Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har Clip on extensions fra luxushair og jeg lurer på om det gjør noe om jeg krøller de en gang nede med tuppene? Fikk de til jul, så de er ikke slitt eller noe sånt. Var bare at jeg skulle ordne meg ekstra neste helg, og da tenkte jeg at jeg skulle pynte meg litt ekstra. Blir de veldig slitt med en gang, eller går det sikkert bra? Skal ikke gjøre det så ofte eller flere ganger :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det extensions av ekte hår skal det gå helt fint! Har hørt om noen som bestilte på nett og fikk extensions av dårlig kvalitet som smeltet i rettetanga, men de fleste med extensions både glatter og krøller håret sitt, inkludert meg. Det gå helt fint, bare bruk varmebeskyttende spray først

Anonymous poster hash: 2c0a8...1f9
Skrevet

Er det extensions av ekte hår skal det gå helt fint! Har hørt om noen som bestilte på nett og fikk extensions av dårlig kvalitet som smeltet i rettetanga, men de fleste med extensions både glatter og krøller håret sitt, inkludert meg. Det gå helt fint, bare bruk varmebeskyttende spray først

Anonymous poster hash: 2c0a8...1f9

Er ekte hår ja :) Takk for svar!

Skrevet (endret)

Det går helt fint å krølle extensions fra luxushair! Det er ekte hår så det smelter ikke :) Jeg hadde extensions derifra før, og jeg pleide å krølle dem iblant. De blir ikke slitt så lenge du ikke gjør det hele tiden!

Endret av Cecee
Skrevet

Jeg ruller mitt med velcro ruller. Blir veldig fint og krøllen holder mye lengre enn når du bruker krølljern. Bruker endel skum i det før jeg ruller det også lufttørker det over natta.

Hvis håret smelter er det ikke dårlig kvalitet, da er det plasthår.

Skrevet

Elsker Luxushair!

Ja, det kan du! Husk varmebeskyttende spray, så har du håret mye lengre! :)

Skrevet

Mitt hår fra Luxus hair varte toppen 1,5 måned, og jeg behandlet det bra. Aldri mer. :P

Anonymous poster hash: 41a95...10a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...