Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ha gått ned innen mai

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte mitt nye sunne liv denne uken. Jeg har siden jeg fikk mitt andre barn hatt dårlig kosthold og veldig lite trening - en ond sirkel der jeg har hatt lite energi pga lite søvn, og så aldri fått mer energi fordi jeg har blitt slappere og slappere. Og kiloene har selvsagt sneket seg på.

Jeg trente mye mellom graviditetene mine, og var nede i matchvekt på 61 kg (jeg er 173 høy). Nå veier jeg 73, og er ganske lubben, føler meg ikke vel i det hele tatt.

Siden jeg har gått ned og kommet i form før vet jeg hvordan jeg gjør det - her går det i mye grønnsaker, proteiner og sunne karbohydrater, pluss ganske mye styrketrening, løping og sykling. Jeg har trent tre-fire ganger i uka.

Sist jeg gikk ned hadde jeg færre kilo å ta av, så det tar nok lenger tid denne gangen. Men er det realistisk å kunne gå ned 10-12 kilo til slutten av mai, tror dere? Dere vet jo ikke kaloriinnhold på det jeg spiser, men for å formulere meg teoretisk: Er det mulig å gå ned 12 kilo på 3,5 måned ved å spise sunt og trene mye (dvs ingen underspising, kurer osv.)?

Anonymous poster hash: 0e9d1...676

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig å gå ned 10-12 kilo, men er det mulig for deg? Tror du må gå litt nøyere til verks enn "spise sunt og trene mye". Trene mye er greit, men spise sunt kan være så mye rart det.

Anonymous poster hash: f168d...834
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...