AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg var utro mot min samboer gjennom 20 år. Vi hadde det travelt den siste perioden vi var sammen. Barna krevde sitt, det var fullt kjør hele tida. Eksen min og jeg fikk lite tid sammen som kjærester. Det at jeg jobbet mye gjorde det heller ikke bedre. Hun var mer sliten enn jeg trodde, og jeg var sliten og lei. Vi møttes omtrent bare i døra og alt gikk på å ordne det praktiske hele tida. Ingen unnskyldning for meg, men jeg var altså utro... og ble avslørt. Kort fortalt ba hun meg flytte ut for å tenke, men jeg flyttet altså inn til hun jeg var utro med. Ser jo nå at det var feil. Jeg har bodd der i over ett halvt år, og er på vei ut nå. Jeg fant egentlig fort ut at det var ikke noen annen utvei enn å fortsette å bo hos henne, men jeg vet at det ikke blir oss. Tenker mer og mer på eksen og det livet vi hadde, og den dårlige samvittigheten plager meg. Eksen min og jeg har hatt lite kontakt, og kontakten med barna er laber. Jeg vet jeg har skuffet alle. Men jeg føler meg lurt! For hun jeg bor med nå var en bekjent av eksen min og meg. Hun visste at vi slet, og nå vet jeg at hun lurte både meg og eksen. Hun sa de rette ordene både til eksen og meg, og vips var jeg lurt. Jeg er dum, det vet jeg, men det er vel ute alt håp nå, eller? Før ønsket min eks å prate, men ikke nå lenger. Hva gjør jeg nå ? Anonymous poster hash: 97429...b38
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Du angrer kjære deg, det er helt ok å gjøre feil en gang, du elsker henne, det er nok! Anonymous poster hash: 86796...169
Gjest TheRighteous Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor skylder du på hun du var utro med? Det er kun din feil at du var utro, uansett hvor "lurt" du føler deg. Så latterlig.. 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Det er lov til å gjøre feil. Du burde ikke gi opp eksen din hvis du virkelig er glad i henne. Anonymous poster hash: 9ead6...a09
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Du angrer kjære deg, det er helt ok å gjøre feil en gang, du elsker henne, det er nok! Anonymous poster hash: 86796...169 Det er ikke helt ok å være utro, enten det er et engangstilfelle eller ikke. Og TS, det er da faen meg ikke noe å føle seg lurt for. Hvis jeg (som også er mann) ligger med en annen dame har jeg bevisst vært et utro rasshøl, jeg har ikke blitt lurt til noe som helst. Dama du var utro med kan meget vel være en drittsekk, men du har ikke blitt forledet, du har med viten og vilje sviktet din egen samboer. Dynk deg selv i så mye selvmedlidenhet du vil, men det er ikke fortjent. Du kommer antagelig til å kunne gjøre dette igjen så lenge du ser på dette som noe du var et offer for. Anonymous poster hash: b1753...b1c 6
Gjest Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Historien er akkurat som enkelte som har blitt presantert av damer her inne, men fra en "manns" synspunkt. Noen som kjeder seg i helgen? Den er blottet for følelser og dypere betraktninger. Har vanskelig for å tro på at TS er ekte. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Du ble lurt? Hvordan fikk hun penisen din inn i seg da? Anonymous poster hash: 9daf9...ea4 1
Gjest Mupsi Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Ja det er klart, typisk menn å ikke ta ansvar for sine handlinger... Skylde på alle andre for å beskytte sitt eget ego. Innrøm at du har tatt feil valg og deal med det!!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Ja det er klart, typisk menn å ikke ta ansvar for sine handlinger... Skylde på alle andre for å beskytte sitt eget ego. Innrøm at du har tatt feil valg og deal med det!! Vær så snill, ikke gjør dette til en slik tråd. Jeg skjelte TS ut etter noter over her, og jeg er som du kan lese der mann. Det finnes også (som det påpekes her) nok av tilsvarende tråder startet av kvinner. La oss fokusere på at det TS har gjort er stygt, kjønnet er underordnet. Anonymous poster hash: b1753...b1c 3
Gjest Mupsi Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 Vær så snill, ikke gjør dette til en slik tråd. Jeg skjelte TS ut etter noter over her, og jeg er som du kan lese der mann. Det finnes også (som det påpekes her) nok av tilsvarende tråder startet av kvinner. La oss fokusere på at det TS har gjort er stygt, kjønnet er underordnet. Anonymous poster hash: b1753...b1c jeg står for det jeg skrev. Men skjønner hva du mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå