Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan noen hjelpe meg... :roll:

Hadde bestemt meg for noen silkebånd som skulle brukes på bordkortene og sangheftene, men da jeg kom til Panduro Hobby i Sandvika, så hadde de ikke nok.. Og det tok 3 uker å få det inn... Det er for sent, for vi gifter oss 12.juni...

Damen i butikken mente at de ikke hadde slike bånd i Panduro Hobby i Karl Johansgt! :-x

Det er hvite silke/satengbånd med sølvkant...

Er det noen som vet om noen andre butikker i Oslo/Asker/Bærum som har sånne bånd?

HJELP!! Begynner å stresse litt med dette nå!! :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I Karl Johans gate har de ingenting for den butikken brant og er under ombygging men det finnes en DIGER Panduro på Sandaker.....

Prøv å ring dit :)

Skrevet

Takker og bukker!! Ringer med en gang! :danse:

Skrevet

Nå har jeg ringt!!

Hun var så søt hun jeg snakket med!! :-)

Hun skulle sjekke det opp og ringe meg tilbake, men hun trodde de hadde det, for hun mente hun hadde sett sånne bånd der!!

Så nå krysser jeg fingrene for at hun snart ringer opp igjen og sier at de har det!! :-) :-)

Skrevet

De hadde ikke de heller... :-?

Og det var også tre ukers leveringstid.... :-(

Hva gjør jeg nå?

Noen andre butikker jeg kan prøve??

Skrevet

Hei har du prøvd Belissa i Møllergata?

De hadde ihvertfall mye hobbyartikler før, har ikke vært der på lenge.

I stoffbutikkene har de også mye av alle slag, sikkert også silkebånd.

:P

Skrevet

Er jo Panduro på Ski storsenter også, og SGS i Fredrikstad har mye fint.

Skrevet

De er tre butikker i Bergen som selger pandurovarer. Gi meg en lyd om du vil vite mer så kan jeg kjøpe og sende til deg...

Skrevet

De har også en forhandler til i Ski, Hobbybutikken i Parkaksen, husker ikke helt hva de heter men...

Prøv den, eller Panduro på Ski storsenter, jeg kan også være behjelpelig med å kjøpe og sende til deg, hvis det trengs.

Lykke til :vinke:

Skrevet

Hva med Stoffhuset på Bekkestua i Bærum? De har en del bånd! Lykke til uansett!

blyg :)

Skrevet

Hei hei

Da var alt i boks... :P

Etter å ha ringt rundt til diverse systuer og hobbybutikker igår, dura jeg og forloveren min blandt annet til Sandvika.

Der gikk vi innom Panduro Hobby, hvor de pr telefon hadde sagt at de ikke hadde mer igjen av det båndet jeg skulle ha.... Men tenk, der lå det en rull igjen....

Men det var dessverre ikke nok til alt, bare til sangheftene, så da måtte vi finne en annen løsning til bordkortene.

Det gjordet vi, og det blir så bra!! :ler::ler:

Tusen takk til dere alle for råd og tips, og en ekstra stor takk til Magnhild og Brumm som tilbød seg å kjøpe og sende til meg!!! :klappe: :klappe: :klappe:

Dere er en gjeng med engler, og jeg vil bare si at jeg har fått utrolig mye tips og råd når det gjelder alt vedr bryllupet av dere her inne på forumet!! Jeg takker og bukker og hyller dere alle!! :-) :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...