AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 Ja, det var før min tid. Men jeg klarer ikke legge det bak meg. Synes det er ubegripelig at noen vil få en tilfeldig dame til hotelrommet, som er narkoman og full av sykdommer, og ha sex med henne, vel vitende om at hun kun er ute etter penger.. Vi har vært sammen litt over 1,5 år, men fikk ikke vite dette før for 1-2 mnd siden.. Det plager meg daglig, og jeg blir så utrolig kvalm. Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: d197f...446
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Hvis du ikke greier å godta det så dumper du ham, hva annet er det å gjøre? Hvordan vet du at hun var narkoman og full av sykdommer? Har han sagt det? Ikke alle horer er narkomane, og alle har ikke sykdommer. Anonymous poster hash: 8ba3d...35b 8
Lexandra Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Ville sluttet å tenke på det.. Så lenge det skjedde før dere ble sammen... Har han pådrar seg noe smitte, så er nok du smittet også.. Ta en tur til legen Dersom du vet at han ikke vil gjøre noe slikt igjen ville jeg ikke ødelagt forholdet.. Han får aldri gjordt det ugjort,men ... Han gjorde det ikke mot deg .. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #4 Skrevet 9. februar 2014 huff, denne er lei. Jeg hadde hatt store problemer med å komme over dette, en ting er at menn går på strippeklubb ol, noe helt annet er det å faktisk kjøpe seg en hore og gjennomføre et samleie Jeg hadde sjekket meg hos legen med en gang, hadde jeg blitt smittet av noe tror jeg aldri jeg hadde kunnet tilgi han Anonymous poster hash: 26836...064 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Æsj, det hadde ikke jeg klart å leve med. Så hæslig :| Anonymous poster hash: da1b9...5b5 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Skrevet 9. februar 2014 Tror ikke jeg hadde klart å akseptere det og jeg tror ikke jeg hadde klart å være sammen med en som har et slikt syn på kvinner. Å kjøpe en kropp som kanskje er tvunget ut på gata, et trafficingoffer, å tømme seg i en kropp som er betalt for er lavmåls. Det er ikke forenelig med min moral og mine standpunkter. Skjønner deg godt for jeg ville også hatt store problemer med å takle å ha sex og å være kjæreste med en som har kjøpt seg en fitte kun for å tømme seg. Anonymous poster hash: 8efc3...363 11
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 Hadde kastet ham rett ut. Bruk og kast-mentalitet på mennesker er forkastelig og ikke noe jeg ønsker i en kjæreste. Test deg for kjønnssykdommer kjapt!Anonymous poster hash: 538af...b0d 5
Elnaa Skrevet 9. februar 2014 #8 Skrevet 9. februar 2014 Hun hadde dopet seg på hotellet da de kom inn på rommet. Men virker som han er forandret nå, han angrer osv.. Men det er som noen sier at det er umoralsk Og ingen av oss har sykdommer
Gjest Chloe87 Skrevet 9. februar 2014 #10 Skrevet 9. februar 2014 Hun hadde dopet seg på hotellet da de kom inn på rommet. Men virker som han er forandret nå, han angrer osv.. Men det er som noen sier at det er umoralsk Og ingen av oss har sykdommer Det gjør det jo enda verre. Dopet seg vel før sexen fordi hun gruet seg så.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #11 Skrevet 9. februar 2014 fortid er fortid som de sier her på kvinneguiden Anonymous poster hash: f7d9e...807 6
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #12 Skrevet 9. februar 2014 Hun hadde dopet seg på hotellet da de kom inn på rommet. Men virker som han er forandret nå, han angrer osv.. Men det er som noen sier at det er umoralsk Og ingen av oss har sykdommer Har dere testet dere for hepatitt, hvp, herpes, hiv osv også? For det er ikke alt som gir symptomer. Narkomane (som i tillegg er prostituerte) er som oftest smittet av hepatitt B eller C (eller begge deler). Dette er svært smittsomt. Håper han brukte kondom i det minste. For min del hadde det vært over og ut. Også pga personlighet og moral.Anonymous poster hash: a2137...f98 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #13 Skrevet 9. februar 2014 Tror ikke jeg hadde klart å akseptere det og jeg tror ikke jeg hadde klart å være sammen med en som har et slikt syn på kvinner. Å kjøpe en kropp som kanskje er tvunget ut på gata, et trafficingoffer, å tømme seg i en kropp som er betalt for er lavmåls. Det er ikke forenelig med min moral og mine standpunkter.Skjønner deg godt for jeg ville også hatt store problemer med å takle å ha sex og å være kjæreste med en som har kjøpt seg en fitte kun for å tømme seg. Anonymous poster hash: 8efc3...363 Men one night stand er greit?Anonymous poster hash: 98255...c4f 2
Lady Skrevet 9. februar 2014 #14 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Når jeg leser dette som utenforstående tenker jeg at aldri i verden! Å være sammenmed en som tidligere har kjøpt sex er fullstendig uaktuelt. Tenker også "æsj, så ekkelt og umoralskt" for å være ærlig. Men samtidig så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort om jeg hadde vært i din sitiasjon. Å få vite noe sånt etter å ha vært sammen 1, 5 år. Hvordan ville jeg taklet det? Hvis jeg hadde vært lykkelig forelsket, og vi hadde det bra sammen. Da ville det kanskje stilt seg annerledes? Hadde jeg kanskje ikke sett så svart/hvitt på det da? Jeg vet ikke. Du får nesten ta deg tid til å sortere tankene, og finne ut av ting. Ønsker deg lykke til. Klem Endret 9. februar 2014 av Lady 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #15 Skrevet 9. februar 2014 Min type har vært på bordell en gang i utlandet ( i østen) og kjøpte seg sex. Synes det er direkte kvalmt og veldig uforståelig på så mange plan. Typen er dødskjekk og kan igrunn velge og vrake, slikt at dette kom som ett stort sjokk for meg. Ellers så har han vært tidligere endel på strippeklubber og falt en gang for ei, og litt uvisst om de to gjorde noe. De hang hvertfall sammen og drakk etter at hun var ferdig å "jobbe" på klubben om nettene. Fikk selv ikke vite om dette før vi hadde vært sammen en god stund, og hadde jeg fått vite det noe tidligere så hadde jeg gjort det slutt. Begge har testet oss for alt som er og helt friske, men det skjedde ikke før lenge etter at vi ble sammen og dette kom frem. Blir så jævlig kvalm når jeg tenker på at han har holdt på med prostituerte. Anonymous poster hash: bf558...ca6 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #16 Skrevet 9. februar 2014 Hvor gammel er du egentlig som omtaler andre mennesker på en slik måte? Hore? Hvem faen kaller et annet menneske for hore egentlig? Vet du forresten om det var en norkoman? Kanskje det var en frivillig eskortepike? Anonymous poster hash: 3a52b...7cf 1
Marie90 Skrevet 9. februar 2014 #17 Skrevet 9. februar 2014 Du maa nesten bestemme deg for om du kan leve med det eller ei. Naa har du informasjonen som han har delt med deg og du kan ikke forbli med ham men saa straffe ham for det - det er enten dump eller aksepter. De fleste kvinner ville vel synes det er ukomfortabelt, men er et annet spm naar man forst har vaert sammen saapass lenge og kanskje planlegger et liv sammen.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #18 Skrevet 9. februar 2014 Hvor gammel er du egentlig som omtaler andre mennesker på en slik måte? Hore? Hvem faen kaller et annet menneske for hore egentlig? Vet du forresten om det var en norkoman? Kanskje det var en frivillig eskortepike? Anonymous poster hash: 3a52b...7cf De er jo horer! Hva mener du at de skal omdøpes til egentlig? Til f.eks fickor som selger sin blomst? Come on nå, det har ingenting med å kalle ett annet menneske for noe annet enn det de nettopp er. Eskortpike er det samme som ei hore eller prostituert. De kan velge å dra på middag, tilstelninger ol, men joda de ligger også med klientene sine for penger om det kommer til det stykket. Anonymous poster hash: bf558...ca6 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #19 Skrevet 9. februar 2014 Alle svarene her bare bekrefter gutter....har dere noen skjelett i skapet så dropp å fortelle om de. For forteller dere ting dere tror kanskje dama reagerer på så skal dere banne på dama deres får tusen griller i hodet sitt.. Anonymous poster hash: c1d1c...6eb 1
isbjørnungen Skrevet 9. februar 2014 #20 Skrevet 9. februar 2014 Tror for min del hadde det vært avgjørende hva slags holdninger han har til sexkjøp, og hva han i ettertid har tenkt om eget sexkjøp. I tillegg tror jeg at jeg hadde vært mer bekvem med at han hadde kjøpt sex fra en "selvstendig næringsdrivende" eksortepike, enn om han hadde kjøpt sex fra en som var preget av narkotikabruk eller lignende. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå