Cascade Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Vet at man er seg selv nermest, og bestemmer selv over kroppen, men er det vanligt man kjøper botox uten å spørre? Hva med ansiktsløft? Endret 9. februar 2014 av Cascade
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Uten å spørre hvem? Forstod ikke helt spørsmålet.. men botox er relativt vanlig, jeg tar både botox og juvederm jevnlig.Anonymous poster hash: 8d6fa...00e
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Skrevet 9. februar 2014 Botox er ikke så himla dyrt. Ansiktsløft hos plastisk kirurg er. Anonymous poster hash: 520ef...0a5
Cascade Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2014 Ville vite om det er normalt å få dette uten å si fra til samboer. Kanskje 5K for botox ikke er så dyrt. Hvor ofte tar du botox da?
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Skrevet 9. februar 2014 Uten å kjenne dere kan jeg si med stor sikkerhet at ingen av dere trenger det, men allikevel sier dere ja til å sprøyte gift inn i ansiktet. Det er trist. Anonymous poster hash: 44c87...bd9
Cascade Skrevet 9. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Ja, vi hadde en liten snakk om dette, hun bruker å lese på internett om kjendiser, mote osv., og hun går veldig opp i utseendet hennes. Hun klager over det fantastisk flotte håret hennes nesten hver dag. Hun liker komplimenter selvfølgelig, bare de ikke kommer fra meg.....de betyr ikke så mye. Reklamer har en stor makt mens de tv programmer hvor ansiktsløft, silikon og botox har gått galt ikke har den store innvirkning på hva hun mener hun trenger. I alle dager har jeg elsket henne for det hun er, en naturlig, intelligent flott dame der ingen kan merke hun mangler selvtillit. (selvtillit for hva?) Igjen og igjen fremhever jeg de flotte sider ved henne, forteller henne jeg elsker henne overalt på jord for det hun er, likevel vil hun ikke vise seg naken for meg, der er alltid et par kilo i veien et sted. Dette irriterer meg grenseløst men ingenting fører frem. Sex er nesten et fremmedord, og om jeg klarer meg en måned med bare å se henne hver dag, og jeg da spør om jeg skal slikke henne en dag, ja da maser jeg veldig og hun lover at det skal skje imorgen. Da skjer det selvfølgelig ikke heller for der kommer alltid noe i veien. Det er veldig rart, men fra vi flyttet til byen har hun endret seg, Fra å være en naturlig jente der kunne lytte til fornuft og argumenter er hun nå oppslukt av utseendet sitt og slår fast at det er hennes penge og hun gjør med de hva hun vil. Jeg kan jo skjønne dette, jeg har også en hobby jeg bruker penge på men på en eller annen måte har vi ikke noe forhold lenger og det piner meg at etter så mange år har storbyen vunnet over meg. Det føles veldig rart. Endret 9. februar 2014 av Cascade 1
Steinar40 Skrevet 9. februar 2014 #7 Skrevet 9. februar 2014 (endret) Hun har dårlig selvtillit, og i storbyen er det mange flere pene/attraktive å sammenlikne seg med enn ute i ei lita bygd. Hva man skal gjøre med kvinner med såpass dårlig selvtillit må man nesten spørre noen kvinner om som selv har vært sånn men nå har kommet på bedre tanker. Endret 9. februar 2014 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå