Gå til innhold

Nytt par, samleie, kjærlighet og sånn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noe råd, da man selv kan gjøre seg litt blind i en nyforelsket startfase..

Jeg møtte kjæresten min i sommer, og vi har vært sammen hver dag siden september. Fra når vi ble kjærester, er litt uvisst, da alt falt så naturlig og alt var bare fantastisk! (Vi har likevel sagt ovenfor hverandre og venner at vi er kjærester). Vi har vært sammen hver dag siden september, minus en periode i jula. Etter jul, har vi fortsatt møttes ca hver dag, og overnatter til hverandre ofte. Han tar like mye iniativ til å møtes som meg. Han er 28 år, og jeg er 25. Vi er på litt forskjellige stadier i livet, der han fortsatt studerer, og jeg er ferdig utdannet og i full jobb. Men begge har virket seriøse i dette, og jeg har hele tiden fått oppfatning av at det er meg han vil satse på. Det var en liten forhistorie.

Etter jul begynte jeg å jobbe nattestilling. Dessverre, har jeg ikke psyke til dette, så merker humørsvigningene er helt på tuppa. Jeg er ikke en person som er så flink til pokerfjes, så tror særlig de nærmeste har merket det på meg.

I forhold til det seksuelle, så har jeg hele tiden fått inntrykk av at jeg er den mest seksuelle av oss. Det har vi også pratet om. Han trenger ikke å ha sex så ofte, mens jeg gjerne vil ha sex hver dag. Nå har det gått 14 dager siden vi sist hadde sex. Dette skyldes i følge han at han har hatt smerter, og startet opp med soppkur for 1 uke siden. Han fortalte tydelig at han ikke ville ha samleie mens han gikk på denne kuren, så egentlig var jeg litt forberedt. Men jeg har også nevnt at jeg har behov, og at sex for min del er en viktig del av forholdet.

Jeg er nok ganske usikker på meg selv, og i denne perioden har jeg søkt veldig etter bekfreftelse, og jeg har inntrykk av at jeg har virket litt "needy". Dette er ikke noen jeg ønsker å være, da jeg ikke liker det motsatt :) Jeg merker at kjæresten min har vært litt mer avvisende, og virket litt sliten av at jeg har mast om sex og at jeg generelt har vært veldig humørsyk. OG jeg forstår han så innamari godt, da jeg hadde kommet til å reagert på samme måte selv!

Han tar fortsatt iniativ til å møtes hver dag, samt at han kysser meg og tar på meg. Men det er noe som skurrer, og jeg får en følelse av avvisning hele tiden. Det kjennes ut som jeg har skikkelig kjærlighetssorg.

Oi, dette ble utrolig langt. Men jeg måtte bare få luftet tankene mer systematisk :) Håper noen kan ta seg tid til å lese, og evt gi meg råd. Hvordan bør jeg gå frem for å ikke miste han? Tror jo jeg vet svaret selv, men jeg har kjørt meg litt fast.. Og er det bra nok for meg? Jeg har aldri følt så mye ovenfor en person (har 3 forhold bak meg), og på mange måter er han min drømmemann. Vi koser, ler, har masse internt og prøver å finne på andre ting enn bare sofaliv. Alikavel er det noe som skurrer for meg når han ikke ønsker samleie. Jeg har gjort meg så sårbar, og det er så skremmende.

Nå må jeg slutte, ellers kan jeg skrive en hel roman.. :P Forstår dette ble litt langt, som sagt. Men håper noen kan veilede meg litt.

Anonymous poster hash: 132e9...649
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker jo som dere har et greit forhold, sett bort i fra det seksuelle. Men er det noe han skjuler for deg seksuelt? Det kan nesten virke slik. Soppkur? Sikker på at det ikke er noe annet (klamydia e.l)? Trodde kvinner var mer utsatt for sopp. Og i så fall burde vel du også behandles for soppen, for å unngå kryssmitte (selv om det ikke er noen kjønnssykdom).

Anonymous poster hash: 42754...4a2

• Liker 1
Skrevet

Det virker jo som dere har et greit forhold, sett bort i fra det seksuelle. Men er det noe han skjuler for deg seksuelt? Det kan nesten virke slik. Soppkur? Sikker på at det ikke er noe annet (klamydia e.l)? Trodde kvinner var mer utsatt for sopp. Og i så fall burde vel du også behandles for soppen, for å unngå kryssmitte (selv om det ikke er noen kjønnssykdom).

Anonymous poster hash: 42754...4a2

Jo, etter papiret er alt veldig bra:) Men han sier ikke så mye om hva han føler, tenker eller syns om meg. Jeg har alltid fisket litt etter opplysninger, samt hva han føler og tenker. Han er rimelig laid-back type, og han er veldig balansert. Noe som passer mine føleser og humørsvigninger veldig bra. Men tror fort han kan bli sliten av for mye "masing", naturlig nok.

Han har ikke sagt noe, men jeg vet han er usikker på seg selv. Dette i form av at han aldri vil være helt naken sammen med meg, dusjing sammen er uaktuelt uten dempet belysning, og jeg får aldri se han "slapp". Så det sier seg selv at han er usikker.

I forhold til sopp, så fikk han dette gjennom en antibiotikakur han tok før han møtte meg (klamydia..). Han selv han nevnt at det kan være noe med PH-verdiene? Jeg har ikke sopp, men kan alltids ta en soppkur mtp kryssmitte.

Han sa også at han følte det ikke var særlig gøy å føle på at "den" ikke fungerte, og at han da mistet lysten helt. Samt at han generelt bruker lang tid på å bli kåt? Mens jeg er på med én gang.. Snakk om rollebytte ;)

Jeg trenger den nærheten av en person, for å være trygg. Når jeg ikke er trygg, viser jeg mye usikkerhet, som igjen sikkert lyster gjennom til han. Så kanskje det er derfor han vurderer forholdet på nytt? Kanskje han tenker han ikke kan tilfredstille meg tilstrekkelig?

Isåfall, denne tankegangen må jeg få snudd. Det er jeg som har mast om dette, og gjort at sexen forbindes med noe negativt mellom oss :(

TS

Anonymous poster hash: 132e9...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...