AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Er litt frustert.. Nå har kjæresten min gjennom to år har bodd hos meg noen dager, og det eneste han vil gjøre er å se på film/tv eller spille på pcn. Jeg spør om vi kan finne på noe, gå en tur, spille kort, bade i boblebadet, bake eller ja bare finne på noe annet, som ikke inneholder å se inn i en skjerm. Føler meg ikke så veldig interessant akkurat. Prøver å si fra litt, bli litt sint om han bare ligger på sofaen og ikke vil finne på NOE med meg i løpet av en hel dag. Det er helt greit noen timer om dagen, men ikke hele dagen. Må bli sint før han gidder å bli med på noe, men da har jeg jo mistet all lysten. Vil ikke tvinge han til å være sammen med meg heller. Jeg har prøvd å prate med han om det, og han sier at han elsker meg og at jeg ikke er kjedelig, at det er han som er kjedelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg er jo glad i han.. Anonymous poster hash: eac48...c6e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Sånn er menn, de ligger på sofaen ut og bort og til evig tid. Du får bare finne på noe sjøl, for dette får du ikke gjort noe med er jeg redd. Anonymous poster hash: fe63e...50f
Chia Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Det er dessverre veldig mange menn som er sånn! Man lærer seg å leve med det og så får man finne venninner til å gå turer og gjøre andre ting med. 2
Medusa13 Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Hva er da hensikten med å ha en mann om menn og forhold er slik? Høres ut som mer pes og irritasjon enn hygge på meg 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Hva er da hensikten med å ha en mann om menn og forhold er slik? Høres ut som mer pes og irritasjon enn hygge på meg Ja du kan spørre....det er slik jeg har begynnt å se på det.....skal jeg finne meg en mann som kan ligge på sofaen min og se inn i en skjerm eller to? Næh, jeg holder meg singel, da slipper jeg å plukke opp etter han også. Alle mine ekser har vært sofamenn. Ikke vil de ha sex heller. Anonymous poster hash: fe63e...50f
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har jo veninner, som jeg ofte er sammen med. Er ikke sånn at jeg bare har kjæresten, og at jeg derfor absolutt vil finne på noe med han. Men jeg begynner jo å lure på om hvorfor han i det hele tatt er sammen med meg, når han ikke viser noen interesse. Vi hadde jo ikke trengt å vært ilag da, kunne liksågodt heller funnet på noe med en veninne enn å ligge vedsiden av han og se på tvprogram som jeg ikke engang er interessert i. Om jeg vil se noe mer jentene så ler han bare, for det er "drit kjedelig og uinteressant" og så må vi se på det som han syns er interessant, enda jeg kanskje ikke syns det er interessant i det hele tatt, men jeg ser jo på det for å gjøre han glad. Syns også det er helt flott å bare ligge å slaske og se på tv, men ikke HVER gang vi er sammen..... TS Anonymous poster hash: eac48...c6e
Medusa13 Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Ja du kan spørre....det er slik jeg har begynnt å se på det.....skal jeg finne meg en mann som kan ligge på sofaen min og se inn i en skjerm eller to? Næh, jeg holder meg singel, da slipper jeg å plukke opp etter han også. Alle mine ekser har vært sofamenn. Ikke vil de ha sex heller. Anonymous poster hash: fe63e...50f Blir gjerne sånn etter hvert. Mindre pes og irritasjon å være singel. Venner med ulike funksjoner kan man allikevel ha i bøtter og spann
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har jo veninner, som jeg ofte er sammen med. Er ikke sånn at jeg bare har kjæresten, og at jeg derfor absolutt vil finne på noe med han. Men jeg begynner jo å lure på om hvorfor han i det hele tatt er sammen med meg, når han ikke viser noen interesse. Vi hadde jo ikke trengt å vært ilag da, kunne liksågodt heller funnet på noe med en veninne enn å ligge vedsiden av han og se på tvprogram som jeg ikke engang er interessert i. Om jeg vil se noe mer jentene så ler han bare, for det er "drit kjedelig og uinteressant" og så må vi se på det som han syns er interessant, enda jeg kanskje ikke syns det er interessant i det hele tatt, men jeg ser jo på det for å gjøre han glad. Syns også det er helt flott å bare ligge å slaske og se på tv, men ikke HVER gang vi er sammen..... TS Anonymous poster hash: eac48...c6e Lurer nesten på om du og jeg deler kjæreste, høres akkurat ut som min! Nå skal det sies at jeg er drittlei av denne type "likegyldighet" om man kan kalle det for det,og vurderer sterkt å bli singel heller,fordi jeg VET av erfaring at langt fra alle menn er sånn. Anonymous poster hash: 57c02...ada
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Blir gjerne sånn etter hvert. Mindre pes og irritasjon å være singel. Venner med ulike funksjoner kan man allikevel ha i bøtter og spann Helt enig! Men jeg skulle bli nesten 40 år før jeg forsto at det var triveligere å være singel. Man skal aldri si aldri, men akkurat nå frister det lite med samboer, kanskje en kjæreste på sikt. Menn er ofte litt kjedelige. Anonymous poster hash: fe63e...50f 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Lurer nesten på om du og jeg deler kjæreste, høres akkurat ut som min! Nå skal det sies at jeg er drittlei av denne type "likegyldighet" om man kan kalle det for det,og vurderer sterkt å bli singel heller,fordi jeg VET av erfaring at langt fra alle menn er sånn. Anonymous poster hash: 57c02...ada Jeg er jo ufattelig glad i han, og vi har det sykt fint ilag sånn ellers. Kjemi og humor og verdier. Alt. Men jeg merker at jeg har begynt å gi mer faen nå, får mindre lyst å være med han og orker ikke mase og kjempe like mye for ting som jeg gjorde før. Nå er det mer sånn "neivel okei, da får du sitte hjemme og se på tv da så finner jeg på noe annet." Da blir han mer "Hæ? what? Hva skjer nå?" Han har meg vel ganske rundt lillefingeren fra før av, så kan være derfor han er ganske chill på mange områder. Men jeg orker ikke ha det slik..... TS Anonymous poster hash: eac48...c6e
Gjest Heartbeat Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Min erfaring er ikke at alle menn gjerne er slik. Du får sparke han ut og finne en som er mer interessert i å gjøre ting utenfor en skjerm! Hadde aldri orket å være over lengre tid med en slik en, og det er jo ikke vits i å mase, for da vet du at han kun blir med pga ditt mas og ikke fordi at han har lyst. Man har jo lyst å være med en som finner glede i å tilbringe tid sammen og finne på ting.
Chia Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har slitt litt med dette dilemmaet, skal jeg finne meg en ny mann som kanskje har lyst til å gjøre noe annet enn å stirre på data, ipad, tv eller mobil....? Samtidig er det jo også masse bra, jeg elsker han jo veldig høyt! og jeg vil ha han i livet mitt. Vi har det morsomt sammen og han er min bestevenn. Men ikke alt er perfekt... men finnes det da? den perfekte mann? Vil det ikke alltid være NOE? Jeg tenker at damer som er single år etter år etter år leter etter den perfekte mann som ikke finnes? Vel... da vil jeg heller være sammen med min mann, og hvis jeg har lyst å ta en telttur så får jeg dra med meg en venninne. Man kan ikke regne med å finne en mann som deler dine interesser 100% TS: Du må tenke over om hva som er viktig for deg i ditt liv! For meg er det viktig å bli elsket for den jeg er, humor, en mann jeg kan stole totalt på, en mann som elsker dyr like mye som meg..... så får de andre tingene være mindre viktige!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har slitt litt med dette dilemmaet, skal jeg finne meg en ny mann som kanskje har lyst til å gjøre noe annet enn å stirre på data, ipad, tv eller mobil....? Samtidig er det jo også masse bra, jeg elsker han jo veldig høyt! og jeg vil ha han i livet mitt. Vi har det morsomt sammen og han er min bestevenn. Men ikke alt er perfekt... men finnes det da? den perfekte mann? Vil det ikke alltid være NOE? Jeg tenker at damer som er single år etter år etter år leter etter den perfekte mann som ikke finnes? Vel... da vil jeg heller være sammen med min mann, og hvis jeg har lyst å ta en telttur så får jeg dra med meg en venninne. Man kan ikke regne med å finne en mann som deler dine interesser 100% TS: Du må tenke over om