AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg har et stort problem, folk stjeler maten min! Når vi sitter å spiser, stjeler ofte kjæresten min. Andre ganger stjeler vennene mine og til og med familien min. Av og til tar andre også Hvordan få de til å slutte å stjele? Slå? Anonymous poster hash: 9259d...6fd
Gjest Offensive Pie Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Dask til dem med gaffelen mens du roper "JOEY DOESN'T SHARE FOOD!". Om ikke det gir deg maten din tilbake, vil ingenting gjøre det. 2
Gjest Belle âme Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Koffor er det så mange av desse trådene no??
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Ærlig talt, du trenger ikke den maten, du er jo så lita. Ville stjælt den sjæl. Anonymous poster hash: 4669d...b23 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Ja prøv å slå! Jeg viste det var lurt. Neste gang noen stjeler skal jeg slå uten advarsel ! Anonymous poster hash: 9259d...6fd 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Dra frem kjønnet ditt og onaner i påsyn av dem, da tipper jeg de slutter å spise maten din. Anonymous poster hash: bfe1c...d84
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Dra frem kjønnet ditt og onaner i påsyn av dem, da tipper jeg de slutter å spise maten din. Anonymous poster hash: bfe1c...d84 Det hadde vel funket. Sykepleiere på psykiatrisk institusjon driver vel ikke å stjeler mat? Anonymous poster hash: 9259d...6fd
BunnyBlue Skrevet 9. februar 2014 #9 Skrevet 9. februar 2014 Det hadde vel funket. Sykepleiere på psykiatrisk institusjon driver vel ikke å stjeler mat? Anonymous poster hash: 9259d...6fd Ikke etter at den er satt frem og servert i hvertfall. Jeg hadde bekymret meg mer for om de andre pasientene var truende til å stjele mat;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå