Gjest ung Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 jeg hører endel syner.. noen som har det tilsvarende? eller vet hva man kan gjøre? det begynner å bli litt slitsomt :cry:
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Tror hun mener at hun hører ting som ikke "er der" eller har skjedd. Knusing av glass, f.eks, og så er det ingenting som har knust. Noen som snakker, men ingen har sagt noe. Eller er det vardøger du hører? Noen hører vardøger mer enn andre. For den andre typen "høresyner", altså du hører ting som ikke eksisterer, så har jeg ikke noe annet råd enn å konsentrere deg om omgivelsene. Jeg hører syner når jeg ikke følger med, rett og slett.
Gjest ung Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 jeg mener at et kan høres ut som om jeg hører navnet mitt innimellom.. når vann drypper el l. vind som suser.. etc etc men jeg VET jo at dette er syner.. at det faktisk bare er meg "dikter" opp ting. ang vardøgere ol har jeg alltid hørt dem - og de har alltid stemt..
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Livlig fantasi, kalles det Det er ikke noe galt med deg, og neppe noe som kan fikses
Crispo Skrevet 25. mai 2004 #6 Skrevet 25. mai 2004 Hatt det sånn selv en gang... hørte musikk jeg som ingen andre gjorde :-) (men hos meg tror jeg det var pga høy feber da...)
Gjest -kebolle Skrevet 25. mai 2004 #7 Skrevet 25. mai 2004 Oi! Superspennende!! Jeg kjenner en dame som er 110% troverdig og tilregnelig, og hun får også en del syn. Så jeg tror på at man kan få informasjon fra "den andre siden", i hvert fall nå som jeg kjenner henne.. Plager det deg? Har du en følelse av at dette er en slags hallusinasjoner som er "syke", eller at det kommer fra noen? Dette er kjempespennende - selv har jeg det ikke slik og blir veldig nysgjerrig..
Gjest Pterodactylkake Skrevet 25. mai 2004 #8 Skrevet 25. mai 2004 Je hører ofte tv står på når jeg har lagt meg. går ned for å skru av, men når jeg kommer ned, er alt av og alle er gått og lagt seg
Gjest Starya Skrevet 25. mai 2004 #9 Skrevet 25. mai 2004 Jeg "hører" navnet mitt rett som det er, men tar det ikke så tungt. Da er det verre med onkelen min, som hører musikk og fører samtaler med folk som ikke eksisterer..
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #10 Skrevet 26. mai 2004 Tinnitus beskrives ofte som lyden av en foss eller lyden av vind som suser.
Gjest ung Skrevet 27. mai 2004 #11 Skrevet 27. mai 2004 føler det litt ekkelt, ja.. vil helst ikke oppleve det.. kjenner en som mener jeg er "synsk", som selv er et "medium" men som sag vil jeg helst slippe det..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå