Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par måneder siden ble det slutt mellom meg og eksen, og jeg merker at jeg ikke har vært den samme siden. Jeg har kommet meg på jobb når det har vært nødvendig, og etter hvert funnet tilbake til noen aktiviteter jeg vanligvis liker å drive med. Men han er innom tankene mine hver dag, og jeg merker at jeg får helt vondt av å forestille meg ham sammen med noen andre.

Kan det ha noe med måten det ble slutt på? (Ganske brå og lite hyggelig)

Hvor lang tid pleier det å ta før de verste følelsene går over?

På en måte har jeg forstått at det er over mellom oss, men jeg klarer ikke å slutte forestille meg hvordan det ville vært å ha en siste samtale med ham... (Vi har ikke møttes eller snakket siden det ble slutt.)

Anonymous poster hash: 8ac57...562
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er verst i begynnelsen. For min del har det gått et år og jeg har det like vondt enda :( Går til psykolog og tar antidepressiva. Håper det har gått over innen 10 år hvertfall...

Jeg syns ikke det hjelper å henge med venner etc. Liker ikke å se masse lykkelig par etc ute på byen. Holder meg mest hjemme. Trening hjelper litt da.

Anonymous poster hash: cdb69...624
Skrevet

Uff, høres ikke bra ut. :klem: Har ikke så mange nyttige råd, men håper at det løser seg for deg også etter hvert.

Jeg klarer å se/høre om andre par, men blir fortsatt svimmel av tanken på at akkurat han skal kjærtegne noen andre, f.eks.

På det intellektuelle plan har jeg forstått at jeg må leve alene, i alle fall for en stund, og at jeg må forholde meg til det og finne på ting på egenhånd. Men minnet om ham er så sterkt og levende fortsatt at jeg tenker på ham hver eneste dag. Ting han har sagt kommer tilbake til meg, og selv om savnet ikke gjør fysisk vondt på samme måte lengre, tenker jeg ofte på hvordan det er å kysse ham eller å ligge i armkroken hans...

Anonymous poster hash: 8ac57...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...