Isolde Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jippi! Jeg hadde som mål å klare å løpe 5km i strekk, og jeg klarte det idag på 31 minutter. Jeg har fått sansen for løping og lurer på hva mitt neste mål da skal være. Skal jeg satse på lengde eller på hurtighet? Har ikke som mål å gå ned i vekt eller noe sånt, men å holde meg i form og forbli frisk.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 bruker du tredemølle, så prøv å løpe med stigning? Anonymous poster hash: 49f07...7ed
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Godt gjort forresten, gratulerer med å ha oppnådd målet ditt! Anonymous poster hash: 49f07...7ed 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Gratulerer! Hva med å klare en mil på timen? Fatter'n løp en mil 3 ganger i uka helt til han ble 65:) Anonymous poster hash: 8cc7a...529 1
Isolde Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2014 Tusen takk ja jeg løper på tredemølle.. Kan jo begynne med 1% stigning og så øke det etterhvert. Ja, har litt lyst til å klare en mil.. Hvordan legger jeg opp treningen da? Går jeg opp 1 km i uka? Løper nå 2 ganger i uken
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Tusen takk ja jeg løper på tredemølle.. Kan jo begynne med 1% stigning og så øke det etterhvert. Ja, har litt lyst til å klare en mil.. Hvordan legger jeg opp treningen da? Går jeg opp 1 km i uka? Løper nå 2 ganger i uken Men orker du å være på tredemøllen så lenge? Jeg har ingen problemer med å jogge ute i en time, men på tredemølle blir det utrolig kjedelig og ensformig. Du kan begynne med intervall, øke stigning og variere mer mellom hvordan du løper, men hvis du liker å ha et konkret mål og det er viktigste motivasjonsfaktoren din, passer det kaskje ikke så godt for deg? Anonymous poster hash: b4c11...f89 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå