pippelura Skrevet 9. februar 2014 #41 Skrevet 9. februar 2014 Hvis fyren befølte deg og ikke bare kom borti deg så både kan og bør du si ifra. Spesielt når du ikke er alene. Hvis du ikke tør dette så kan du ta deg en tur opp på Frontline i Bogstadveien. Det er ikke akseptabelt å bli befølt uoppfordret. Tror meg , han befølte meg og kom ikke bare borti. Han trakk til seg hånda da jeg snudde meg! Man tar 100 vis avforhåndsregler: man unngår taxier, man tar buss med venninner, man går aldri alene! Likevel skjer slike ting! Jeg syns det er så trist! 2
pippelura Skrevet 9. februar 2014 #42 Skrevet 9. februar 2014 Tror meg , han befølte meg og kom ikke bare borti. Han trakk til seg hånda da jeg snudde meg! Man tar 100 vis avforhåndsregler: man unngår taxier, man tar buss med venninner, man går aldri alene! Likevel skjer slike ting! Jeg syns det er så trist! Det at man som kvinne må stille seg opp etter en vegg om man tar nattbussen (med ei venninne) er visst enda en forholdsregel jeg må legge til lista.
sjonkelrolf Skrevet 9. februar 2014 #43 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Risikosport å være kvinne/jente i Oslo fredag og lørdagskveld..Forferdelig trist. Og politikerne gir fullstendig faen! Og hva mener du politikerne skal gjøre? For all del, jeg er veldig for bestemmelser som gjør det enkelt å bli fratatt drosjeløyve. Selv tar jeg aldri taxi, vil ikke bidra til det jeg ser på som mafiavirksomhet. Trenger heller ikke å ta taxi, nattbussen stopper rett utenfor døra, og jeg har mer enn en å velge mellom. Endret 9. februar 2014 av sjonkelrolf
Alina X Skrevet 9. februar 2014 #44 Skrevet 9. februar 2014 Tips til neste gang: snu deg, se på ham og rop: Haram!Anonymous poster hash: e6740...832 Hahaha,beste! Jeg har opplevd det selv og jeg er ikke spesielt redd for å si ifra angående slike ting. Jeg snudde meg og skrek"hva faen er det du tar på meg for din dritt?!?" Han ble ilrød og skammet seg nok. Det er jo ikke du som skal føle deg flau for å si ifra eller reagere. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #45 Skrevet 9. februar 2014 eh hadde du vært kjæresten min og noe som dette hadde skjedd, så hadde jeg tatt en Carlos Solis på han! Anonymous poster hash: d71b0...28a
Appina Skrevet 9. februar 2014 #46 Skrevet 9. februar 2014 Nei, du har nok rett. Det skal visst ikke være lett å være kvinne, og attpåtil å måtte ta tusen forholdsregler når man burde og skulle sluppet å ta dem i det hele tatt.... sukk... Har opplevd en del ganger, midt på lyse dagen, at når jeg passerer en utenlandsk mann på gaten, så stirrer de skikkelig ONDT på deg! virkelig ekkelt, altså!!! Det er jo ikke det samme som å bli befølt på bussen/i drosjen, men dette er menn som ser på deg fra avstand, og med en gang de kommer nærmere deg så hugger de liksom til med øya sine. Nesten som om de forsøker å voldta samtidig som de vil underkue deg, altså få deg til å se ned i skam. Creepy Men nå avsporet jeg totalt, beklager!!!
pippelura Skrevet 9. februar 2014 #47 Skrevet 9. februar 2014 Hahaha,beste! Jeg har opplevd det selv og jeg er ikke spesielt redd for å si ifra angående slike ting. Jeg snudde meg og skrek"hva faen er det du tar på meg for din dritt?!?" Han ble ilrød og skammet seg nok. Det er jo ikke du som skal føle deg flau for å si ifra eller reagere. Men hva gjør man hvis man sier fra, og fyren bare blir hissig av det, og finner på enda verre ting? De kan fort ha venner/kamerater som "kommer etter" deg i ettertid.
Alina X Skrevet 9. februar 2014 #48 Skrevet 9. februar 2014 Men hva gjør man hvis man sier fra, og fyren bare blir hissig av det, og finner på enda verre ting? De kan fort ha venner/kamerater som "kommer etter" deg i ettertid. Det kommer litt ann på. Men i mitt tilfelle så var fyren alene på en fullstappa buss,og han ble ikke hissig,derimot virket han veeeeldig ukomfortabel.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #49 Skrevet 9. februar 2014 Men hva gjør man hvis man sier fra, og fyren bare blir hissig av det, og finner på enda verre ting? De kan fort ha venner/kamerater som "kommer etter" deg i ettertid. Det skjedde med meg. Jeg brølte til fyren at han fikk værsågod holde fingrene av fatet, han trakk seg unna, og når jeg gikk av bussen kom han og et par andre etter. Heldigvis går jeg aldri uten kniv og pepperspray, og de lot det ligge når jeg viste tegn til å slåss tilbake, men det kunne fint å endt verre. Men alternativet er å se ned i bakken og la dem holde på. Jeg vet ikke med dere, men jeg underkaster meg ikke en mann med mindre han har vist seg verdig. Jeg kommer til å fortsette å lage rabalder så lenge de fortsetter å undertrykke meg. Anonymous poster hash: f08a9...572 1
Lady Skrevet 9. februar 2014 #50 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Blir så sint av sånt! Husker en gang jeg tok bussen midt på lyse dagen, og en mann stelte seg bak meg. Han beheveget seg helt inntil meg bakfra, og sto å gned seg mot meg bakfra. Så jeg kjente penisen hans mot rumpa. . ÆSJ!! Det var god plass i bussen, med flere ledige seter. Ingen grunn til å stå tett inntil hverandre. Han var ganske gammel også.. Kanskje rundt 50år.. Endret 9. februar 2014 av Lady
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #51 Skrevet 10. februar 2014 Huff, haha, er jente, og var veldig fristet til å stryke forsiktig og litt tilfeldig over rumpa til en kjekk mann foran meg på et utested i går, det fristet en kort stund veldig . Men gjorde ikke det altså. Anonymous poster hash: 0d225...115
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå