Lythande Skrevet 25. mai 2004 #1 Skrevet 25. mai 2004 Da har jeg hatt min første bryllupsdrøm - hele 2 år før vi skal gifte oss. Lover ikke bra for de nærmeste 2 årene. Alt var som vi hadde planlagt i drømmen da, men ikke noe av det er slik vi vil ha det noen av oss. Jeg hadde type prinsessekjole i rosa og hvitt, som overhodet ikke er meg, med stort sjal i store fuglefjær eller blomsterblader fra prestekrager også i rosa og hvitt. Det var kun oss, forlovere og vigselsperson. Vi var ute og det blåste friskt. Til og med buketten husker jeg og det var den runde i perlekjede.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 25. mai 2004 #2 Skrevet 25. mai 2004 Ånei, du har drømt deg inn i Trista's bryllup...
Gjest Phair Skrevet 25. mai 2004 #3 Skrevet 25. mai 2004 Ånei, du har drømt deg inn i Trista's bryllup...
vimsa Skrevet 25. mai 2004 #4 Skrevet 25. mai 2004 Føyer meg i rekken: Jeg har også drømt om bryllupet et par ganger. Den ene gangen drømte jeg at jeg våknet på bryllupsdagen, og INGENTING var klart. Jeg stilte opp i slitt olabukse i kirken, og drømmeprinsen møtte opp i arbeidsklærne (han er tømrer...) Men jeg husker jeg tenkte: "Ja ja, det får gå som det går, uansett så skal jeg gifte meg med mannen jeg elsker, og da er det det samme hvordan jeg ser ut..." I virkeligheten er det faktisk ikke det samme hvordan jeg ser ut!! Jeg vil jo være vakrest mulig for min kjære drømmeprins på den store dagen vår! :-)
Lissemor Skrevet 25. mai 2004 #5 Skrevet 25. mai 2004 Jeg har også bryllupsdrømmer.Den siste var at jeg kom inn i kirken,og jeg var naken på føttene!Jeg hadde ikke sko eller blomster.Var helt fortvilt,husker jeg. Ja du har nok mye moro i vente de 2 neste åra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå