AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Jeg føler meg teit for at jeg i det hele tatt føler slik, jeg er skuffet. Jeg føler meg utakknemmelig. Allikevel klarer jeg ikke å legge fra meg følelsen av å være skuffet. Det har seg slik at igår hadde jeg bursdag, jeg ble 30år. For meg er dette en ganske viktig bursdag, og jeg har lenge sett fram til denne dagen. Kanskje barnslig? men slik er det bare. Det som skuffet meg er at jeg ikke fikk gave av mannen (huff, flaut å si det), eller han tok meg ut for å spise og jeg er selvfølgelig glad og takknemmelig for det, men jeg hadde allerde planlagt å gå ut å spise uansett og det hadde jeg sagt til han. Dette får meg til å føle som om det ikke egentlig var noe spesielt og at det egentlig ikker var noe gave siden jeg hadde planlagt det uansett (ja, jeg vet jeg virker bortsjemt). huff, jeg er bare så skuffet og faktisk ganske lei meg! Jeg kan jo heller ikke si noe til han om det, så trengte bare å få en utblåsning her. Anonymous poster hash: 38938...8fd
Gjest Seajewel Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Det er normalt å få gave. Og spesiell dag siden det er et rundt tall. Selvfølgelig skulle du ha fått gave fra mannen! Klem
Gjest Magdalene Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Jeg forstår deg jeg! Det er jo vanlig å få en litt større gave når man blir 30år. Ut og spise kan man liksom gjøre hver dag..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 Forstår deg ikke, jeg stengte tilogmed for kommentarer på Facebook den dagen. Den foregikk i stillhet. Ingen gaver, utenom svigermor som ikke ville høre på fornuft.Anonymous poster hash: 48897...d82
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Gratulerer med dagen som var Anonymous poster hash: dfbf2...f49
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Gratulerer med gårsdagen! Men altså - jeg synes så absolutt du kan fortelle ham dette. Ikke som i å klage og syte over det, men si at du ville satt pris på en markering av dagen din, og at du ble litt skuffa fordi det ikke var noe. Vet han ikke at noe er galt, så kan han heller ikke gjøre noe for å forbedre det - og det vil ikke bli noe bedre neste år. Har dere snakka noe særlig om bursdager og hvordan dere helst vil feire dem før da? Og pleier dere å gi gaver? For det er jo faktisk ikke slik at folk er tankelesere - om det er noe som er viktig for deg så er sjansen for at du får det mye større om du faktisk forteller om det enn å gå og håpe i det stille på at den andre stiller opp. Ikke at du skal "bestille" en feiring selvfølgelig, men det går an å snakke litt om at du generelt setter pris på å bli gjort litt stas på på bursdager, og at det derfor hadde vært fint å gjøre noe på dagen din. Anonymous poster hash: 6ac39...50e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå