Gjest lille pinnsvin Skrevet 9. februar 2014 #1 Skrevet 9. februar 2014 hei! jeg har begynt med kjøretimer i oslo. men er ikke helt fornøyd med verken lærer eller tilgjengeligheten så tenker på å bytte skole... da lurer jeg på om det er noen her som kan anbefalen noen? bor på grunerløkka så greit med noe i nærheten, men ikke veldig viktig. det viktigste er egentlig at de har ledige timer etter kl 4-5! jeg jobber så lenge hver dag og har ikke mulighet til å kjøre noe før det... kan godt kjøre på lørdager viss det finnes en kjøreskole som har mulighet for det
Daxi Skrevet 9. februar 2014 #2 Skrevet 9. februar 2014 Frogner kjøreskole tar elever på ettermiddagen vet jeg
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2014 #3 Skrevet 10. februar 2014 Jeg kjører med Wright kjøreskole, vet de har avd på Grünerløkka og Jeg har ofte kjøretime 16-17 tiden. Problemet er at det ofte er kø på den tiden. Anonymous poster hash: 11ee3...94a
Emelisse Skrevet 12. februar 2014 #4 Skrevet 12. februar 2014 Svein Svendsen på Carl Berner? Tilgjengeligheten kan nok være en utfordring der også.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Ta også en prat med Tempo Trafikkskole på Sofienberg, tenker de tilbyr kjøretimer etter arbeidstid. Og det burde de gjøre siden jeg skal ta MC-lappen hos dem til våren og har selv lite anledning før 15-16. Anonymous poster hash: 90db0...b2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå