Gå til innhold

Nyskilt mann, hvor lenge bør jeg vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av mine beste guttevenner har skilt seg etter 6 års ekteskap, de har ingen barn og hun har flyttet til en annen by.

Det som er, er at jeg liker han litt og ble ikke direkte lei meg for at de skilte lag. Det er ingen sure miner mellom de og de er gode venner. Men likevel, samlivsbrudd er tungt uansett.

Så hvor lang tid skal jeg la det gå før jeg hinter frempå om at jeg liker han? Han liker nok meg også, men jeg vil ikke inlede noe med han så lenge bruddet er så ferskt.

Menn må gjerne svare, hvor lang tid trenger dere for å komme over eksdama?

Jeg vil så veldig gjerne gjøre alt riktig, og jeg har god tid.

Anonymous poster hash: 9a9db...103
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt ann på hvor lenge han har ønsket at forholdet skulle ta slutt. Om han ble dumpet trenger han mer tid enn hvis han lenge har ønsket seg ut av forholdet.

Skrevet

Det kommer helt ann på hvor lenge han har ønsket at forholdet skulle ta slutt. Om han ble dumpet trenger han mer tid enn hvis han lenge har ønsket seg ut av forholdet.

De ble enige om det, etter å ha levd som venner i 2 år. Jeg tenkte at det kanskje er lurt å i allefall vente til sommeren, kanskje enda lengre?

TS

Skrevet

Et par år. Det tar tid å komme seg fra et brudd og jeg antar at du ikke ønsker å være rebound.

Anonymous poster hash: 62a65...c12

Skrevet

Et par år. Det tar tid å komme seg fra et brudd og jeg antar at du ikke ønsker å være rebound.

Anonymous poster hash: 62a65...c12

Hmmm, kanskje jeg bare burde slå deg fra meg? Jeg er ikke forelsket, bare litt nysjerrig på han. Han har alle egenskaper jeg er ute etter. Men, men....noe rebound vil jeg ikke være.

Skrevet

Kommer helt an på situasjonen og personen. Alt fra uker til år... Vanskelig å vite på forhånd.

Skrevet

Jeg er også redd for at han skal prøve seg før han er klar. For jeg ser jo han er opptatt av meg......og jeg må jo avise han nå til å begynne med, ikke sant? Vanskelig dette.....

TS

Skrevet

En lovesick kamerat rett ut av hymens lenker hadde jeg holdt meg langt unna.

Skrevet

Onkelen min ble sammen med en ny kort tid etter. De har holdt seg sammen i 2-3 år nå.

Trur ikke det finnes noen fasit på når det er rett tid å prøve seg

Anonymous poster hash: 2c353...1ba

Skrevet

En lovesick kamerat rett ut av hymens lenker hadde jeg holdt meg langt unna.

Joda, men han er fortsatt kompisen min, så jeg kan ikke gå under jorden heller. Det er bare for meg å ikke gi noen signaler om hva jeg tenker om han det, til han har fått hode på plass og er ferdig med eksdama. Selvsagt, jeg er ikke helt naut ;)

• Liker 1
Skrevet

Joda, men han er fortsatt kompisen min, så jeg kan ikke gå under jorden heller. Det er bare for meg å ikke gi noen signaler om hva jeg tenker om han det, til han har fått hode på plass og er ferdig med eksdama. Selvsagt, jeg er ikke helt naut ;)

Du vil begynne på med en kamerat? Du hører hvor sprengt det er?

Skrevet

Du vil begynne på med en kamerat? Du hører hvor sprengt det er?

Hvorfor er det sprengt? Jeg spør for at jeg vil ha svar altså :)

Skrevet

Hvorfor er det sprengt? Jeg spør for at jeg vil ha svar altså :)

Fordi man ikke puler kameratene sine.

• Liker 1
Skrevet

Fordi man ikke puler kameratene sine.

Er ikke et godt vennskap et bra utgangspunkt da? Hva mener dere andre?

Gjest Ironically me
Skrevet

Kan ta tid. Lang eller kort. Dette kan du kanskje se bedre enn han gjør selv.

For egen del var det jeg som tok ut sep/ skillsmisse.

Likevel følte jeg ikke å gå inn i noe nytt på langt over et år.

Følt på kroppen at det tar tid å "nullstille" meg, selvom jeg tok mye av styringen.

Hadde jeg blitt "sparket" ut av forholdet, så hadde jeg kanskje brukt lengre tid

(eller mye kortere - trøste---ing!)

Gjest Ironically me
Skrevet

Vennskap kan så absolutt være et godt utgangspunkt, men husk at resultatet kan ramle ned på begge sider av gjerdet!

Er ikke et godt vennskap et bra utgangspunkt da? Hva mener dere andre?

Skrevet

Jeg får la tiden gå da, og se hva som skjer, være vennina som sitter på sidelinja og ikke sier et ord. Har likt han så lenge, men han vært tabu helt frem til dette. Og nå dukker diverse tanker opp som jeg har skyvd fra meg. Men de får ligge litt til da......vil ikke ha kaos og trøbbel, han er en for fin fyr til det. Så ingen pulig her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...