Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mannen til min søster gjorde noe han aldri skulle gjort mot meg, misbrukte meg seksuelt. Og de har 3 barn sammen, jeg er veldig redd for barna. Så i dag hadde han sagt til oss det at " det gjorde ingenting, for du var 15år og en "tøs", hadde vært verre om det var en 2 åring "

Hva i huleste er det som er galt med hjernen hans? Kjenner jeg blir irritert og forbanna, så nå har jeg tenkt meg til politiet i morgen og anmelde. Jeg er tante til de 3 barna, og ønsker de virkelig et godt og bra hjem. Gudene må vite hva faren gjør mot hun minste på 2 år, eller de to guttene på 5 og 9 år....

Nå skjelver hele kroppen min, og jeg kunne gått ned og skambanket driten ut av han....

Forresten han er oppi 30årene.

Måtte bare få dette ut en plass....

Endret av Roookk
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seksuelt misbruk av en 15år gammel jente.

• Liker 3
Skrevet

Sorry da for skrivefeilen, men jeg skjelver sånn og er forbanna. Da tenker jeg ikke på skrivefeilene....

• Liker 2
Skrevet

Mannen til min søster gjorde noe han aldri skulle gjort mot meg, misbrukte meg seksuelt. Og de har 3 barn sammen, jeg er veldig redd for barna. Så i dag hadde han sagt til oss det at " det gjorde ingenting, for du var 15år og en "tøs", hadde vært verre om det var en 2 åring "

Hva i huleste er det som er galt med hjernen hans? Kjenner jeg blir irritert og forbanna, så nå har jeg tenkt meg til politiet i morgen og anmelde. Jeg er tante til de 3 barna, og ønsker de virkelig et godt og bra hjem. Gudene må vite hva faren gjør mot hun minste på 2 år, eller de to guttene på 5 og 9 år....

Nå skjelver hele kroppen min, og jeg kunne gått ned og skambanket driten ut av han....

Forresten han er oppi 30årene.

Måtte bare få dette ut en plass....

Hvis han sa det du skriver at han sa og du har vitner, så har han jo kommet med en innrømmelse. Likevel er det dessverre stor sannsynlighet for at saken blir henlagt eller han slipper unna, med mindre du har veldig sterke bevis.

Vil ønske deg lykke til. Min bror misbrukte meg, jeg var også bare tenåring og han var "bare" hormonell. Jeg har bekymret meg veldig for barna hans.

Ta godt vare på deg selv, for eksempel ved å skaffe deg terapi og en støttegruppe gjennom et incestsenter.

Anonymous poster hash: 84980...e89

• Liker 4
Gjest RompeRusk
Skrevet (endret)

Ja, for det gjør saken så mye bedre..

Ts, håper du anmelder. Husk at det ikke er du som ødelegger en familie, men han med sine handlinger. Lykke til :klem:

Endret av RompeRusk
  • Liker 10
Skrevet

Det jeg lurer på er hvorfor søsteren din fortsatt er sammen med han.

Anonymous poster hash: ee69c...32c
  • Liker 6
Skrevet

Hvis han sa det du skriver at han sa og du har vitner, så har han jo kommet med en innrømmelse. Likevel er det dessverre stor sannsynlighet for at saken blir henlagt eller han slipper unna, med mindre du har veldig sterke bevis.

Vil ønske deg lykke til. Min bror misbrukte meg, jeg var også bare tenåring og han var "bare" hormonell. Jeg har bekymret meg veldig for barna hans.

Ta godt vare på deg selv, for eksempel ved å skaffe deg terapi og en støttegruppe gjennom et incestsenter.

Han innrømte det til og med på melding til meg, så jeg har vitner hvor han sa det. Uff, jeg håper det går bedre med deg no! Jeg er også veldig bekymret for ungene....:(

Skrevet

Helt utrolig malplassert og lite empatisk kommentar på en så alvorlig tråd.

Anonymous poster hash: 5271e...7b7

• Liker 35
Skrevet

Gå til politiet hvertfall!! idioten

Anonymous poster hash: 3c603...f29
  • Liker 1
Skrevet

Hun tør ikke gå fra han, de har 3 barn, dårlig økonomi. Begge går på nav. Og de holdt på å få leiligheten på tvangssalg, hadde ikke det vært for moren til mannen som betalte for de...

Gjest Magdalene
Skrevet

Hva sier søsteren din til dette da?

Skrevet

Får du hjelp noen steder, ts?

Skrevet

Skam deg!

Her er det en person i krise som har opplevd noe traumatisk som skriver, og så greier du å påpeke en språkfeil?

• Liker 21
Skrevet

Hva sier søsteren din til dette da?

Hun vet om alt som har skjedd, og hun er på hans side. Utrolig nok, trodde hun hadde lært. For da jeg var 6 år så ble jeg voldtatt av eksen hennes, da var hun ca 20 år. Men det anmeldte vi og jeg fikk oppreisning. Og når vi fortalte henne dette med mannen hennes, så trodde hun på det men mannen har hjernevasket hun. Så nå har hun ikke oss lenger, hun har kun han og barna.

Skrevet

Samme lurer jeg på.

• Liker 1
Skrevet

Får du hjelp noen steder, ts?

Jeg går til psykolog, fra tidligere overgrep av eksen til min søster da hun var 20 år og jeg var 6år gammel. Skal snart til psykologen igjen, for jeg trenger det kjenner jeg...Og håper noe skjer der nede, de stresser jo med å få samlet seg penger til mat. Og stakkars ungene, får så vondt av og se de..For de er så tynne og ser ut som de ikke får mat :(

Gjest Magdalene
Skrevet

Har ikke dere lenger? Hva mener du? Hvem er dere? Du og?

Har du anmeldt det? Og får du hjelp noe sted?

Skrevet

Jeg lurer mest på om ts får hjelp noen steder jeg. Det er det viktigste her.

Skrevet

Samme lurer jeg på.

Hun tør ikke gå fra han, pga 3 barn, dårlig økonomi, begge snylter på nav. Ingen gidder å gjøre noe som helst, leiligheten holdt på og gå på tvangs salg, men mor til mannen betalte det så de fikk beholde leiligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...