Gå til innhold

Ble befølt på nattbussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

I går ble jeg befølt av en mann i 40-50 åra , med midtøsten utseende, på nattbussen i Oslo.

Jeg sto og snakket med en venninne og plutselig kjente jeg en hånd stryke meg sakte over rumpa.

Jeg ble helt satt ut, og redd så jeg turdte ikke å reagere. Ble bare stående som et naut, og ventet til han gikk av bussen før jeg turdte gå av.

Nå er jeg så irritert på meg selv for at jeg ikke reagerte, men jeg turdte rett og slett ikke.

Hvordan burde jeg reagert?

JEg snudde meg slik at han ikke hadde tilgang til å tafse på meg mere. Han bare lot som om ingenting hadde skjedd.

Nå, dagen etter klarer jeg ikke få det ut av hodet. Kjenner meg både redd, samt irritert på meg selv for at jeg ikke reagerte.

Lignende ting har skjedd tidligere også, da også av menn med ikke-vestlig utseende. Dette fører til at jeg nå har blitt redd menn med ikke vestlig utseende, og dette er jo heller ikke sundt :(

Anonymous poster hash: 63742...991
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner jeg blir sint på slike respektløse menn! Uansett nasjonalitet så er det så nedrig oppførsel!

Anonymous poster hash: d8fce...7c4
  • Liker 9
Skrevet

En ting er sikkert, jeg skal ikke ta nattbussen mere. Ble også befølt i taxi engang, (her i Oslo) så nå er vel konklusjonen at jeg bør holde meg hjemme i helgene! :(

Skrevet

Hvordan du burde reagert? Veldig merkelig spørsmål. Mennesker er forskjellige og reagerer forskjellig.

Anonymous poster hash: 537f9...d94
Skrevet

Men jeg burde vel ha sagt i fra og vist at dette ikke er ok, jeg blir så irritert på meg selv for at jeg er så tafatt.

Skrevet

Tips til neste gang: snu deg, se på ham og rop: Haram!

Anonymous poster hash: e6740...832

• Liker 11
Gjest Cartman
Skrevet

Men jeg burde vel ha sagt i fra og vist at dette ikke er ok, jeg blir så irritert på meg selv for at jeg er så tafatt.

Det er ikke din feil. Hvorfor bli irritert på seg selv, da det var han i taxien som oppførte seg dårlig. Du ble sikkert engstelig i den situasjonen.

Gjest Cartman
Skrevet

Tips til neste gang: snu deg, se på ham og rop: Haram!

Anonymous poster hash: e6740...832

Hehe ikke dumt :)

Skrevet

Kanskje du skulle befølt han tilbake!

Anonymous poster hash: aebe8...31b
Gjest Inferno
Skrevet

Snu deg, glefs til ham at han værsågod får slutte om han vil beholde hånden sin, og ikke utvis frykt overhodet.

• Liker 1
Skrevet

Mange gærninger der ute. Blir nesten litt flau av å være mann selv.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje du skulle befølt han tilbake!

Dårligste rådet på KG ever!

Anonymous poster hash: d8fce...7c4

• Liker 2
Skrevet

Hadde du stram dongeribukse på deg?(Det var ikke ok av han uansett.)

Anonymous poster hash: 41f97...dee
Skrevet

Jeg ble befølt i skrittet på skolebussen i 8. klassen. Han var da 10. klassing, og følte vel sikkert at han hadde "rett" til det når han er eldst på skolen..

• Liker 1
Skrevet

øhh, ingen skal antaste noen på bussen uansett hva de har på seg! Hadde en helt vanlig olabukse!

• Liker 3
Skrevet

Jeg tør vel ikke reagere fordi jeg er redd for at de som gjør slik skal bli voldsomme/gjøre noe enda verre.

Skrevet

øhh, ingen skal antaste noen på bussen uansett hva de har på seg! Hadde en helt vanlig olabukse!

Skal man ikke kunne gå i vanlig olabukse lenger heller liksom! Var aldri noe problem før jeg flytta til Oslo

• Liker 2
Skrevet

Hei

I går ble jeg befølt av en mann i 40-50 åra , med midtøsten utseende, på nattbussen i Oslo.

Jeg sto og snakket med en venninne og plutselig kjente jeg en hånd stryke meg sakte over rumpa.

Jeg ble helt satt ut, og redd så jeg turdte ikke å reagere. Ble bare stående som et naut, og ventet til han gikk av bussen før jeg turdte gå av.

Nå er jeg så irritert på meg selv for at jeg ikke reagerte, men jeg turdte rett og slett ikke.

Hvordan burde jeg reagert?

JEg snudde meg slik at han ikke hadde tilgang til å tafse på meg mere. Han bare lot som om ingenting hadde skjedd.

Nå, dagen etter klarer jeg ikke få det ut av hodet. Kjenner meg både redd, samt irritert på meg selv for at jeg ikke reagerte.

Lignende ting har skjedd tidligere også, da også av menn med ikke-vestlig utseende. Dette fører til at jeg nå har blitt redd menn med ikke vestlig utseende, og dette er jo heller ikke sundt :(

Anonymous poster hash: 63742...991

Å! Dette opplevde jeg på bussen i Spania da jeg var 16 år. Sto i en tett buss da jeg plutselig kjenner at noen løfter på kjolen min og tar for seg. Jeg frøs helt og gjorde ingenting, ble så sint på meg selv etterpå!

Anonymous poster hash: c35e7...e24

• Liker 1
Skrevet

Herregud har ikke disse menneskene respekt for kvinner? Synd at slik skjer, trekker jo hele kjønnet ned

Skrevet

Hvordan du burde reagert? Veldig merkelig spørsmål. Mennesker er forskjellige og reagerer forskjellig.

Anonymous poster hash: 537f9...d94

Bitchlap og hardt kne rett i balla?

Anonymous poster hash: cb761...34a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...