AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Hvor lang tid tar det før såret er grodd/man kan ha sex etter vevsprøve i underlivet? Var litt sår de to første dagene, men merker ikke noe etter det. Jeg har snart eggløsning, og det er kjipt å måtte gå glipp av den pga vevsprøven (La denne under kropps-forumet, men kanskje mest naturlig her, så bare slett der evt) Anonymous poster hash: 5ef35...fca
Essie_ Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Etter biopsi av livmorhalsen fikk jeg beskjed om å avstå i en uke.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Etter biopsi av livmorhalsen fikk jeg beskjed om å avstå i en uke. Æsj.. Det var ikke livmorhalsen, men vil tro at det er samme anbefaling uansett.Anonymous poster hash: 5ef35...fca
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Jeg fikk ingen beskjed og hadde sex etter to dager; det skulle vi ikke gjort for det blødde masse. Så jeg ville nok ventet den uka. Anonymous poster hash: 865a6...fcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå