Gå til innhold

Shabby Chic.. Navn på andre "interiørstiler"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes jo mange ulike interiørstiler, men har de noen navn? Det er moderne med Shabby Chic nå, og googler man det finner man mange gode tips til den stilen.. Finnes det gode navn på andre interiørstiler, slik at man kan google og få et inntrykk av den helhetlige stilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes jo mange ulike interiørstiler, men har de noen navn? Det er moderne med Shabby Chic nå, og googler man det finner man mange gode tips til den stilen.. Finnes det gode navn på andre interiørstiler, slik at man kan google og få et inntrykk av den helhetlige stilen?

Ja det finnes mange navn, uten at jeg er eksperter på de. Feks. Nordisk, retro, eklektisk, art deco, industristil osv. Om du forteller litt hva du liker så kan vi jo prøve å finne noen navn på det du ser etter? Eller ser du etter alt mulig?

Anonymous poster hash: b8de3...5c6

Skrevet

Liker godt litt "orientalsk"-inspirert, lune, varme farger. Og gamle skap/møbler.

Gjest Santa Barbara
Skrevet (endret)

French rustic?

Trodde bare det het rustic? Finner hvert fall mye fint om man søker etter det på Pinterest :)

Så har vi vel moderne, minimalistisk, maksimalistisk, klassisk, skandinavisk, asiatisk, italiensk, retro og industriell. Kommer ikke på noen flere.

Endret av Santa Barbara
Skrevet (endret)

Boho chic, Hollywood glam, gustaviansk,

De to første krever at du skriver " interior" ellers får du bare masse klær i tillegg.

Endret av absinthia
Skrevet

Liker godt litt "orientalsk"-inspirert, lune, varme farger. Og gamle skap/møbler.

Er det litt sånn Indiska da?

Anonymous poster hash: b8de3...5c6

Skrevet

Jeg mener at jeg en gang så en stil som jeg omdøpte til "grisestygt!"...men det gjelder kanskje ikke? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Vintage - fransk landstil - nordisk landstil - du finner masse bra inspo om du googler vintage interior og vintage blogg osv. Nå er ikke jeg veldig opptatt av trender, men tviler sterkt på at shabby chic er så veldig "inn" - det har blitt misbrukt og voldtatt av billigkjedene og hvermansen - som malte furumøblene hvite og kallte det shabby chic…. Mange (med meg) holder oss derfor langt unna og sverger til Vintage !

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...