Gå til innhold

Menn vil kun ha sex med meg, ingenting annet - frusterende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever hele tiden at menn kun vil ha sex med meg.

Jeg vil bare si at jeg er en rolig og litt sjenert og forsiktig dame, og jeg er jo ikke noen festløvinne. Men da jeg var ung, var jeg jo med på det sosiale som mange er. Jeg var bare sosial når mine venninner skulle noe, for det syns jeg var kosligere enn å gå uten å kjenne noen.

Før, da jeg var mye sosial på fest og på byen, fikk jeg bare useriøse tilbud.

I begynnelsen trodde jeg de var interessert i meg, og jeg som aldri hadde hatt kjæreste, trodde at vi skulle bli kjærester - ja, jeg var ung og naiv og uerfaren med alt.

Men da vi havnet til sengs, så ble jeg jo knust da han ikke ville mer enn dette.

Opplevde dette noen ganger før jeg falt langt ned psykisk, og begynte å forstå hvordan menn var.

Så deretter avviste jeg alle som ønsket å ha meg med hjem. Og jeg har heller aldri opplevd å møte en mann som faktisk ønsker å bli kjent med meg.

Jeg føler at det er vanskelig å være i 30-årene og aldri ha blitt elsket av noen. Å vite at aldri noen har hatt interesse av meg.

Trist, egentlig ... føler meg ikke verdt så mye når jeg tenker på det?

Anonymous poster hash: 88620...864
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da har du det som meg. Jeg opplevde dette gang på gang ...og føler en grusom følelse med det. Det er pyton at menn liksom ikke legger mer i sex enn de gjør.....for det er lett å gå i fellen å tenke: han liker meg derfor vil han ha sex...men gjør de det? Føler meg langt nede psykisk etter å ha hatt sex og blitt drittet i mange ganger.

Endret av Meline37
  • Liker 1
Skrevet

Er mann og heller aldri blitt elsket av noen klart det er surt. Var ute nå i helga(går normalt aldri ut), ble sjekket opp av en jente(var riktignok ikke førstevalget hennes) og det gikk selvsagt dårlig for jeg er ikke komfortabel med sjekking. Og det er kanskje den ene muligheten jeg vil få i år, jeg blir ikke sjekket opp ofte og tør ikke sjekke opp jenter selv.

Anonymous poster hash: 59da1...835
  • Liker 2
Skrevet

Da har du det som meg. Jeg opplevde dette gang på gang ...og føler en grusom følelse med det. Det er pyton at menn liksom ikke legger mer i sex enn de gjør.....for det er lett å gå i fellen å tenke: han liker meg derfor vil han ha sex...men gjør de det? Føler meg langt nede psykisk etter å ha hatt sex og blitt drittet i mange ganger.

Hvor tror du vi kan møte menn som vil ha sånne som oss?

• Liker 1
Skrevet

Er mann og heller aldri blitt elsket av noen klart det er surt. Var ute nå i helga(går normalt aldri ut), ble sjekket opp av en jente(var riktignok ikke førstevalget hennes) og det gikk selvsagt dårlig for jeg er ikke komfortabel med sjekking. Og det er kanskje den ene muligheten jeg vil få i år, jeg blir ikke sjekket opp ofte og tør ikke sjekke opp jenter selv.

Hvorfor tror du dette er den eneste muligheten du får iår?

Skrevet

Menn prøver seg på alt med puls, og de er happy bare de får tømt sæden sin et varmt og vått sted.

Jeg var også dum og naiv når det gjaldt menn før. Var jo ingen som sa til meg at menn var sånn! Så jeg lærte etterhvert at menn som sjekker deg opp på byen og overøser deg med komplimenter etc bare er ute etter fitta di. Det er faktisk veldig lett å gjennomskue og er bare å si nei takk og gå.

Det er viktig at du setter deg i respekt. Er du ute etter et seriøst forhold så kan det være greit å vente med å ha sex til man har blitt bedre kjent. Hvis mannen ikke gidder vente på det så er det greit å bli kvitt han!

Anonymous poster hash: 91026...580
  • Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvor tror du vi kan møte menn som vil ha sånne som oss? Anonymous poster hash: 88620...864

ja for det første så klarer jeg ikke å forstå den løsheten til mannfolk.... Hvordan går det ann å bare å ha sex og drite i damen /mannen utenom det? Forstår de ikke... Selv om vi har hatt sex med de så gjorde vi det av interesse for å bli mer kjent. Ja hvor treffer vi de rette ? Jeg tenker hvis vi driver med noe sport eller en interesse så er det lettere å finne en rett person, samtidig ha profiler ute på nettet: sukker, møteplassen osv .. Men vi må knipe igjen til vi vet hvor vi har de....

Skrevet

har det på nøyaktig samme måte som deg. Tung følelse. Jeg er midt i tyveårene, og rundt meg er det bryllup, forlovelser, huskjøp, babyer... ja osv. Er redd for at jeg ikke kommer til å få oppleve dette.

Anonymous poster hash: d405f...cda
Skrevet

Menn prøver seg på alt med puls, og de er happy bare de får tømt sæden sin et varmt og vått sted.

Jeg var også dum og naiv når det gjaldt menn før. Var jo ingen som sa til meg at menn var sånn! Så jeg lærte etterhvert at menn som sjekker deg opp på byen og overøser deg med komplimenter etc bare er ute etter fitta di. Det er faktisk veldig lett å gjennomskue og er bare å si nei takk og gå.

Det er viktig at du setter deg i respekt. Er du ute etter et seriøst forhold så kan det være greit å vente med å ha sex til man har blitt bedre kjent. Hvis mannen ikke gidder vente på det så er det greit å bli kvitt han!

Ja, jeg har forstått dette nå ... skulle ønske noen fortalte meg om dette da jeg var ung. Dessverre hadde jeg foreldre som ikke fortalte noenting, og alt var hemmelig og flaut og sånt ...

Hadde heller ingen venninner å prate med, så jeg hadde null peiling på livet når det gjaldt gutter. Trodde faktisk de mente det da sa, men forstår nå at folk sier det meste for å få det som de vil.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor tror du dette er den eneste muligheten du får iår?

Fordi jeg ikke blir sjekket opp så veldig mye oftere, går kanskje ut på byen noen ganger i året og trives egentlig ikke på utesteder. Er rimelig sjenert ved nye mennekser og bare komfortabel med folk jeg kjenner godt. Klart forstår jo godt at jenter heller går for han som virker morsom enn han som virker kjedelig.

Skrevet

Ja jeg er sjokket over mannfolkene. Jeg levde beskyttet hele livet mitt frem til for to og et halvt år siden, da ble jeg singel for første gang i mitt liv... etter et langt forhold. Og da fikk jeg erfart at menn knuller faktisk alt de kommer over. Og det er bare å knipe igjen.

Skrevet

Ja, jeg har forstått dette nå ... skulle ønske noen fortalte meg om dette da jeg var ung. Dessverre hadde jeg foreldre som ikke fortalte noenting, og alt var hemmelig og flaut og sånt ...

Hadde heller ingen venninner å prate med, så jeg hadde null peiling på livet når det gjaldt gutter. Trodde faktisk de mente det da sa, men forstår nå at folk sier det meste for å få det som de vil.

Mannfolk gjør ikke noe galt i å være sånn heller, dette er bare naturdriften deres , og de er noen ellers hyggelige og oppegående folk sies det... Haha... jeg synes ikke det altså, Jeg synes menn som har sex for å bare leke er noen tullinger!

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg er sjokket over mannfolkene. Jeg levde beskyttet hele livet mitt frem til for to og et halvt år siden, da ble jeg singel for første gang i mitt liv... etter et langt forhold. Og da fikk jeg erfart at menn knuller faktisk alt de kommer over. Og det er bare å knipe igjen.

Ja, mannfolk minner egentlig litt om hunder.. de liker å slikke litt før de tømmer seg og går videre til neste. Kvalmt forbruk av damer egentlig. Ikke rart ingen forhold varer lengre. Og ikke klarer menn å være trofast heller dessverre.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg opplever hele tiden at menn kun vil ha sex med meg.

Jeg vil bare si at jeg er en rolig og litt sjenert og forsiktig dame, og jeg er jo ikke noen festløvinne. Men da jeg var ung, var jeg jo med på det sosiale som mange er. Jeg var bare sosial når mine venninner skulle noe, for det syns jeg var kosligere enn å gå uten å kjenne noen.

Før, da jeg var mye sosial på fest og på byen, fikk jeg bare useriøse tilbud.

I begynnelsen trodde jeg de var interessert i meg, og jeg som aldri hadde hatt kjæreste, trodde at vi skulle bli kjærester - ja, jeg var ung og naiv og uerfaren med alt.

Men da vi havnet til sengs, så ble jeg jo knust da han ikke ville mer enn dette.

Opplevde dette noen ganger før jeg falt langt ned psykisk, og begynte å forstå hvordan menn var.

Så deretter avviste jeg alle som ønsket å ha meg med hjem. Og jeg har heller aldri opplevd å møte en mann som faktisk ønsker å bli kjent med meg.

Jeg føler at det er vanskelig å være i 30-årene og aldri ha blitt elsket av noen. Å vite at aldri noen har hatt interesse av meg.

Trist, egentlig ... føler meg ikke verdt så mye når jeg tenker på det?

Her har du byttet ut en dum strategi med en ny.

Det som er viktig å være klar over for deg som jente er at det kanskje er 20-30% av de mest populære mennene som står for 70-80% av den tilfeldige sexen. Så lenge menn er ivrigere på sex for sexens skyld vil de 20-30% mest attraktive av hunnkjønn ikke på langt nær dekke behovet de tilsvarende 20-30% mest populære av hannkjønn har for tilfeldig sex, og derfor vil disse pule damer over store deler av den berømmelige attraktivitetsskalaen.

Det betyr at jenter ikke trenger å tilhøre de 20-30% mest attraktive for å få menn fra dette segmentet med hjem. I motsetning til gutter, der 70-80% har det desto hardere på byen. Men det er likevel blant disse 70-80%-ene du med all sannsynlighet vil finne din livspartner. For selv om du kan få sex med de mest populære guttene fordi du som jente har et overtak på sexrelasjonsmarkedet, er det ikke slik at du har det samme overtaket på partnermarkedet. Når menn skal binde seg er de mye mer kresne enn når det bare handler om uforpliktende sex.

Derfor ligger løsningen i å si nei til gutter du forstår tilhører dette segmentet og i stedet begynne å interessere deg for gutter tilhørende de øvrige 70-80% av kjønnet. I denne gruppen finner du nok litt av hvert, og sjansen for at en gutt vil være interessert i noe mer enn sex vil være langt større. Å si nei til sex er imidertid en ny bommert, for selv om det finnes menn som lider av hore/madonna-kompleks, menn som regner deg som lite verdt og uaktuell som kjæreste hvis dere har hatt sex første kveld, er det langt fra alle menn som tenker slik. Og ærlig talt, hvorfor jakte på en slik mann hvis du ikke selv deler hans konservative holdninger? Da er det bedre å slå seg løs med en gutt du faktisk tenner på, en som ikke nødvendigvis er den kjekkeste i hele lokalet, men som ligger såpass nær deg i attraktivitet at det er grunn til å tenke at han kan oppfatte deg som aktuell for noe mer.

Lykke til!

Endret av Cuckold
  • Liker 11
Skrevet (endret)

Ja, mannfolk minner egentlig litt om hunder.. de liker å slikke litt før de tømmer seg og går videre til neste. Kvalmt forbruk av damer egentlig. Ikke rart ingen forhold varer lengre. Og ikke klarer menn å være trofast heller dessverre.

Ja, og det å si at Gode ordentlige menn oppfører seg slikt mot damer.. så sier jeg fysj for noen menn.... Det er min mening..

Jeg har møtt menn som sier foreks, eller dette er typisk at de sier: jeg har to normale forhold bak meg , men ellers har jeg en del flørter bak meg, der jeg bare hadde sex med dama, og hun skrek for ingenting etterpå om at hun følte at jeg kunne verdsatt det sexuelle bedre og satse mer fremover med henne. Jeg var ikke interessert i de damene, og ga faen, skjønte ikke hva hun snakket om....

For noen mannfolk sier jeg! Greit at de anklager oss for å være løse, men vi gjør det i det minste av interesse, noe ikke de gjør.... Håper det fins menn som er anderledes. Dersom det gjør: si at dere er anderledes!

Og jeg er ikke interessert i å ha forhold med en som har vært en player mot andre damer! For det sier litt om han! Hater den oppførselen!

Endret av Meline37
Skrevet

Cuckold, on 09 Feb 2014 - 16:34, said:

.

For noe piss. Anonymous poster hash: b9c62...33f
  • Liker 3
Skrevet

Ja, og det å si at Gode ordentlige menn oppfører seg slikt mot damer.. så sier jeg fysj for noen menn.... Det er min mening..

Jeg har møtt menn som sier foreks, eller dette er typisk at de sier: jeg har to normale forhold bak meg , men ellers har jeg en del flørter bak meg, der jeg bare hadde sex med dama, og hun skrek for ingenting etterpå om at hun følte at jeg kunne verdsatt det sexuelle bedre og satse mer fremover med henne. Jeg var ikke interessert i de damene, og ga faen, skjønte ikke hva hun snakket om....

For noen mannfolk sier jeg! Greit at de anklager oss for å være løse, men vi gjør det i det minste av interesse, noe ikke de gjør.... Håper det fins menn som er anderledes. Dersom det gjør: si at dere er anderledes!

Og jeg er ikke interessert i å ha forhold med en som har vært en player mot andre damer! For det sier litt om han! Hater den oppførselen!

Mye drama med menn og det fittestyret deres. Den dagen jeg møter en seriøs mann som ikke er utro og lyver lover jeg å gå naken ned Bogstadveien altså!

• Liker 3
Skrevet

Mye drama med menn og det fittestyret deres. Den dagen jeg møter en seriøs mann som ikke er utro og lyver lover jeg å gå naken ned Bogstadveien altså!

Ref. innlegget mitt over...

• Liker 1
Skrevet

Her har du byttet ut en dum strategi med en ny.

Det som er viktig å være klar over for deg som jente er at det kanskje er 20-30% av de mest populære mennene som står for 70-80% av den tilfeldige sexen. Så lenge menn er ivrigere på sex for sexens skyld vil de 20-30% mest attraktive av hunnkjønn ikke på langt nær dekke behovet de tilsvarende 20-30% mest populære av hannkjønn har for tilfeldig sex, og derfor vil disse pule damer over store deler av den berømmelige attraktivitetsskalaen.

Det betyr at jenter ikke trenger å tilhøre de 20-30% mest attraktive for å få menn fra dette segmentet med hjem. I motsetning til gutter, der 70-80% har det desto hardere på byen. Men det er likevel blant disse guttene du med all sannsynlighet vil finne din livspartner. For selv om du kan få sex med gutter som har det veldig lett fordi du som jente har et overtak på sexrelasjonsmarkedet, er det ikke slik at du har det samme overtaket på partnermarkedet. Når menn skal binde seg er de mye mer kresne enn når det bare handler om uforpliktende sex.

Derfor ligger løsningen i å si nei til gutter du forstår tilhører dette segmentet og i stedet begynne å interessere deg for gutter tilhørende de øvrige 70-80% av kjønnet. I denne gruppen finner du nok litt av hvert, og sjansen for at en gutt vil være interessert i noe mer vil være langt større. Å si nei til sex er imidertid en ny feil, for selv om det finnes menn som lider av hore/madonna-komplek, menn som regner deg som lite verdt og uaktuell som kjæreste hvis dere har hatt sex første kveld, er det langt fra alle menn som tenker slik. Og ærlig talt, hvorfor jakte på en slik mann hvis du ikke selv deler hans konservative holdninger? Da er det bedre å slå seg løs med en gutt du faktisk tenner på, en som ikke nødvendigvis er den kjekkeste i hele lokalet, men som ligger såpass nær deg i attraktivitet at det er grunn til å tenke at han kan oppfatte deg som aktuell for noe mer.

Lykke til!

Teit svar.... Dette høres helt tåpeligt ut! Håper det fins menn som er andreledes!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...