hva som er viktig for deg i ditt liv! For meg er det viktig å bli elsket for den jeg er, humor, en mann jeg kan stole totalt på, en mann som elsker dyr like mye som meg..... så får de andre tingene være mindre viktige! Du har helt rett. Det er derfor jeg ikke tenker på å dumpe han. Jeg tror ikke på at gresset er grønnere på andre siden for å si det sånn, ingen er perfekte. Han er perfekt på veldig mange måter. Han er min bestevenn og han støtter meg i alt. Jeg kan gråte og være stygg, si mye slemt og være dum og han er likevel aldri i tvil om at han vil ha meg. Jeg syns bare det er litt kjipt.. Jeg føler meg så kjedelig? Tenker at er jeg så kjedelig at tven er så mye mer gøy enn meg hele tiden? Men jeg har iallfall prøvd å snakke med han om det, så jeg håper han forstår. At han iallefall kan prøve å gjøre en LITEN innsats... Et forhold skal jo gå begge veier? TS Anonymous poster hash: eac48...c6e 1
Chia Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 Du har helt rett. Det er derfor jeg ikke tenker på å dumpe han. Jeg tror ikke på at gresset er grønnere på andre siden for å si det sånn, ingen er perfekte. Han er perfekt på veldig mange måter. Han er min bestevenn og han støtter meg i alt. Jeg kan gråte og være stygg, si mye slemt og være dum og han er likevel aldri i tvil om at han vil ha meg. Jeg syns bare det er litt kjipt.. Jeg føler meg så kjedelig? Tenker at er jeg så kjedelig at tven er så mye mer gøy enn meg hele tiden? Men jeg har iallfall prøvd å snakke med han om det, så jeg håper han forstår. At han iallefall kan prøve å gjøre en LITEN innsats... Et forhold skal jo gå begge veier? TS Anonymous poster hash: eac48...c6e Definitivt! Et forhold er å ta og gi. Vi har det veldig likt du og jeg Til sommeren har jeg bestemt meg for å bli flinkere til å være med på ting han liker av uteaktiviteter (motorsykkel og tennis), jeg har ikke vært noe flink til å være med på hans ting, og burde bli bedre til det før jeg krever at han skal være med på mine ting. Er du flink til å være med på din kjæreste sine ting?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #15 Skrevet 9. februar 2014 Definitivt! Et forhold er å ta og gi. Vi har det veldig likt du og jeg Til sommeren har jeg bestemt meg for å bli flinkere til å være med på ting han liker av uteaktiviteter (motorsykkel og tennis), jeg har ikke vært noe flink til å være med på hans ting, og burde bli bedre til det før jeg krever at han skal være med på mine ting. Er du flink til å være med på din kjæreste sine ting? Jaa, det er nettopp det jeg er flink til. Derfor det er ekstra irriterende. Han spiller mye, og jeg har prøvd å spille litt, men jeg får det ikke til. Så i stedenfor ser jeg serier og gjør lekser mens han spiller. Da blir han veldig glad! Når han kan spille og ha selskap av meg uten at jeg maser og klager. Så er jeg med han og kompisene hans, og ja... Det er litt der problemet ligger. Vi gjør alltid det HAN vil. Vi gjør ikke det jeg nødvendigvis vil, for det syns han kanskje er "kjedelig." Men det er jo mye jeg heller ville gjort enn å være med han på hans ting, men jeg gjør jo det likevel! Og da syns jeg han kan gjøre litt igjen også... Anonymous poster hash: eac48...c6e
Chia Skrevet 9. februar 2014 #16 Skrevet 9. februar 2014 Jaa, det er nettopp det jeg er flink til. Derfor det er ekstra irriterende. Han spiller mye, og jeg har prøvd å spille litt, men jeg får det ikke til. Så i stedenfor ser jeg serier og gjør lekser mens han spiller. Da blir han veldig glad! Når han kan spille og ha selskap av meg uten at jeg maser og klager. Så er jeg med han og kompisene hans, og ja... Det er litt der problemet ligger. Vi gjør alltid det HAN vil. Vi gjør ikke det jeg nødvendigvis vil, for det syns han kanskje er "kjedelig." Men det er jo mye jeg heller ville gjort enn å være med han på hans ting, men jeg gjør jo det likevel! Og da syns jeg han kan gjøre litt igjen også... Anonymous poster hash: eac48...c6e JA det synes jeg og Har du forklart han det tydelig sånn som du gjør i denne tråden? Så han er fullstendig klar over dine følelser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå