymous poster hash: 32308...667
Guy Fawkes Skrevet 10. februar 2014 #7 Skrevet 10. februar 2014 Jeg har nå i flere netter drømt at jeg har sex med broren min. Det er ufattelig ekkelt, og jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det! I drømmen min nyter jeg det (av en eller annen grunn) men når jeg våkner innser jeg hva jeg har drømt, og vil mest bare spy. Noen andre som opplever slike syke drømmer? Er det noen grunn til at jeg drømmer det? (vil virkelig ikke ha sex med han...) Anonymous poster hash: 32308...667 kke så uvamlig å drømme tabu drømmer, og det er ikke gitt du har lyst til å a sex med ham om du drømmer om det. Men jeg vil tro du tenner lit på tabu, "forbudte" ting. Drømmer kommer og går, det er ikke farlig.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #8 Skrevet 10. februar 2014 Helt normalt. Og nå drømmer du det mest sannsynlig opp igjen fordi du fokuserer sånn på det. Anonymous poster hash: 4fd63...12a
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #9 Skrevet 10. februar 2014 Dette er normalt ja. Veldig vanlig faktisk. Opplever av og til heite drømmer om jenter jeg absolutt ikke er det minste interessert i. Så våkner jeg og bare "Hva faen?!" Og opplevd drømmer med familie medlemmer...ekkelt. Uansett ikke noe å bekymre seg for Anonymous poster hash: ea4d8...ca1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå