Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten fortalte om noe forferdelig hun hadde opplevd i barndommen, hun hadde selvsagt lyst på trøst, men jeg endte med å bli den som gråt. Hun er selvsagt hyggelig nok til å trøste meg og si at det bare var fint jeg viste følelser og gråt over hva hun opplevde.

Men hvis dere skulle vært ærlige, det hadde vært kjipt å ikke få trøst, men måtte trøste?

Anonymous poster hash: 73993...e57
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun syns jo sikkert det var en enorm trøst og støtte å se at du reagerte som du gjorde!

Hun kan få en god trøsteklem av deg senere.

• Liker 1
Skrevet

enig med svaret over. det var sikkert stor trøst for henne i at du gråt for henne, fordi da ser hun jo tydelig hvor vondt du har for henne. Hvis du føler det sånn enda, så kan du jo vise henne litt ekstra oppmerksomhet ved å lage en middag eller kjøpe blomster og lignende. men jeg tror ikke det er noe å bekymre seg over :)

Skrevet

Når noen forteller om en grusom/vondt opplevelse,kan den som blir fortalt tingene,bli sjokkert.

Det er vel en naturlig reaksjon synes jeg. Den som har opplevd vonde ting,har som oftest bearbeidet dette

Gjest BettyBoop
Skrevet

Kjæresten fortalte om noe forferdelig hun hadde opplevd i barndommen, hun hadde selvsagt lyst på trøst, men jeg endte med å bli den som gråt. Hun er selvsagt hyggelig nok til å trøste meg og si at det bare var fint jeg viste følelser og gråt over hva hun opplevde.

Men hvis dere skulle vært ærlige, det hadde vært kjipt å ikke få trøst, men måtte trøste?

Anonymous poster hash: 73993...e57

Du viste iallefall at du virkelig har empati. Det er jo positivt

• Liker 1
Gjest heffalompen20
Skrevet (endret)

.

Endret av heffalompen20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...