solocola Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Hei! Jeg har en to år gammel canada goose jakke (ja det er uetisk, men er klar over det og orker ikke noe skjennepreken i denne tråden) Men borrelåsene begynner å bli veldig dårlige i lommene og der med glidelåsen. Det henger liksom ikke fast, og de er skikkelig sløve. Er det noen som har noen triks jeg kan gjøre for å få borrelåsen til å funke igjen? Eller om dere vet om det er mulig å få byttet disse et sted?
Neket Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Min erfaring er at hår, lo etc gjør borrelåsen dårligere, så å pirke ut slikt hjelper jo. Eller kjøpe ny borrelås, sprette av den gamle og sy på ny.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Hvorfor ikke bare si at du har en 2 år gammel jakke, dersom du ikke vil ha pes for merket? Det er jo ikke noe viktig for spørsmålet ditt. Anonymous poster hash: 9fc07...d89
solocola Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Hvorfor ikke bare si at du har en 2 år gammel jakke, dersom du ikke vil ha pes for merket? Det er jo ikke noe viktig for spørsmålet ditt. Anonymous poster hash: 9fc07...d89 For på en del dyre merker tilbyr butikker ofte gratis fiksing av slike ting. For eksempel Jean Paul eller Bertoni. Tenkte kanskje noen visste om det var slik med Canada goose også. Så jo, det var en viktig del av spørsmålet 😉 Endret 9. februar 2014 av solocola
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå