Gå til innhold

Han "liker" bilder av andre blonde jenter hele tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å få litt nok av det, merker jeg. Hvis jeg sier noe om det, blir han bare sint. Syns det hele begynner å likne på et fjortisforhold. (vi er over tretti...) Han sier ikke engang at han er glad i meg. aldri sagt det, og kommer nok aldri til å si det heller, virker det som. Vi er inne i vår tredje måned nå i forholdet. Blir lei når han stadig skal "like" bilder av andre, pene jenter. Ikke at jeg ikke er det, men jeg har følelser jeg også... Ikke vil han være offisiselt sammen på facebook heller. Er dette til sammen dumpegrunn?

Anonymous poster hash: a9185...999
Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi en voksen mann som sitter på facebook og "liker" bilder av blonde jenter, virkelig drømmemannen gitt

og han vil ikke være i et forhold med deg på facebook? alt av varsellamper blinker, hadde dumpet han på flekken og funnet meg en voksen mann

Anonymous poster hash: 83ad2...b81
  • Liker 1
Skrevet

Haha, bra du er så moden da ;)

Skrevet

Kan du ikke begynne å like og bemerke bilder av pene blonde menn på FB, da?

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke begynne å like og bemerke bilder av pene blonde menn på FB, da?

For å vise han hvordan det er? Jeg gjør ikke sånt, syns ikke sånt passer seg å gjøre når man er i et seriøst forhold.

Anonymous poster hash: 9052d...8fa

Skrevet

For å vise han hvordan det er? Jeg gjør ikke sånt, syns ikke sånt passer seg å gjøre når man er i et seriøst forhold.

Velkommen til realiteten: Dere har vært sammen i 3 mnd, ergo dere vet ingenting om forholdet er såkalt seriøst eller ei.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for personhets.

Daenerys, mod.

Skrevet

Velkommen til realiteten: Dere har vært sammen i 3 mnd, ergo dere vet ingenting om forholdet er såkalt seriøst eller ei.

Etter tre måneder skal man begynne å skjønne hvor man står...

Skrevet

Når vet man det da?

Skrevet

Er du glad i ham, og har sagt det til ham uten respons? Har dere snakket sammen om forholdet deres? Ser du for deg at dette er mannen i ditt liv?

Skrevet

Jeg hadde sterkt vurdert om dette forholdet var noe for meg, hvis han fortsatt ikke har sagt at han er glad i deg engang. Det er ikke helt normalt tror jeg - å bli kjærester uten at man engang har snakket om følelsene sine for hverandre.. og jeg syntes heller ikke det er spesielt passende å like haugevis av bilder av andre damer når man er i et forhold. Det er selvsagt greit å like en god venninne® sine bilder, men når det blir et mønster på at han liker bilder i hytt og pine av randome bekjente jentevenner osv blir det litt umoden oppførsel når man er i et forhold.

Anonymous poster hash: f1e92...b73
  • Liker 1
Gjest TheRighteous
Skrevet

Har du spurt hvorfor han ikke vil være i et forhold med deg på Facebook? Jeg hadde ikke brukt mer tid på en som han, han virker utrolig umoden og teit når han holder på sånn som det der.

Skrevet

Synes det høres litt rart ut. Hva slags forhold har han til disse jentene? Har han vært singel en stund så er dette kanskje en vane for han.

Synes og at hvis en person er veldig aktiv på fb, så er det greit å vise at man er i et forhold. Dersom man knapt er innom og ikke gjør noe særlig, så hadde jeg ikke brydd meg så mye om status. Men disse tingene ville jeg tatt opp med han. Viktig at du føler deg komfortabel og respektert i forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...