scorpion73 Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 Til alle som har steget opp til ekteskapet i dag. Gratulerer så masse, håper dere fikk en hærlig dag..........
Anki1971 Skrevet 15. juni 2002 #2 Skrevet 15. juni 2002 Gratulerer så mye herfra også Håper dagen deres har blitt minst like strålende som dere har håpet på
Gjest *Perser* Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 GRATULERER SÅ MYE :D håper at dere fikk nydelig og herlig dag og at dere kommer til å være lykkelig resten av livet og litt litt
August Skrevet 16. juni 2002 #4 Skrevet 16. juni 2002 Jeg har også tenkt om det er noen som er i ilden i dag, og det er det sikkert. Husker bare ikke hvem. I alle fall gratulerer jeg også så mye. Huff, glemte at det ikke er i dag lenger. Det har jo blitt søndag, jeg har ikke lagt meg enda. Har jobbet på Pcen med bryllupsforberedelser, og tiden den går rasende fort.
Mrs. B Skrevet 16. juni 2002 #5 Skrevet 16. juni 2002 Ja, gratulerer så mye med dagen!! Særlig til deg aniN! Lurte på om vi skulle ta en tur å se på dere, men så kom det noe i veien. Det var veldig synd med været, men da fikk du vel litt regn i sløret - og det betyr jo lykke! I dag er det ihvertfall strålende vær! Lykke til i livet!
Gjest B. Skrevet 16. juni 2002 #6 Skrevet 16. juni 2002 Jeg slenger meg innom og takker for gratulasjonene. Jeg er en av dem som var i ilden i går og vi hadde en fantastisk dag. Det er bare å glede seg for de som ennå har en liten stund igjen å vente. Nå er vi bare en snartur hjemom før vi reiser på ferie grytidlig i morgen.
Stinemor Skrevet 16. juni 2002 #7 Skrevet 16. juni 2002 Slenger meg med jeg også - gratulerer alle sammen - håper dagen deres ble totalt Kos dere og ta godt vare på hverandre!!!!!!! Lykkeønskninger fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå