Sandman Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 ...i disse streiketider, med stor eksponering av fagforeningsledere, kan det være på sin plass med en historie der fagforeningens prinsipper etterleves! ... En ivrig fagforeningsmann var på landsmøte, og bestemte seg for å sjekke byens horehus. Da han kom til det første spurte han: "Er dette et hus som lever etter fagforeningens prinsipper?" "Nei, jeg beklager, men det er det ikke," sa bordellmadamen. "Så hvis jeg betaler 1000 kr, hvor mye får da jentene?" "Huset får 800 kr og jentene får 200 kroner." Fagforeningsmannen ble skuffet over slik urettferdig fordeling av pengene og gikk videre til han fant et sted som fordelte pengene mer rettferdig etter hans smak. Jentene fikk 800 kroner og huset fikk 200 kroner for hver 1000 lapp de tok inn. Sånn skal det være sa fagforeningsmannen. Han så seg om i rommet og pekte på en vakker ung blondine. "Jeg vil gjerne ha henne for i natt." "Det vil du sikkert", sa madamen og pekte på en eldre, sliten kvinne som stod i hjørnet, "men Olga har lengst ansiennitet!!".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå