Gå til innhold

Fikk et nytt liv, og ble slått ned på av bestevenninen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde vært singel i noen år og vært veldig nedtrykt og gikk på AAP. I den tiden hadde min bestevenninne ingen klager på meg. Alt var topp, ifølge henne. Plutselig fikk helsen min en oppsving, jeg fikk meg en fin jobb og jeg fikk lån til en fin leilighet i en mindre by. Så møtte jeg kjæresten på byen. Livet gikk fra minus til masse pluss!

Men en person likte ikke dette. Min bestevenninne. Hun likte ikke at jeg fikk kjæreste, at jeg fikk ny jobb, leilighet og bedre helse. Hun likte ikke mitt nye jeg. Og begynte å komme med stikkkommentarer, hun hadde plutselig aldri tid til å møte meg, og hver gang vi snakket hadde hun møtt mange andre venner, på dager jeg hadde sagt jeg kunne møte henne. Unnskyldningen jeg fikk? Hun var i dårlig form. Men det ble jo avslørt da hun fortalte at hun hadde vært på kafe med den og den personen.

Etterhvert blir jeg så skuffet at jeg velger å kutte all kontakt. Min eksvenninne hadde en type selv i noen år, og aldri har jeg vurdert henne som en dårligere venninne bare på grunn av det forholdet, og fordi hun hadde jobb og leilighet mens jeg var på AAP og hadde ingenting??

Og det jeg lurer på er, hvorfor er det så mange single venninner som blir slike stygge hekser bare fordi en venninne får et nytt liv? Jeg syns det virker som om alle som får seg kjærester og et bedre liv, blir sett på som uverdige venner plutselig over natten?!

Anonymous poster hash: 63b84...bfd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det samme, bortsett fra at jeg ikke fikk kjæreste. Men fikk et bedre liv, ble frisk osv. Det er ikke alle som takler at man ikke lenger er den man var. Det er truende for dem og det er slettes ikke alle som unner deg å få et bedre liv. Noen prøver å dra deg ned igjen der du var for at de selv skal føle seg bedre. Så jeg tror ikke det har først og fremst med å være singel, det er bare en liten del av det. Nyt det nye livet ditt og finn deg nye venner som tar deg for den du er nå! :)

Anonymous poster hash: 11591...97e
  • Liker 1
Skrevet

Men det er rart da, det begynte å bli synlig først når kjæresten dukket opp.

Anonymous poster hash: 63b84...bfd
Skrevet

Jeg opplevde det samme etter vektnedgang. Misunnelse.

Anonymous poster hash: 36347...4cc
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...