Gjest wxy Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 fy svarte :o :evil: :evil: jeg hadde for en stund en god, deilig flørt med en fyr.. kjempe positive saker... da vi begge er i et annent forhold kom det ikke på tale å "snakke om det" eller gjøre noen ting som helst.. MEN plutselig har han uten forvarsel kutta HELT ut alt.. han kunne iallefall gitt meg en liten forklaring på hvorfor... ikke bare gjøre meg "varm" og så putte meg i fryseren! grr :veldigsur: :cry:
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 Øh - kan tenke meg at han du er i et forhold med ikke ser det på akkurat den samme måten...
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Du tok ordene ut av munnen min BD og det kan jo tenkes at kjæresten til "han" har funnet det ut og da har han nok mer en nok med å prøve og redde bakdelen sin enn å bruke tid på å forklare seg til deg
Sandman Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Enig. Gifte menn som tilfeldigvis flørter litt uskyldig med ei dame, for deretter og trekke seg tilbake når han skjønner at den andre tolker det som noe helt annet enn en flørt, burde vært kastrert. FY og FY!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #6 Skrevet 25. mai 2004 Fin rompe, forresten, Sændis Ånei, nå var jeg vel litt horete av meg
Suzy Skrevet 25. mai 2004 #7 Skrevet 25. mai 2004 Enig. Gifte menn som tilfeldigvis flørter litt uskyldig med ei dame' date=' for deretter og trekke seg tilbake når han skjønner at den andre tolker det som noe helt annet enn en flørt, burde vært kastrert. FY og FY![/quote'] Huff ja! Skamme seg :fy:
Gjest Anonymous Skrevet 25. mai 2004 #8 Skrevet 25. mai 2004 Må jo bare si at jeg ikke synes synd på deg i det hele tatt. Bra at det var en av dere som tok til fornuften. Hvis det hadde vært slik at det var alvorlig ment bør dere iallefall rydde opp i det dere har først.
Gjest hah Skrevet 25. mai 2004 #9 Skrevet 25. mai 2004 Å staaaakkar deg som opplever noe så forferdelig...KLART verden burde innrette seg etter deg, du har jo selvfølgelig krav på pose og sekk, stakkar. Selvfølgelig burde han ha satt deg først, så dere to kunne funnet ut av hva dere har sammen, og kjærestene deres burde kunne vente på det eller bli ført bak lyset så DU skal kunne ha det bra. Hjelpe meg.
LilleBille Skrevet 25. mai 2004 #10 Skrevet 25. mai 2004 Huff ja! Skamme seg :fy: .. og så atpåtil overfor en som var i et annet forhold.... fysjamei... :fy:
Gjest Hans Skrevet 25. mai 2004 #11 Skrevet 25. mai 2004 Skjerp dere folk! Hvis dere ikke kan være litt saklige, så hold kjeften. Makan til angrep :evil:
Gjest wxy Skrevet 26. mai 2004 #13 Skrevet 26. mai 2004 joda kunne sikkert ha ringt, men det synes jeg blir for dumt... tør liksom ikke snakke om det, om ikke vi møtes litt sånn "intimt", om du skjønner? under fire øyne, der ingen andre kan høre.. liker å se øynene til de jeg prater med!
Diaz Skrevet 26. mai 2004 #14 Skrevet 26. mai 2004 Min mor sa alltid at det er farlig å leke med ilden.......karnsje det ordtaket passer her! Vær heller glad for at leken sluttet mens den var god, dere er jo tross alt i hver deres forhold begge to
Gjest lekebøll Skrevet 26. mai 2004 #16 Skrevet 26. mai 2004 Og det er så klart alle mannfolk i hele verden som er "dumme", når du bæsjer på leggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå