Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker min kjære, men er i ferd med å begå utroskap. Det er ingen følelser inne i bildet. Dette blir gjort fordi det ikke finnes noen annen utvei. Jeg ber dere så inderlig om å ikke spørre og grave om noe mer enn det som allerede er blitt sagt. Jeg ber dere, menn som kvinner, kun om en ting:
Fortell, argumentér, rettled meg om hvorfor dette er galt. Jeg trenger å høre det med ord...

Anonymous poster hash: 3f14c...0f2
Videoannonse
Annonse
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tror vi trenger å vite hvorfor du står der du står akkurat nå.

• Liker 11
Skrevet

Når du sier det er ingen følelser inne i bildet, mener du med han nye?

Hvorfor vil du være utro da?

Jeg dømmer deg ikke, jeg har vært det selv, men det var fordi jeg hadde et helt sexløst forhold..

Anonymous poster hash: e1d5d...b1a

Skrevet

Hvis du virkelig elsker din kjære så syns jeg du skal avslutte forholdet før du gjør noe. Det er snakk om følelsene til en annen person her. Utroskap er noe av det verste jeg vet og jeg vet selv hvordan det føles når partneren velger den løsningen. Så hvis du virkelig mener det første du skrev, om at du elsker personen aå avslutter du det nå.

Hvis ikke mener jeg at du er utrolig egoistisk mot partneren din..

Anonymous poster hash: 921f5...584
  • Liker 3
Skrevet

Herregud. At du må spørre.<br /><br />Hvorfor er det galt, spør du? Det er galt fordi du bedrar din kjære på den verst tenkelige måten. Hvordan kan du i det hele tatt si at du elsker din kjære, når du er i ferd med å påføre han/henne så mye smerte ved å lyve og bedra henne?<br /><br />Hvorfor er ikke bare tanken på den smerten du er i ferd med på påføre din kjære, nok til å stoppe deg fra å gjøre dette?<br /><br />Det finnes ALLTID en annen utvei. At du velger den som kommer til å føre til at du miste den du elsker, er bare din egen feil.

Anonymous poster hash: 563a1...681

• Liker 1
Skrevet

Du sier du elsker mannen din. Sex med en som ikke betyr noe for deg er IKKE verdt det når du vet hvor såret mannen din blir om han finner ut av det. Vil du faktisk risikere det?
Finn ut grunnen din til å ville være utro, og snakk med mannen din om det.

Skrevet

Du vet innmari godt hvorfor det er galt. Du påstår du elsker "din kjære", men om du seriøst vurderer dette så kan du umulig elske han så mye som du innbiller deg.

Anonymous poster hash: a1b5f...2f2
  • Liker 2
Skrevet

Utroskap ødelegger en person for alltid.

Det vil følge med i eventuelle nye forhold h*n går inn i, og destruere selvbildet til personen.

Synes forøvrig du bør slå opp for din "kjæres" beste.

Skrevet

Jeg er en ung kvinne i tyveårene. Dette gjelder kjæresten min. Vær så snill og tro meg når jeg sier at det ikke finnes noen utvei... Han vil forbli uvitende.

Skrevet

Det er galt hvis du vet at mannen din vil ta det tungt.

Sex er det e n e s t e et par deler som ingen andre kan da del i. Det å bli sviktet/dolket i ryggen er psykisk mishandling.

KAN være er vel riktigere sagt.

Avslutt forhold først så lenge du fremdeles ikke har gjort noe. Ikke slit med samvittighet fordi du såret et annet menneske så mye. Og husk karma :-)

Anonymous poster hash: 02aed...da3

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med at det ikke finnes noen annen utveg?

Er det noen som står med pistol mot hodet ditt? I såfall kalles det ikke utroskap, men voldtekt...

• Liker 6
Skrevet

Du skriver at det ikke finnes noen annen utvei? Det er jo temmelig dramatisk.

Og du kan ikke si noe mer?

Da tror jeg ikke at jeg kan si noe heller. Finnes det ingen annen utvei, så er jo saken ganske klar. Da hjelper det jo heller ikke at folk her fraråder deg, - for du har jo ingen annen utvei enn å være utro?

Sorry, denne skjønner jeg bare ikke....

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg er en ung kvinne i tyveårene. Dette gjelder kjæresten min. Vær så snill og tro meg når jeg sier at det ikke finnes noen utvei... Han vil forbli uvitende.

Du ber oss finne den utveien du selv ikke ser, men den finner vi ikke uten at du forteller oss hvorfor du ikke ser noen utvei.

• Liker 2
Skrevet

Du lar være fordi du tuller til ditt eget følelsesliv og du vil føle deg både råtten og skitten, etterhvert. Ha litt selvrespekt. Derfor.

Det virker ikke som at du bryr deg om typen din, men deg selv, så derfor skriver jeg dette. Du vil ende opp med å skade deg selv.

Anonymous poster hash: 463b7...048
  • Liker 2
Skrevet

Det er fortiden min. Det skjer igjen. Dette foregår kun for en kort periode. Deretter kan jeg leve normalt igjen. Ingen trenger å vite noe.
Jeg ber dere om argumenter, fordi jeg ikke vet om det rette valg blir å gjøre slutt med min kjære før dette skjer. Men da risikerer jeg å aldri få han tilbake... Jeg kan la han være lykkelig uvitende...

• Liker 1
Skrevet

Det er fortiden min. Det skjer igjen. Dette foregår kun for en kort periode. Deretter kan jeg leve normalt igjen. Ingen trenger å vite noe.

Jeg ber dere om argumenter, fordi jeg ikke vet om det rette valg blir å gjøre slutt med min kjære før dette skjer. Men da risikerer jeg å aldri få han tilbake... Jeg kan la han være lykkelig uvitende...

SKJERP DEG!

Jeg er egentlig en veldig lite dømmende person, men det du sier der klarer jeg ikke å la gå. Selvfølgelig gjør du det slutt med typen din! Han fortjener ikke noen som er så kynisk. Vi er bare mennesker, og mange kan selvfølgelig tabbe seg ut én gang i livet. Men dette blir et bevisst valg du planlegger å gjøre. Han fortjener isåfall å vite hvilken type menneske du er, som i det hele tatt kan vurdere noe sånt.

• Liker 4
Skrevet

Merker jeg blir forbanna når jeg leser det her. Kvalm du er.

Anonymous poster hash: b7e8d...e51

• Liker 6
Skrevet

Jeg ber dere om argumenter, fordi jeg ikke vet om det rette valg blir å gjøre slutt med min kjære før det.te skjer Men da risikerer jeg å aldri få han tilbake... Jeg kan la han være lykkelig uvitende...

Dette gir fremdeles ingen mening. Det kommer altså noen fra fortiden din som du må ha sex med? (ifg. dine ord: det er ingen annen utvei).

Hvis du ikke har noen annen utvei enn å ha sex med dette mennesket fra fortiden din, er det noe alvorlig galt ett eller annet sted. Kanskje du trenger helt annen hjelp enn det du kan få her på KG. Politiet?

• Liker 5
Skrevet

Har du en eller annen psykisk lidelse TS? Noe annet gir ikke helt mening.

Anonymous poster hash: 18c8a...bf2
  • Liker 2
Skrevet

Atte..hæ? Ingen utvei, du elsker typen din, om dette er galt, fortid??

Om du er utro, så kan du leve normalt igjen? Om du lever så unormalt, hvorfor er det da så farlig å avslutte forholdet- så "slipper" du å risikere å få han tilbake.

Selvsagt spør folk om detaljer fra TS, oftest pga man trenger et helhetlig bilde for å kunne gi råd. Som her, for å argumentere for hvorfor dette er galt- utifra situasjonen du er i.

Utroskap er alltid galt, så når du skriver at det ikke er en annen utvei, så må du utdype for at vi evt skal forstå hvorfor du spør oss om argumenter FOR at det er galt. Det burde være opplagt hvorfor det er galt? Hva som gjør at dette IKKE er galt i din situasjon? Det må du TS svare på før andre kan gi argumenter som passer din manglende utvei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...